DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi
Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
10:28 21.06.2018 195.29.120.XXX
Jak dlouho sleduješ Formuli 1, když jsi ještě nepochopil, že nikdo v ní do médií neřekne pravdu? Největší hloupost jakou může fanoušek udělat je bezmezně věřit prohlášení lidí z F1.
jon
09:20 21.06.2018 46.135.94.XXX
Mýlíš se Ty. Téměř ve všem, co jsi teď napsal. Až na tu Hondu. U té by v kombinaci s RB letos byla občas možná bedna a příští rok to dost možná bude ještě lepší.
Jinak i bez dyna a dvoučlenky je jasné, že Ferrari je výkonem na úrovni Mercedesu. Respektive jeho A specifikace. Ano, Mercedes jede naplno, ale tak, aby motor vydržel o 50% déle, než je jeho plánovaný cyklus. To se o pyrotechnickém sboru z Viry říci nedá. A výkonově jsou na tom pořád bídně. RB má suverénně nejlepší šasí. Značně lepší než Mercedes a řádově lepší než Ferrari. Pokud to chceš zpochybnit, tak potom by McLaren a tovární Renault museli být na úrovni F2. Což je asi nesmysl. Nepochybuji o tom, že obě jmenované stáje mají lepší šasí než FI, Haas, Sauber a STR. A podívej se, s kým často v závodech bojují. Ano, může za to jen a pouze motor Renault, který i v B specifikaci není žádný zázrak. Nebýt RB, tak jim fabrika ještě víc uškrtí rozpočet, protože těch pár bodů a boj o 4.-7. místo v PK asi není pro tovární stáj důstojný. Mimo jiné i kvůli tomu, že jim zákazník dává běžně kolo, stejně jako konkurenční tovární stáje.
Jinak i bez dyna a dvoučlenky je jasné, že Ferrari je výkonem na úrovni Mercedesu. Respektive jeho A specifikace. Ano, Mercedes jede naplno, ale tak, aby motor vydržel o 50% déle, než je jeho plánovaný cyklus. To se o pyrotechnickém sboru z Viry říci nedá. A výkonově jsou na tom pořád bídně. RB má suverénně nejlepší šasí. Značně lepší než Mercedes a řádově lepší než Ferrari. Pokud to chceš zpochybnit, tak potom by McLaren a tovární Renault museli být na úrovni F2. Což je asi nesmysl. Nepochybuji o tom, že obě jmenované stáje mají lepší šasí než FI, Haas, Sauber a STR. A podívej se, s kým často v závodech bojují. Ano, může za to jen a pouze motor Renault, který i v B specifikaci není žádný zázrak. Nebýt RB, tak jim fabrika ještě víc uškrtí rozpočet, protože těch pár bodů a boj o 4.-7. místo v PK asi není pro tovární stáj důstojný. Mimo jiné i kvůli tomu, že jim zákazník dává běžně kolo, stejně jako konkurenční tovární stáje.
Mike17
07:49 21.06.2018 78.99.225.XXX
Já tě tu dvojčlenku naučím. Přestaneš být naštvaný pokaždé, když zjistíš, že výsledky na dráze neodpovídají PR kecům. A taky ti dojde, proč je mezi RB a továrnou tak obrovský rozdíl. O jezcich ani motoru to fakt není. A je to stejný důvod, proč RB stíhá F i M se slabším motorem.
GRAHAM
22:56 20.06.2018 77.236.218.XXX
Se zapomněli dohodnout co budou říkat.
Myslím ze to je hlavně o přidání 50 mil.Euro. Dýno je nezajimalo když se dohodli už v Monaku. 12 koní...a zbytek zůstal ve stáji. Ale až ten potenciál odemknou, tak na podzim vyhrajou Velkou Pardubickou.
Myslím ze to je hlavně o přidání 50 mil.Euro. Dýno je nezajimalo když se dohodli už v Monaku. 12 koní...a zbytek zůstal ve stáji. Ale až ten potenciál odemknou, tak na podzim vyhrajou Velkou Pardubickou.
Adi
22:26 20.06.2018 212.96.178.XXX
Nenaznacuji, komentuji vývoj a jen slepý, či zabedbeny člověk nevidí, že PJ R, F a M jsou si natolik blízko, že v mém výše uvedeném příspěvku hrají až ty poslední housle. A mimo jiné to dokazuje i přechod RB na Hondu, která zda se býti velmi blízko oknu pro vítězství. Nebudu tady sázet desetiny, nemám info z dyna v Sakure jako Elsenor/Roco a nejsem dvojclenkovy génius jako Mike, ale top 3 týmy mají kromě velmi vyrovnaných PJ i velmi vyrovnaná šasi a opravdu rozhodují maličkosti. M těží hlavně z toho, že má RB Maxe, pze jinak by byl náskok Seba na Lewise větší. A znovu opakuji, dostat na zadek na "mé" trati od Ferrari a tak tak se udržet před RB opravdu není dobrá vizitka a jen to dokazuje, že nový R je min srovnatelný s jetým M, takže znovu opakuji, žádný extra náskok. Dost možná žádný motorový náskok. Jestli je pravda, co všechno má R připraveno ve spec. c, může se klidně stát, že ke konci sezóny bufe R motorově před M. Jestli si myslíš, že M pracuje v konzervativních módech, velmi se mýlís. Sami potvrdili, že jedou na max a problémy s nasazením B spec je toho jen důkazem.
jon
20:21 20.06.2018 194.152.247.XXX
Ten motor dá v klidu i GP Maďarska. Mercedes na brzdě testuje zátěž na dvojnásobek kalkulované životnosti na dráze. Mají hromadu konzervativních map pro tyto případy.
Ale dost možná tam pojedou spec 2 s konzervativní mapou. Ten motor to nijak neovlivní. Hlavní je teď vyřešit tu teplotní anomálii.
Ale dost možná tam pojedou spec 2 s konzervativní mapou. Ten motor to nijak neovlivní. Hlavní je teď vyřešit tu teplotní anomálii.
HellHogr
18:18 20.06.2018 86.49.250.XXX
Tost právě řekl, že Honda přidala v Kanadě 30 koní, RB řekl, že vidí vylepšení, ketré ale nebylo takové jako u Renaultu .. a sama Honda řekla, že to nebylo přesně 20 koní, ale o něco méně, kluci, jako PR pěkný pro Hondu, ale tohle z vás dělá blbce, Hondu už jste podepsali, tak není potřeba takhle veřejně lhát
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek