DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Riči už 3 motory dostal....tuším.To si počká, než dostane tuhle specifikaci. Očekávám slovní přestřelku...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      RB na specifikaci C může zapomenout 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pepan

        Pepan

        83.208.30.XXX
        Přesně. On to ale CA lehce naznačil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No pravidla to ale neumožňují....

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.250.XXX
            Umožňují 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Neumožňují

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.250.XXX
                Ale umožňují, copak si je nečetl? 13

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.152.247.XXX
                  Teoreticky umožňují, ale jde o to, co stálo za selháním toho druhého motoru u Ricciho a jak mají mezi sebou postavenou smlouvu. Přeci jen si RB dělá své palivo a mapy, což může Renault lehce využít ve svůj prospěch.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    81.19.11.XXX
                    Přesně tak. Myslím, že toto bude vodítko a argument pro to, přoč si (dle mě zcela správně) nešáhne RB na C specifikaci. Další argument je porušení pravidel FIA ze strany RB, když nenahlásil dle pravily daného termínu, jakého výrobce PJ chce. Toto dle mě může být dostatečný argument - vy jste nám pozdě oznámili, my nestíháme pro vás vyrobit, jednoduché.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      To jsou ale ADI motory na letošní rok.

                      To nemá s tím kdy oznámily že jdou k Hondě nic společného.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • uzivatel003302

                      uzivatel003302

                      109.105.39.XXX
                      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • GRAHAM

                        GRAHAM

                        77.236.218.XXX
                        Taky jsem si myslel....ale asi to je tak, že třeba Riči má třetí motor, to jest dva dobré, tak čtvrtý už novou specifikaci dostat nemusí.
                        Nevím kde je "díra" v pravidlech, třeba někdo vysvětlí....přesněji.

                        Asi tam tedy nějaká bude....třeba palivo.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Všechny pohonné jednotky dodávané stejným výrobcem budou mít stejnou dokumentaci a také

                          jezdit se stejným softwarem a musí být schopné pracovat přesně stejným způsobem,
                          fungovat s identickými specifikacemi oleje a paliva.


                          Hmm tak "díra" tam je....o hardweru ani slovo.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama