DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:16
Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného… »
» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:40
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2018 14:48
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Po pravdě, tohle je poslední dobou jedna z mála vzrušivých stránek F1. Když pominu McLaren a STR. Ale ti už tak nějak naznačili, že se zázrak nekoná, tak máme alespoň ty motory. 04

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Vyhuntovaného motoru Mercedes? čím prosím tě? spalováním oleje? ale to sám křičel Mercedes a obviňoval z toho Ferrari + to šlo jen v Q a ne v závodě, jenom bch podotkl, tobě příjde stále jako Mercedes nejlepší motor? 11

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Komplexně je stále nejlepší. Ferrari si zahrává a pořád jede s olejem na hraně.
        Jinak motor byl zhuntovaný tím, že už měl najeto. Cca tolik, že je k tomu běžně potřeba dvou motorů Renault. 04

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.250.XXX
          Viz opotřebení u Renaultu a McLarenu viď? 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            V čem u nich byl Renault lepší než Honda?
            Renault se letos zlepšil, o tom žádná. Ale ta prohlášení jsou směšná. Pořád jsou stejně daleko. RB se letos drží jen díky geniální šasí.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Hmm stejně daleko....takže Renault přidá 20 koní, Mercedes nic a jsou stejně daleko. No tak jo, no....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                194.152.247.XXX
                Mercedes měl nové mapy. Oni taky nejeli se stejným výkonem jako v Austrálii. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tak určitě....to ale všichni že. Nehledě na to že Mercedes zpomalil....a v kvaldě už je lepší Ferko. Jo díky oleji....v závodě už ne. Sám guru Andy to říkal. 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    194.152.247.XXX
                    No jasně, ale ta kvalda byla hlavně na vrub novému kusu motoru. Mercedes je šetřil do závodu a aby ty motory byly schopné ještě trénovat. Holt tam v takovém režimu je výkonu srovnatelně, už tam není ten drobný náskok.
                    Jinak kvalda se zase srovná. Mercedes bude letos dělat velké skoky ve výkonnosti. Ta nová koncepce má své dětské nemoci, ale veliký potenciál.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      77.236.218.XXX
                      Tak nikdo nestojí na místě... Holt je to i o tom, kdo do toho kolik nasype. To je u Renaultu holt slabší, o tom žádná....

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jon

                        jon

                        194.152.247.XXX
                        Což je podle mého především ten důvod, proč šel RB k Hondě. Ta se nebojí tam nasypat klidně půl miliardy, hlavně ať už si spraví reputaci.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          77.236.218.XXX
                          Tak jedna věc jspou peníze a druhá čas a ten Honda nemá...
                          Add Renult, on ví že nemá idealní šasko, tak s upgrade šetří a raději frčí ve vývoji pro "sebe" a když to vyjde, vyjede s tím později.Ani se tím netají...obávám se ale že jim to do roku 2020 nevyjde.

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
    • Radovan Č.

      Radovan Č.

      88.102.75.XXX
      Připisování si zásluh druhých? O čem a s kým je tu veden rozhovor. Se šéfem přes motory.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        Třeba to pódium, např. 03 Pokud vím, tak na něm byl RB, krerý jede se svým palivem. Na které si musí i dolaďovat motorové mapy. Apropo, na pódiu byl RB s motorem Tag Heuer, ne? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Jen rejpeš.... 02

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            A v čem? RB má šasí, která je o dvě třídy lepší než továrního Renaultu nebo McLarenu. K tomu jede své palivo, ke kterému se Abiteboul vyjadřoval, že jim to škodí. Já Ti nevím, ale RB si po roce 2014 řeší pár věcí jinak a vzhledem k tomu, že čas od času vyhrají závod a celou dobu se v klidu drží mezi prvními třemi, tak to asi dělají dobře. Renault odvádí průměrnou práci a pořád se jen snaží se nechat plácat po ramenou, co se jim nepovedlo za zázrak. Kdyby se povedl, tak věřím, že RB také smekne a asi se také začnou chovat jinak. Zatím je to tak, že si opravdu vše vybojovali hlavně sami. Tovární Renault jede třetí sezónu a stále dostává od velké trojky kolo. Opravdu myslíš, že je to jen otřesnou šasí nebo v tom má svůj podíl i motor?

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Motor je v okně, šaskem to dohnali, holt krom kvaldy.Oni dělají (RB) chyby (jezdci) a to je taky něco stojí....i to palivo je zpomaluje.
              Renault odvádí standartní praci, srovnatelnou se špičkou, jen protože má skluz z minulosti,(ano tam nestíhal) tak se mu nedaří to dohnat. To je snad v F1 logické a standartní a vůbec to nedegraduje současnou práci. Tam s tebou nesouhlasím.

              No když vidíš kde je RB a kde R a Mclaren, imho je to šáskem.Motorem to být logicky nemůže...Renault už neztrací moc, ta kvalda imho hapruje, to ano, to neumožňuje mít RB ještě lepší výsledky.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            double...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Ten motor nebyl za zvoji životností, na konci své životnosti. Jestli se bavíme o tom, že R má ve vývoji skluz cca 5 GP, tak to není tak špatné. Ale já ti rozumím, štve tě, že ti skončila dominance. Když si vzpomenu na ty tvoje kecy na začátku sezóny, tos byl plnej Mercedes hrdosti, ale okolo GP Kanady sem tě tady moc neviděl. Že by stud za to, co Mercedes předvádí? V PK se drží jen díky Maxovi 03

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Riči už 3 motory dostal....tuším.To si počká, než dostane tuhle specifikaci. Očekávám slovní přestřelku...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama