DISKUZE K ČLÁNKU Ostuda Sauberu - Co přesně si nepohlídal?
Sauber podrobně vyšetří, proč jejich zadní křídlo v Austrálii neodpovídalo technickým pravidlům, než se rozhodne, zda se odvolá proti diskvalifikaci ze včerejšího závodu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ostuda Sauberu - Co přesně si nepohlídal?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
15:50 28.03.2011 XXXOno se jedná zřejmě o tohle:
[odkaz na stránku]
O zakřivení horní klapky se podle mě nejednalo - nejen kvůli jejímu konvexnímu zakřivení (nikolik konkávnímu), ale i kvůli tomu, co říkal Key - podle něj to na výkonnost vůbec nemělo vliv - což by sedělo spíše na tu bočnici. U klapky by to vliv mělo.-
-
Petr
11:18 29.03.2011 XXXTak problém je opravdu s tou klapkou (horní profil), resp. jeho zakřivením. Mátla mě ta konkávnost, Sauber mi vysvětlil, že se na to musím dívat jinak (vzhůru nohama), pak je opravdu konkávní (nj. měřilo se u protinožců :)
V tom případě moc nerozumím Jamesovi Keyovi, protože tohle na výkonnost vliv má. Jedno křídlo místo mělo místo poloměru 100 mm 97 mm a druhé 95 mm, což je docela dost.
Do článku jsem doplnil obrázek.
-
-
-
-
uzivatel000587
09:57 28.03.2011 XXXnajprv sa mi nechcelo verit tomu slovicku konkavny ale vazne to tam tak je. tak potom ale nechapem lebo ak som spravne pochopil tak ze ide o zakrivenie pritlacnej plochy a ta je konvexna nie konkavna tak teraz neviem ci som spravne pochopil o ktory elemnt sa jedna
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek