DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem
Závodní ředitel McLarenu pro oficiální stránky Formule 1 hovoří o hořkém rozchodu s Hondou a líbánkách, které nyní prožívají s Renaultem. Jaká pozitiva si odnáší z uplynulých tří těžkých let a jak probíhá vývoj vozu pro příští rok? Stihnou jej připravit pro první den předsezónních testů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor se šéfem McLarenu o vývoji vozu pro rok 2018 a světlých zítřcích s Renaultem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000887
20:25 17.12.2017 89.204.130.XXXPořád stejný řeči, "kdyby nebylo Hondy, byli by jsme šampioni" -
SergioPÉREZ
11:59 17.12.2017 78.108.155.XXXMclaren na titul nemá, jestli bude dobrý, rozdá si to maximálně s FI, Renaultem a Williamsem -
-
jon
12:12 16.12.2017 194.228.59.XXXU Mercedesu nechtěli být nejlepší zákaznická stáj, Honda jela bídu a teď jsou rádi za Renault do roku 2020. Red Bull dokázal i s Renaultem uvnitř vyhrát, tak bude spíš zajímavé, jestli na to má i McLaren. Respektive pokud to nedají, tak budou jejich řeči o nejlepším šasí a tragické Hondě trochu na vodě.
-
-
jon
14:46 14.12.2017 194.228.59.XXXJde na tom dobře vidět, jak se Brojler poučil z prohlášení před začátkem s Hondou. Nicméně budu rád, pokud se jim to spojení povede a pojedou někde více vpředu. I když to nejspíš bude souboj s Force India a továrním Renaultem o čtvrtý nejlepší tým startovního pole, pořád to bude důstojnější než souboj s Haasem a Sauberem.-
-
jon
21:08 14.12.2017 194.228.59.XXX3 motory na sezónu bude síto. Díky Mercedesu bude Force India zlobit i příští rok. Honda to určitě nedá a Renault s tím bude mít taky problémy, pokud budou chtít trápit špičku. Ale záleží, na jakou strategii přistoupí. McLaren možná riskne pentle, aby urvali pár silných výsledků. Přeci jen jim po těch letech s Hondou asi nejde úplně o to, jestli budou 4. nebo 6. v PK, ale aby udělali pár pódií a ideálně něco vyhráli.-
Kaša
08:48 15.12.2017 82.142.123.XXXRealisticky to vidím takto - nejsilnější budou týmy Mercedes, Ferrari, Red Bull a McLaren. Přesné pořadí záleží na tom jak Renault zvládne motory. RB bude mít nad McL nějakou výhodu, ale snad jen na začátku. Bojím se trochu ale toho, že Mercedes bude v r. 2018 více dominantní než tento rok - ví že tento rok nezvolili nejlepší koncept šasi. Motor budou mít pořád nej ... o to víc když musí být 3 motory na sezónu.
Force India bude zase nej ze zbytku světa. Williams bude asi zase slabý (i kvůli pilotům), Renault bude myslím bojovat s FI. Pak tam bude skupinka W, Haas, Sauber a pak poslední bohužel TR.
Jinak věřím v r.2018 pro McL pódia a možná nějaké to vítězství, ale na titul ještě nepojedou ... to by museli mít motor od Mercedesu.
-
Adi
14:13 15.12.2017 81.19.11.XXXZajímavá prognoza a defakto souhlas, jen tu FI bych tak vysoko nedával. V čisté rychlosti na tom byli již letos hůř než Renault, jejich 4. místo v PK je zásluhou dobrých pilotů a skvělé spolehlivosti. Takže na špici bude Mercedes, RB a Ferrari a v průběhu sezóny by jim již velmi výrazně mohli dýchat na záda Renault a McLaren. FI je skvělý a sympatický tým, ale pokud vím, tak ho celkem dost rabuje Renault (z pohledu přechodu inženýrů). 4. místo v PK v příští sezóně nezopakují. 6. místo je pro ně reálné...-
jon
15:10 15.12.2017 194.228.59.XXXJá právě tu FI vidím vpředu stejně jako Kaša. Ty motory tam udělají hodně. Přeci jen tam je pořád velká díra. Renault při pokusu o dorovnání závodního výkonu Mercedesu a Ferrari úplně přišel o spolehlivost. A to za zimu jen tak nenabrzdí. Určitě jim pomůže, že budou mít 2 špičkové zákaznické stáje s jejich motory a minimálně jedna z nich bude dodávat spoustu důležitých dat, což by jim mělo v průběhu sezóny určitě pomoci.
V čisté rychlosti bude FI téměř určitě za McLarenem a Renaultem. Záleží jen na tom, zda si udrží tu spolehlivost a FI tím nebudou bodově obdarovávat.
Byť si osobně také myslím, že to 4. místo příští rok je neudržitelné a 6. je realita. Ale s tím asi sami počítají a třeba sami sebe a i nás překvapí. Uvidíme. -
Kaša
15:32 15.12.2017 82.142.123.XXXHmmm ... FI vs Renault bude hodně o motoru. Pravda taky je že renault bude vozit mnohem víc bodů díky dvou bodujícím pilotům ... opravdu jsou výkony Sainze sympatické. Ale taky FI se obrala o dost bodů kvůli soubojům svých vyrovnaných pilotů!
Příští sezóna bude snad zajímavá ... škoda toho hnusného Halo.
... třeba si ale zvykneme, protože to vypadá že si FIA za tím dost tvrdě stojí. Když už se nelze vrátit, tak jsem radši pro ten překryt jako u stíhaček.
-
-
Radon
19:19 15.12.2017 84.242.97.XXXBohužel asi to příští rok nebude o výkonu, ale o spolehlivosti. Takže je vysoce pravděpodobné, že Mercedes bude vládnout a ostatní jen paběrkovat. Snad občas po taktickém vyčkávání zvolí někdo na konec závodu nové pneu a agresivnější mód motoru jako už to ukázal RB, ale když si projedeme letošní sezonu, tak Mer. měl nejlepší balík (motor, aero, piloti), ale jen někdy ho dokázali využít - asi kvůli pneu. Na odstranění potíží se zaměří a bude to ještě výraznější dominance. Leda že by zvolili ten koncept jako RB - s vysokou zádí a něco tam zmrvili.
-
-
-
-
-
GRAHAM
14:04 14.12.2017 77.236.218.XXXSuper rozhovor.
Jen škoda že nechtěl slibovat.Lidé, fanoušci chtějí mít "naději".
Opravdu jsem zvědav, kam posunul Renault výkonově motor pro rok 2018.To by mohl Petr aspoň naznačit.
Jak bude fungovat v šásku Mclarenu a jak bude spolehlivý je věc druhá a nejde moc předpovědět.
Pak by mě také zajímalo, když už tu to kdysi proběhlo, RB má smlouvu s Renaultem ještě rok, bylo naznačeno že nebude prodloužena.Takže je vlastně jisté že RB od Renaultu odejde?
-
airwar1939
14:38 14.12.2017 176.74.128.XXXMyslím, že na všechny tvé dotazy je odpověď v předposlední větě odpovědi na šestou otázku. -
-
jon
15:15 15.12.2017 194.228.59.XXXTakže přesně tak, jak jsem si myslel a psal výše. Jdou po pódiích, takže to občas risknou. Je jasné, že po změně motoru a momentální úrovni motorů Renault by bylo bláhové doufat v šampionát, ale po čtyřech letech bídy s nouzí bude i případných pár pódií super. A pokud se povede urvat vítězství (byť jim třeba spadne do klína), tak to s morálkou týmu udělá hodně.
I za Tebe jim to přeji. Ale na šampionát zapomeňte, ten zůstane u nás.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek