DISKUZE K ČLÁNKU "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi
Technický ředitel Renaultu pro oblast motorů, Rémi Taffin, prozrazuje informace o posledním vývoji ve Viry. Jak byli spokojeni s novou specifikací pohonné jednotky, kterou představili v Kanadě? A jak to vypadá se specifikací C, která má přimět Red Bull k tomu, aby litoval svého odchodu k Hondě?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "B-specifikace dělá to, co jsme čekali." Šéf motorů Renaultu už hovoří také o další verzi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
jon
14:48 20.06.2018 194.152.247.XXXTo nebyla výmluva. Jen to podtrhuje to, že motor Mercedes se sedmi závodními víkendy na hrbu, provozu v alternativním režimu a v šasí, která je téměř určitě o nějaké desetiny horší než RB, byl stále schopen držet zázračnou specifikaci B Renaultu v pozici třetího nejlepšího motoru. To je smutný fakt, na který jsem poukazoval v prvním komentáři.-
-
-
Adi
16:21 20.06.2018 81.19.11.XXXMercedes má velmi dobré šasi, stačí se podívat, kolik nakládá FI a hlavně Williamsu. Kdyby měli šasi na úrovni Renaultu, mají problém s továrním týmem... všechny 3 TOP stáje mají celkový balík (PJ+šasi+piloti+práce s pneu) defakto stejně silný a rozhodují maličkosti, kdo jak má úspěšný pátek, kdo umí přidat desetinku navíc mezi pátkem a sobotou. Mimochodem, olej ani nezkoušej s námi řešit, to není náš problém, že Mercedes podváděl, to je problém Mercedesu-
-
Adi
22:26 20.06.2018 212.96.178.XXXNenaznacuji, komentuji vývoj a jen slepý, či zabedbeny člověk nevidí, že PJ R, F a M jsou si natolik blízko, že v mém výše uvedeném příspěvku hrají až ty poslední housle. A mimo jiné to dokazuje i přechod RB na Hondu, která zda se býti velmi blízko oknu pro vítězství. Nebudu tady sázet desetiny, nemám info z dyna v Sakure jako Elsenor/Roco a nejsem dvojclenkovy génius jako Mike, ale top 3 týmy mají kromě velmi vyrovnaných PJ i velmi vyrovnaná šasi a opravdu rozhodují maličkosti. M těží hlavně z toho, že má RB Maxe, pze jinak by byl náskok Seba na Lewise větší. A znovu opakuji, dostat na zadek na "mé" trati od Ferrari a tak tak se udržet před RB opravdu není dobrá vizitka a jen to dokazuje, že nový R je min srovnatelný s jetým M, takže znovu opakuji, žádný extra náskok. Dost možná žádný motorový náskok. Jestli je pravda, co všechno má R připraveno ve spec. c, může se klidně stát, že ke konci sezóny bufe R motorově před M. Jestli si myslíš, že M pracuje v konzervativních módech, velmi se mýlís. Sami potvrdili, že jedou na max a problémy s nasazením B spec je toho jen důkazem.-
Mike17
07:49 21.06.2018 78.99.225.XXXJá tě tu dvojčlenku naučím. Přestaneš být naštvaný pokaždé, když zjistíš, že výsledky na dráze neodpovídají PR kecům. A taky ti dojde, proč je mezi RB a továrnou tak obrovský rozdíl. O jezcich ani motoru to fakt není. A je to stejný důvod, proč RB stíhá F i M se slabším motorem. -
jon
09:20 21.06.2018 46.135.94.XXXMýlíš se Ty. Téměř ve všem, co jsi teď napsal. Až na tu Hondu. U té by v kombinaci s RB letos byla občas možná bedna a příští rok to dost možná bude ještě lepší.
Jinak i bez dyna a dvoučlenky je jasné, že Ferrari je výkonem na úrovni Mercedesu. Respektive jeho A specifikace. Ano, Mercedes jede naplno, ale tak, aby motor vydržel o 50% déle, než je jeho plánovaný cyklus. To se o pyrotechnickém sboru z Viry říci nedá. A výkonově jsou na tom pořád bídně. RB má suverénně nejlepší šasí. Značně lepší než Mercedes a řádově lepší než Ferrari. Pokud to chceš zpochybnit, tak potom by McLaren a tovární Renault museli být na úrovni F2. Což je asi nesmysl. Nepochybuji o tom, že obě jmenované stáje mají lepší šasí než FI, Haas, Sauber a STR. A podívej se, s kým často v závodech bojují. Ano, může za to jen a pouze motor Renault, který i v B specifikaci není žádný zázrak. Nebýt RB, tak jim fabrika ještě víc uškrtí rozpočet, protože těch pár bodů a boj o 4.-7. místo v PK asi není pro tovární stáj důstojný. Mimo jiné i kvůli tomu, že jim zákazník dává běžně kolo, stejně jako konkurenční tovární stáje.
-
-
-
-
-
-
Adi
16:18 20.06.2018 81.19.11.XXXTo je dost slabá útěcha, když si vzpomenu, kde byl rozdíl mezi oběmi jednotkami před cca rokem a půl a kde je dnes. Mimochodem, reálný rozdíl v cíli byl 0,6s a par kapek benzínu v Bottasově nádrži. A to nemluvím o odložení B specifikace. Mimochodem, B specifikace M má přidat max 0,1s, takže opravdu nemusíš očekávat, že ve Francii odskočí M o sekundu konkurenci...
-
-
-
-
-
jon
15:18 20.06.2018 194.152.247.XXXVždyť já ten překroucený výklad pravidel nezpochybňuji. Vždy jsem byl proti ohebným křídlům, foukaným nebo dvojitým difuzorům a podobným řešením, která vznikla možnou dvojí interpretací pravidel, ale porušovala jiné jasně dané pravidlo. Zároveň jsem i za to, aby toto bylo přísně trestáno. Je to na hraně? -> Fajn. Porušuje to pravidlo? -> Trest.
Ale zpátky k tomu sporu. Já podotýkám pouze to, že i přes uvedení motoru do konzervativnějšího režimu a jeho staří (provozem i vývojově) je Mercedes pořád před Renaultem s jeho B specifikací. Je fajn, že Renault něco přidal, ale bylo zřejmé, že Ferrari je s B specifikací o parník jinde. Jestli bude i Mercedes - počkejme do Francie. Ale i kdyby tam Mercedes přivezl nový kus A specifikace, pořád bude mít druhý nejlepší motor v poli.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek