DISKUZE K ČLÁNKU Mateschitz: Red Bull bude bojovat o vítězství, Toro Rosso s McLarenem o 6. místo
Majitel Red Bullu hovoří o svých očekáváních před sezónou 2017, v níž jeho druhá stáj Toro Rosso přechází na pohonné jednotky Renaultu. Jak hodnotí své jezdce a co neustále říká Sebastianovi Vettelovi, jenž odešel k Ferrari?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mateschitz: Red Bull bude bojovat o vítězství, Toro Rosso s McLarenem o 6. místo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
rock
14:34 16.01.2017 37.188.233.XXXPodle mne je to věštění z křišťálové koule. U každýho týmu vstupuje do hry několik proměnných, který hrají roli a my nemáme vůbec šanci posoudit, jakou. A nevím, jestli to dokáže posoudit pan Dieter, i když ten má samozřejmě lepší startovní čáru než my.
Mám na mysli hlavně
- nový pravidla, nový šasi, nový pneu; s aerodynamikou a jízdními vlastnostmi jedou všichni od nuly
- relativní porovnání motorů Mercedes x Ferrari x Renault x Honda pro rok 2017. Ty mají pravidla sice víceméně stejný, ale omezení mezisezónních změn je pryč
- u menších týmů půjde o to, kdy a s jakým nasazením začali s vývojem novýho auta; jestli třeba Force India s Williamsem nevěnovali pozornost boji o 4. místo, zatímco Renault zabalil sezónu už na jaře. A jak to měli u Toro Rosso?
- samozřejmě půjde i o to, jaký kdo schrastil rozpočet. Toro Rosso nemůže se svým rozpočtem McLarenu odolávat donekonečna
atd atd -
Situs
12:36 16.01.2017 85.70.164.XXXMám jiný názor a TR s McLarenem vidím lépe než v boji o 6 místo. Vždyť stejně tomu bylo minulou sezonu a to měl TR rok starej motor Ferrari bez vývoje a McLaren nic moc Hondu, a čekám že tam také přibude dost koníků. U obou čekám posun. Williams a FI bych rozhodně automaticky před tyto týmy nedal, naopak. -
Limbi
12:21 16.01.2017 147.228.41.XXXTenhle pán je mi těžce nesympatický. Dokud Red Bull vládl, choval se jak hodný strejda od vedle. Minulý rok (2015) ukázal jaký je to charakter. Teď se zas kasá jak páv a dělá ramena. Jsem zvědav co by se stalo, kdyby zas v něčem propadli. Navíc mu přeji aby McLaren, který odsoudil k boji o 6 místo s Toro Roso, jeho RedBullu nakopal zadnici.-
tom11
12:51 16.01.2017 77.48.94.XXXkdyž se daří, tak je jednodušší být za toho hodného. pravé charaktery se ale poznají v krizových situacích.
rozhodně přeji McL co nejlepší postavení v poli. jak píše Situs - FI a Will není vůbec jasné, kde se budou pohybovat. mají sice motory od Mercedesu, ale to ještě automaticky neznamená úspěch. vůbec by mi nevadilo, kdyby bylo před nimi (myslím RB ) i TR ale to nedopustí.
taky mě docela překvapilo, že si konečně vzpomněli na Illiena. v předchozích rozhovorech o něm nic nebylo, až jsem si říkal, jestli s ním ještě dělají. a teď jak tady, tak v rozhovoru s Neweyem-
Limbi
13:19 16.01.2017 147.228.41.XXXJá si myslím, že pokud Honda zvládne vývoj letošního PJ potom se McLaren na většině tratí RedBullu vyrovná. Myslím, že jejich vůz byl po aerodynamické stránce velmi dobře koncipovaný na to, že byl stavěn s ohledem na nízký výkon motoru tj. nevytvářel takový přítlak aby minimalizoval ztráty maximální rychlosti. Pokud Honda dodá dostatek koníků a udrží celkovou efektivitu rekuperace, potom bude moc i McLaren postavit auto, tak aby generovalo vyšší přítlak a opět o něco zrychlí. Rád bych viděl, že letos McLaren, Mercedes, Ferrari a RedBull svedou bitvu o titul. Ať chceme nebo ne, jsou to potažmo bitvy Honda, Mercedes, Ferrari, Renault a díky odstranění žetonů můžou opět týmy na motoráře vytvářet větší tlak s vývojem... Takže propasti by se mohly mazat rychleji. Už se těším až poprvé vyjedou auta na trať :)-
Poky
11:29 17.01.2017 46.254.64.XXXOno ten tlak nejde tolika vytvářet, jelikož je omezené množství motorů na sezónu. Takže stejně pokud nebude pohoná jednotka nespolehlivá jako honda 2015, tak budou moct využít vývoj jenom po uběhnutí ciklu PJ. Takže vývoj zas tak rachle dopředu nepujde. Už se to ukázalo loni kdy ani Honda nevyčerpala všechny žetony.-
rock
18:24 17.01.2017 82.117.159.XXXOna ta situace bude letos zase trošku jiná, ty evoluce můžou být mnohem radikálnější, když vývoj není omezený, týmy k těm penalizacím můžou mít úplně jiný přístup. On je rozdíl, jestli dostaneš penalizaci 30 míst na startu za něco, co ti přidá desetinu (a víc ne, protože vývoj byl omezený žetony) anebo za evoluci, která tě pokopne o sekundu na kolo - protože můžeš mít změněný v podstatě všechno ve velkém rozsahu.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek