DISKUZE K ČLÁNKU Analýza nového Sauberu C30

Druhý z představených vozů, kterým se dnes budeme podrobněji zabývat, je Sauber C30. V čem se prvotní verze monopostu liší od loňského C29?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Analýza nového Sauberu C30

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 09.02.2011 22:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» g0dlike (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2011 19:06
Taky mě to zlobilo, a to už několikrát za… »
» uzivatel000417 (Hlasoval 1 člověk) 09.02.2011 21:02
Díky, bylo to tím, ale jenom v chromu, v mozille… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 09.02.2011 22:18
Ne, ban jsme nikomu nedávali (pouze hrozili). A… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Ne, ban jsme nikomu nedávali (pouze hrozili). A doufám, že nikomu ani nikdy dávat nebudeme muset.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    Taky mě to zlobilo, a to už několikrát za poslední tejden. Vždycky pomohlo smazání cookies v prohlížeči...

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • petz

    XXX
    Chlazení předních brzd se na pohled liší od C29.

    Asi jsem to nějak nepobral ale mě připadaj setejný 04

    A sice to není k tématu, ale nějak se mi nejde přihlásit, to jsem dostal ban, či co?

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    ten V tvar (vy ste ho nazvali U) nosu nie je koli optimalizovaniu prudenia vzduchu po vrchnej strane. ten tvar nosa nie je koli tym vystupkom na okrajoch ale koli tomu aby pod nosom mohlo pretiect viacej vzduchu ktory bude prudit na difuzor. tie vystupky su vlastne len presunuta hmota zospodku nahor. tento rok sa nosy zvysovali preto uz ani tie vystupky nie su take vyrazne.
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • ala6

      XXX
      Presne to jsem chtel napsat. Ty vystupky vznikly nalezenim dirky v pravidlech. Je predepsana stejna vyska v celem rezu nosu v nejakem miste. A nejakeho koumaka napadlo, ze je sice predepsana stejna vyska, ale jiz ne tvar a tak to vyuzili k tvarovani spodni strany - horni je vlastne jen odpadni material.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama