DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace
Ferrari dnes představilo svůj nový vůz, s nímž chce letos vyhrát oba tituly. Pojďme se na něj blíže podívat. Srovnáme si jej s loňským autem a uvedeme si jeho obecné technické specifikace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
04.02.2012 16:28
http://www.youtube.com/v/WsPX-oozCoM
Tady je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Rayden
20:07 04.02.2012 XXXOznačil jsem to co myslim (lepe je to videt na ciste fotce), jde to videt i pri pohledu ze strany.
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku] -
štéfa
19:07 04.02.2012 XXXptám se možná hloupě..ale na ráfku kola, je naproti ventilku jakýsi kulatý, no nevim, kulatý "tentononc" :D co by to mohlo být? [odkaz na stránku]-
uzivatel000190
00:54 05.02.2012 XXXNevím co to je ale je to vidět na dalším velice zajímavém videu, kde se všichni hlavní členové sešli u polepování a focení nového auta. Je vidět, že tím asi každý tým žije když se poprvé kompletuje nový auto a ferrari má body za to jak to pěkně prezentuje navenek - v tom asi nemá konkurenci.
[odkaz na stránku]
-
-
uzivatel000190
16:28 04.02.2012 XXX[odkaz na stránku]
Tady je pěkné video a jsou tam vidět krásně i výfuky, komu jde jen o výfuky hoďte tam čas 2:38. -
hmmm
14:44 04.02.2012 XXXAž na obecná omezení platná i před 2012 pravidla tvar kapotáže před výfuky neřeší. I kdyby se aerodynamik přetrhl, proud spalin má při sešlápnutém plynu takovou kinetickou energii, že s ním vzduch proudící okolo auta stejně moc nepohne. Určitě ne tak, aby se dalo dosáhnout efektu byť jen vzdáleně podobnému foukání z 2011.-
McMatej
15:18 04.02.2012 XXXŘekl bych, že okolí výfuků bude vypadat ve finále úplně jinak.
Myslím, že změnou pravidel FIA měla na mysli to, aby prou výfukových plynů směřoval nahoru pod úhlem 10 až 30 stupňů a do strany -x až y. Tvarem kapotáže se toto pravidlo obchází, takže proto myslím, že to FIA zase nedomyslela.
-
-
hmmm
12:38 04.02.2012 XXXOna je ta montáž dost odfláknutá - F2012 je tam ve větším měřítku než 150th Italia. Trochu jsem to porovnal a vásledek je IMO mnohem blíž realitě:
[odkaz na stránku] -
-
hmmm
22:23 03.02.2012 XXXTady to snad bude dostatečně zřejmé:
[odkaz na stránku]
Zatímco u F150 existuje při bořním nárazu možnost proniknutí horní části nosu přes horní hranu kokpitu, u F2012 to díky nižšímu nosu nehrozí. To je IMO záměr nových pravidel. -
-
Petr
21:57 03.02.2012 XXXDíky. Že by tohle? [odkaz na stránku]
To je doba.. 3 roky starý článek To už jste s námi hodně dlouho a máte dobrou paměť!
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek