DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Závodní ředitel McLarenu pro oficiální stránky Formule 1 hovoří o hořkém rozchodu s Hondou a líbánkách, které nyní prožívají s Renaultem. Jaká pozitiva si odnáší z uplynulých tří těžkých let a jak probíhá vývoj vozu pro příští rok? Stihnou jej připravit pro první den předsezónních testů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 17.12.2017 20:25 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • jon

    jon

    194.228.59.XXX
    Jde na tom dobře vidět, jak se Brojler poučil z prohlášení před začátkem s Hondou. Nicméně budu rád, pokud se jim to spojení povede a pojedou někde více vpředu. I když to nejspíš bude souboj s Force India a továrním Renaultem o čtvrtý nejlepší tým startovního pole, pořád to bude důstojnější než souboj s Haasem a Sauberem. 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak FI už bojovali "občas" se slabou Hondou, takže bych to viděl vykonostně lépe....pak už jen otázka spolehlivosti.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        194.228.59.XXX
        3 motory na sezónu bude síto. Díky Mercedesu bude Force India zlobit i příští rok. Honda to určitě nedá a Renault s tím bude mít taky problémy, pokud budou chtít trápit špičku. Ale záleží, na jakou strategii přistoupí. McLaren možná riskne pentle, aby urvali pár silných výsledků. Přeci jen jim po těch letech s Hondou asi nejde úplně o to, jestli budou 4. nebo 6. v PK, ale aby udělali pár pódií a ideálně něco vyhráli.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Kaša

          Kaša

          82.142.123.XXX
          Realisticky to vidím takto - nejsilnější budou týmy Mercedes, Ferrari, Red Bull a McLaren. Přesné pořadí záleží na tom jak Renault zvládne motory. RB bude mít nad McL nějakou výhodu, ale snad jen na začátku. Bojím se trochu ale toho, že Mercedes bude v r. 2018 více dominantní než tento rok - ví že tento rok nezvolili nejlepší koncept šasi. Motor budou mít pořád nej ... o to víc když musí být 3 motory na sezónu.
          Force India bude zase nej ze zbytku světa. Williams bude asi zase slabý (i kvůli pilotům), Renault bude myslím bojovat s FI. Pak tam bude skupinka W, Haas, Sauber a pak poslední bohužel TR.
          Jinak věřím v r.2018 pro McL pódia a možná nějaké to vítězství, ale na titul ještě nepojedou ... to by museli mít motor od Mercedesu.
          12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Zajímavá prognoza a defakto souhlas, jen tu FI bych tak vysoko nedával. V čisté rychlosti na tom byli již letos hůř než Renault, jejich 4. místo v PK je zásluhou dobrých pilotů a skvělé spolehlivosti. Takže na špici bude Mercedes, RB a Ferrari a v průběhu sezóny by jim již velmi výrazně mohli dýchat na záda Renault a McLaren. FI je skvělý a sympatický tým, ale pokud vím, tak ho celkem dost rabuje Renault (z pohledu přechodu inženýrů). 4. místo v PK v příští sezóně nezopakují. 6. místo je pro ně reálné...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Já právě tu FI vidím vpředu stejně jako Kaša. Ty motory tam udělají hodně. Přeci jen tam je pořád velká díra. Renault při pokusu o dorovnání závodního výkonu Mercedesu a Ferrari úplně přišel o spolehlivost. A to za zimu jen tak nenabrzdí. Určitě jim pomůže, že budou mít 2 špičkové zákaznické stáje s jejich motory a minimálně jedna z nich bude dodávat spoustu důležitých dat, což by jim mělo v průběhu sezóny určitě pomoci.
              V čisté rychlosti bude FI téměř určitě za McLarenem a Renaultem. Záleží jen na tom, zda si udrží tu spolehlivost a FI tím nebudou bodově obdarovávat.
              Byť si osobně také myslím, že to 4. místo příští rok je neudržitelné a 6. je realita. Ale s tím asi sami počítají a třeba sami sebe a i nás překvapí. Uvidíme. 04

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Kaša

              Kaša

              82.142.123.XXX
              Hmmm ... FI vs Renault bude hodně o motoru. Pravda taky je že renault bude vozit mnohem víc bodů díky dvou bodujícím pilotům 13... opravdu jsou výkony Sainze sympatické. Ale taky FI se obrala o dost bodů kvůli soubojům svých vyrovnaných pilotů!
              Příští sezóna bude snad zajímavá ... škoda toho hnusného Halo. 09
              ... třeba si ale zvykneme, protože to vypadá že si FIA za tím dost tvrdě stojí. Když už se nelze vrátit, tak jsem radši pro ten překryt jako u stíhaček. 07

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Radon

            Radon

            84.242.97.XXX
            Bohužel asi to příští rok nebude o výkonu, ale o spolehlivosti. Takže je vysoce pravděpodobné, že Mercedes bude vládnout a ostatní jen paběrkovat. Snad občas po taktickém vyčkávání zvolí někdo na konec závodu nové pneu a agresivnější mód motoru jako už to ukázal RB, ale když si projedeme letošní sezonu, tak Mer. měl nejlepší balík (motor, aero, piloti), ale jen někdy ho dokázali využít - asi kvůli pneu. Na odstranění potíží se zaměří a bude to ještě výraznější dominance. Leda že by zvolili ten koncept jako RB - s vysokou zádí a něco tam zmrvili. 20

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              194.228.59.XXX
              Letos to bylo hodně o těch pneumatikách. Když je vyřešili, jeli často údržbu, aby to s motory dali až do konce roku. 04
              Takže jinak souhlas, všude tvrdím to samé. Mercedes to může maximálně podělat, jinak to bude zase diktát ...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama