DISKUZE K ČLÁNKU Přední křídlo Mercedesu s pasivním F-kanálem: přišel Brawn opět na geniální fintu?
Mercedes v Suzuce otestoval přední křídlo, které využívá pasivního F-kanálu pro zvýšení aerodynamického přítlaku. Získává rozhodující výhodu pro příští sezónu?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přední křídlo Mercedesu s pasivním F-kanálem: přišel Brawn opět na geniální fintu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
21.10.2011 10:24
Mě to také přijde divné, podle mě tam žádný… »
» uzivatel000729
(Hlasoval 1 člověk)
21.10.2011 10:28
Vloni to měl Schumacher těžké,ale během letoška… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
08:02 24.10.2011 XXXDíky, Mario.
Samozřejmě je těžké cokoliv tvrdit, zvlášť když nevíme 100% přesně, jak to funguje a k čemu slouží. S tou gumou to se dá podle mě vyřešit mřížkou jako na brzdových kanálcích. Ta úplně otevřená díra v nose, jako se objevila v Suzuce, je podle mě falešnou stopou.
Možná narážíš na tvrzení McLarenu, že se jim v Koreji někde v předním křídle nejspíše zasekly kousky gumy a Hamilton tím ztratil 10 bodů přítlaku. Lewis si křídlo po závodě ale prohlížel a uvedl, že tam nic podezřelého neviděl.
Proto bych to tam spíše bych to viděl na problém s nedotáčivosti na superměkkých - trápil se nejen Hamilton, ale i Button. A nejen piloti McLarenu. Čím více s ní bojovali a snažili se auto srovnat, tím větší nedotáčivostí trpěli a problém zvětšovali. -
uzivatel000324
18:23 21.10.2011 XXXNieco podobne pred troma rokmi skusalo aj F preco to teda nechali tak?
dodo -
uzivatel000682
19:11 21.10.2011 XXXPekný článok Petr, ale musím doplniť ešte jednu vec, ktorá nebola zatiaľ nikde spomenutá. Na predné krídlo sa nabaľuje pri jazde počas pretekov dosť veľké množstvo gumy, ktorá sa odtrháva od pneumatík. Dajme tomu, že sa dostane napríklad do vstupného otvoru tohto F-duct, alebo do výstupných otvorov - fungovanie systému sa potom môže jednoducho zmeniť.
Zdroj blízky jednému z tímov dokonca tvrdí, že čiastočky gumy uchytené na prednom krídle (hlavne v medzerách medzi klapkami) spôsobujú stratu až niekoľkých bodov prítlaku!
Viem, že teraz je predčasné diskutovať o spoľahlivosti tohto systému, keďže aj samotný Mercedes ho ešte iba skúma, ale myslím si, že toto nie je tá najdôležitejšia karta, ktorú Ross Brawn pripravuje na budúci monopost. -
uzivatel000866
11:54 21.10.2011 XXXOFFTOPIC
Chtel jsem cele redakci podekovat za vybornou praci a zajimave informace, ktere nam ctenarum prinasi. F1news je pravoplatnym kralem ceskych formulovych webu. Ne jak jisty novacky pseudoweb. F1Blesks je bohuzel ta nejsmradlavejsi internetova zumpa a jako takova taky zapacha. Tamnim pseudopisalkum jde akorat tak o pocet kliknuti na clanky. O to, jestli odvadi dobrou praci, preci nejde. Nastesti uz si to vetsina ctenaru uvedomila a prechazi na jine, lepsi a kvalitni weby, kde pracuji skutecni ZURNALISTE. Na weby jako je tento.
K TOPICu:
Zvednuti Mercedesu by nebylo od veci, jen prilis neverim nejake dominanci. Ale boje o vitezstvi - proc ne? -
eR
10:44 21.10.2011 XXXVzhledem k velikosti vstupního otvoru a množství vzduchu, který jím proteče, musí být přínos takového řešení minimální, respektive neměřitelný v čase na jedno kolo.
Nehledě na to, že ohýbá vzduch téměř do protisměru (což je řešení aerodynamické brzdy) a vyfukuje ho pod křídlem (čímž snižuje jeho přítlak). -
uzivatel000729
10:28 21.10.2011 XXXVloni to měl Schumacher těžké,ale během letoška se skokově zlepšil a vypadá to,že pochopil svůj vůz a podle toho to taky vypadá.Rychlost v závodě je v jeho podání velmi dobrá.Teď už jen ten vůz....a bude to OK jak pro Schumiho,tak pro Nica. -
-
uzivatel000190
10:24 21.10.2011 XXXMě to také přijde divné, podle mě tam žádný přepínač být nemůže, podle mě ten vzduch tam proudí stále jen jeho množství se liší podle rychlosti.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek