DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:16
Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného… »
» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:40
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2018 14:48
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak určitě, ono je nejlepší bezmezně věřit anonymním diskutérům na kdejakém fóru. To je opravdu ta nejgeniálnější věc, mnohem lepší než mít informace z první ruky díky rozhovorům s lidmi z F1. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

195.29.120.XXX
Jak dlouho sleduješ Formuli 1, když jsi ještě nepochopil, že nikdo v ní do médií neřekne pravdu? Největší hloupost jakou může fanoušek udělat je bezmezně věřit prohlášení lidí z F1.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.94.XXX
Mýlíš se Ty. Téměř ve všem, co jsi teď napsal. Až na tu Hondu. U té by v kombinaci s RB letos byla občas možná bedna a příští rok to dost možná bude ještě lepší.
Jinak i bez dyna a dvoučlenky je jasné, že Ferrari je výkonem na úrovni Mercedesu. Respektive jeho A specifikace. Ano, Mercedes jede naplno, ale tak, aby motor vydržel o 50% déle, než je jeho plánovaný cyklus. To se o pyrotechnickém sboru z Viry říci nedá. A výkonově jsou na tom pořád bídně. RB má suverénně nejlepší šasí. Značně lepší než Mercedes a řádově lepší než Ferrari. Pokud to chceš zpochybnit, tak potom by McLaren a tovární Renault museli být na úrovni F2. Což je asi nesmysl. Nepochybuji o tom, že obě jmenované stáje mají lepší šasí než FI, Haas, Sauber a STR. A podívej se, s kým často v závodech bojují. Ano, může za to jen a pouze motor Renault, který i v B specifikaci není žádný zázrak. Nebýt RB, tak jim fabrika ještě víc uškrtí rozpočet, protože těch pár bodů a boj o 4.-7. místo v PK asi není pro tovární stáj důstojný. Mimo jiné i kvůli tomu, že jim zákazník dává běžně kolo, stejně jako konkurenční tovární stáje.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

46.135.94.XXX
Jestli jim toto prvenství stojí i za ty poloviční investice, tak fajn. Pokud mají i jiné ambice než se pouze účastnit, tak jsou zároveň první ve zbytečeném utrácení stovek milionů EUR, protože jejich přístup jim titul nikdy nezajistí. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já tě tu dvojčlenku naučím. 18 11 12 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

78.99.225.XXX
Já tě tu dvojčlenku naučím. Přestaneš být naštvaný pokaždé, když zjistíš, že výsledky na dráze neodpovídají PR kecům. A taky ti dojde, proč je mezi RB a továrnou tak obrovský rozdíl. O jezcich ani motoru to fakt není. A je to stejný důvod, proč RB stíhá F i M se slabším motorem. 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Poměrně pravidelně jedině v případě, že auta před nimi mají poruchu nebo Crashstappen někoho v závodě sejme. Pokud nevypadnou silnější vozy, ani si neškrtnou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
No sypou do toho 2x tolik peněz a kdo ví jestli ne více. To není umění a rychlejší nejsou. V přepočtu na koně vs utrácení peněz je Renault imho první. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Se zapomněli dohodnout co budou říkat.
Myslím ze to je hlavně o přidání 50 mil.Euro. Dýno je nezajimalo když se dohodli už v Monaku. 12 koní...a zbytek zůstal ve stáji. Ale až ten potenciál odemknou, tak na podzim vyhrajou Velkou Pardubickou. 11 18 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Nenaznacuji, komentuji vývoj a jen slepý, či zabedbeny člověk nevidí, že PJ R, F a M jsou si natolik blízko, že v mém výše uvedeném příspěvku hrají až ty poslední housle. A mimo jiné to dokazuje i přechod RB na Hondu, která zda se býti velmi blízko oknu pro vítězství. Nebudu tady sázet desetiny, nemám info z dyna v Sakure jako Elsenor/Roco a nejsem dvojclenkovy génius jako Mike, ale top 3 týmy mají kromě velmi vyrovnaných PJ i velmi vyrovnaná šasi a opravdu rozhodují maličkosti. M těží hlavně z toho, že má RB Maxe, pze jinak by byl náskok Seba na Lewise větší. A znovu opakuji, dostat na zadek na "mé" trati od Ferrari a tak tak se udržet před RB opravdu není dobrá vizitka a jen to dokazuje, že nový R je min srovnatelný s jetým M, takže znovu opakuji, žádný extra náskok. Dost možná žádný motorový náskok. Jestli je pravda, co všechno má R připraveno ve spec. c, může se klidně stát, že ke konci sezóny bufe R motorově před M. Jestli si myslíš, že M pracuje v konzervativních módech, velmi se mýlís. Sami potvrdili, že jedou na max a problémy s nasazením B spec je toho jen důkazem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Ale prosím Tě. Dvojka nám letos jede dobře, ale nehrň ho do boje o titul. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Bottas není o bod pozadu, bohužel měl velkou smůlu v Číně, kde mu uteklo 7 bodů a v Baku 25 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Po pravdě, tohle je poslední dobou jedna z mála vzrušivých stránek F1. Když pominu McLaren a STR. Ale ti už tak nějak naznačili, že se zázrak nekoná, tak máme alespoň ty motory. 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Soupeří s lepším pilotem se slušnou technikou, přeci 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Adi, kde máš v proměnných motor? Chceš snad naznačit, že Ferrari, Mercedes a Renault jsou nyní konstantou a šasí RB je tedy a stejné úrovni jako Mercedes a Ferrari? 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Jinak abych odpověděl. Neviděl. I kdybych byl šéfinzenýr v Brixworthu, tak bych neměl to štěstí. Nicméně Mercedes pravuje na novém konceptu a má to své dětské nemoci. Jen to nevedou tak, že jim vybouchne polovina motorů za víkend.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

194.152.247.XXX
Ten motor dá v klidu i GP Maďarska. Mercedes na brzdě testuje zátěž na dvojnásobek kalkulované životnosti na dráze. Mají hromadu konzervativních map pro tyto případy.
Ale dost možná tam pojedou spec 2 s konzervativní mapou. Ten motor to nijak neovlivní. Hlavní je teď vyřešit tu teplotní anomálii. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Tak tak Hell to řekl správně

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Tost právě řekl, že Honda přidala v Kanadě 30 koní, RB řekl, že vidí vylepšení, ketré ale nebylo takové jako u Renaultu .. a sama Honda řekla, že to nebylo přesně 20 koní, ale o něco méně, kluci, jako PR pěkný pro Hondu, ale tohle z vás dělá blbce, Hondu už jste podepsali, tak není potřeba takhle veřejně lhát 13

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.250.XXX
Hlavně, že má Vettel nejlepší auto a vede jen o bod 18

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama