DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 72, poslední 21.06.2018 12:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:16
Jestli bylo to očekávání dotažení vyhuntovaného… »
» jon (Hlasovali 5 lidé) 20.06.2018 14:40
Mercedes neměl elementární chybu v designu. Jen… »
» jon (Hlasovali 4 lidé) 20.06.2018 14:48
To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Jinak abych odpověděl. Neviděl. I kdybych byl šéfinzenýr v Brixworthu, tak bych neměl to štěstí. Nicméně Mercedes pravuje na novém konceptu a má to své dětské nemoci. Jen to nevedou tak, že jim vybouchne polovina motorů za víkend.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              No sypou do toho 2x tolik peněz a kdo ví jestli ne více. To není umění a rychlejší nejsou. V přepočtu na koně vs utrácení peněz je Renault imho první. 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                46.135.94.XXX
                Jestli jim toto prvenství stojí i za ty poloviční investice, tak fajn. Pokud mají i jiné ambice než se pouze účastnit, tak jsou zároveň první ve zbytečeném utrácení stovek milionů EUR, protože jejich přístup jim titul nikdy nezajistí. 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.250.XXX
      Jon Jone ... ty vůbec nevíš jak tak koukám, co ten brek za olej furt? 18

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Mercedes spaloval olej, tak ho holt museli změnit. Brát to jako výmluvu je pravda lehce lacinné a to ještě v módu nezvládnuté specifikace B, no to už je přes čáru. 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          194.152.247.XXX
          To nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor Mercedes se sedmi závodními víkendy na hrbu, provozu v alternativním režimu a v šasí, která je téměř určitě o nějaké desetiny horší než RB, byl stále schopen držet zázračnou specifikaci B Renaultu v pozici třetího nejlepšího motoru. To je smutný fakt, na který jsem poukazoval v prvním komentáři.

          + 4 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            No nevíš jak na tom je Mercedes se šáskem....je to závod od závodu různe a problém Renaultu je hlavně v kvalifikaci.

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.152.247.XXX
              Mercedes s ním není určitě tam, kde RB a Ferrari. Na druhou stranu ho má výrazně lepší než zbytek pole.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Mercedes má velmi dobré šasi, stačí se podívat, kolik nakládá FI a hlavně Williamsu. Kdyby měli šasi na úrovni Renaultu, mají problém s továrním týmem... všechny 3 TOP stáje mají celkový balík (PJ+šasi+piloti+práce s pneu) defakto stejně silný a rozhodují maličkosti, kdo jak má úspěšný pátek, kdo umí přidat desetinku navíc mezi pátkem a sobotou. Mimochodem, olej ani nezkoušej s námi řešit, to není náš problém, že Mercedes podváděl, to je problém Mercedesu 03

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  194.152.247.XXX
                  Adi, kde máš v proměnných motor? Chceš snad naznačit, že Ferrari, Mercedes a Renault jsou nyní konstantou a šasí RB je tedy a stejné úrovni jako Mercedes a Ferrari? 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    212.96.178.XXX
                    Nenaznacuji, komentuji vývoj a jen slepý, či zabedbeny člověk nevidí, že PJ R, F a M jsou si natolik blízko, že v mém výše uvedeném příspěvku hrají až ty poslední housle. A mimo jiné to dokazuje i přechod RB na Hondu, která zda se býti velmi blízko oknu pro vítězství. Nebudu tady sázet desetiny, nemám info z dyna v Sakure jako Elsenor/Roco a nejsem dvojclenkovy génius jako Mike, ale top 3 týmy mají kromě velmi vyrovnaných PJ i velmi vyrovnaná šasi a opravdu rozhodují maličkosti. M těží hlavně z toho, že má RB Maxe, pze jinak by byl náskok Seba na Lewise větší. A znovu opakuji, dostat na zadek na "mé" trati od Ferrari a tak tak se udržet před RB opravdu není dobrá vizitka a jen to dokazuje, že nový R je min srovnatelný s jetým M, takže znovu opakuji, žádný extra náskok. Dost možná žádný motorový náskok. Jestli je pravda, co všechno má R připraveno ve spec. c, může se klidně stát, že ke konci sezóny bufe R motorově před M. Jestli si myslíš, že M pracuje v konzervativních módech, velmi se mýlís. Sami potvrdili, že jedou na max a problémy s nasazením B spec je toho jen důkazem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      78.99.225.XXX
                      Já tě tu dvojčlenku naučím. Přestaneš být naštvaný pokaždé, když zjistíš, že výsledky na dráze neodpovídají PR kecům. A taky ti dojde, proč je mezi RB a továrnou tak obrovský rozdíl. O jezcich ani motoru to fakt není. A je to stejný důvod, proč RB stíhá F i M se slabším motorem. 03

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • jon

                      jon

                      46.135.94.XXX
                      Mýlíš se Ty. Téměř ve všem, co jsi teď napsal. Až na tu Hondu. U té by v kombinaci s RB letos byla občas možná bedna a příští rok to dost možná bude ještě lepší.
                      Jinak i bez dyna a dvoučlenky je jasné, že Ferrari je výkonem na úrovni Mercedesu. Respektive jeho A specifikace. Ano, Mercedes jede naplno, ale tak, aby motor vydržel o 50% déle, než je jeho plánovaný cyklus. To se o pyrotechnickém sboru z Viry říci nedá. A výkonově jsou na tom pořád bídně. RB má suverénně nejlepší šasí. Značně lepší než Mercedes a řádově lepší než Ferrari. Pokud to chceš zpochybnit, tak potom by McLaren a tovární Renault museli být na úrovni F2. Což je asi nesmysl. Nepochybuji o tom, že obě jmenované stáje mají lepší šasí než FI, Haas, Sauber a STR. A podívej se, s kým často v závodech bojují. Ano, může za to jen a pouze motor Renault, který i v B specifikaci není žádný zázrak. Nebýt RB, tak jim fabrika ještě víc uškrtí rozpočet, protože těch pár bodů a boj o 4.-7. místo v PK asi není pro tovární stáj důstojný. Mimo jiné i kvůli tomu, že jim zákazník dává běžně kolo, stejně jako konkurenční tovární stáje.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            To je dost slabá útěcha, když si vzpomenu, kde byl rozdíl mezi oběmi jednotkami před cca rokem a půl a kde je dnes. Mimochodem, reálný rozdíl v cíli byl 0,6s a par kapek benzínu v Bottasově nádrži. A to nemluvím o odložení B specifikace. Mimochodem, B specifikace M má přidat max 0,1s, takže opravdu nemusíš očekávat, že ve Francii odskočí M o sekundu konkurenci...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.152.247.XXX
        To není brek za olej. Přes zimu šli na hranu a v Austrálii zjistili, že by se to mohlo vymstít. Tak to pojistili. Mají k tomu už i lepší mapy, tak to není už tak zásadní. Jen to odstavilo party mod, což je na jednu stranu dobře, ne? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak Mercedes a Ferko s olejem "podvádělo", o tom spor ale nevedem.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            194.152.247.XXX
            Vždyť já ten překroucený výklad pravidel nezpochybňuji. Vždy jsem byl proti ohebným křídlům, foukaným nebo dvojitým difuzorům a podobným řešením, která vznikla možnou dvojí interpretací pravidel, ale porušovala jiné jasně dané pravidlo. Zároveň jsem i za to, aby toto bylo přísně trestáno. Je to na hraně? -> Fajn. Porušuje to pravidlo? -> Trest.
            Ale zpátky k tomu sporu. Já podotýkám pouze to, že i přes uvedení motoru do konzervativnějšího režimu a jeho staří (provozem i vývojově) je Mercedes pořád před Renaultem s jeho B specifikací. Je fajn, že Renault něco přidal, ale bylo zřejmé, že Ferrari je s B specifikací o parník jinde. Jestli bude i Mercedes - počkejme do Francie. Ale i kdyby tam Mercedes přivezl nový kus A specifikace, pořád bude mít druhý nejlepší motor v poli.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Jasný, to nikdo nezpochybňuje....ono to dohnat není jednoduché.Každej něco říká, ale neví co dělá konkurence. A ta nečeká...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama