DISKUZE K ČLÁNKU Mateschitz: Red Bull bude bojovat o vítězství, Toro Rosso s McLarenem o 6. místo

Majitel Red Bullu hovoří o svých očekáváních před sezónou 2017, v níž jeho druhá stáj Toro Rosso přechází na pohonné jednotky Renaultu. Jak hodnotí své jezdce a co neustále říká Sebastianovi Vettelovi, jenž odešel k Ferrari?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mateschitz: Red Bull bude bojovat o vítězství, Toro Rosso s McLarenem o 6. místo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 17.01.2017 19:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Limbi (Hlasovalo 6 lidí) 16.01.2017 12:21
Tenhle pán je mi těžce nesympatický. Dokud Red… »
» rock (Hlasovali 2 lidé) 16.01.2017 14:34
Podle mne je to věštění z křišťálové koule. U… »
» Poky (Hlasoval 1 člověk) 17.01.2017 11:29
Ono ten tlak nejde tolika vytvářet, jelikož je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    37.188.233.XXX
    Podle mne je to věštění z křišťálové koule. U každýho týmu vstupuje do hry několik proměnných, který hrají roli a my nemáme vůbec šanci posoudit, jakou. A nevím, jestli to dokáže posoudit pan Dieter, i když ten má samozřejmě lepší startovní čáru než my.
    Mám na mysli hlavně
    - nový pravidla, nový šasi, nový pneu; s aerodynamikou a jízdními vlastnostmi jedou všichni od nuly
    - relativní porovnání motorů Mercedes x Ferrari x Renault x Honda pro rok 2017. Ty mají pravidla sice víceméně stejný, ale omezení mezisezónních změn je pryč
    - u menších týmů půjde o to, kdy a s jakým nasazením začali s vývojem novýho auta; jestli třeba Force India s Williamsem nevěnovali pozornost boji o 4. místo, zatímco Renault zabalil sezónu už na jaře. A jak to měli u Toro Rosso?
    - samozřejmě půjde i o to, jaký kdo schrastil rozpočet. Toro Rosso nemůže se svým rozpočtem McLarenu odolávat donekonečna
    atd atd

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Mám jiný názor a TR s McLarenem vidím lépe než v boji o 6 místo. Vždyť stejně tomu bylo minulou sezonu a to měl TR rok starej motor Ferrari bez vývoje a McLaren nic moc Hondu, a čekám že tam také přibude dost koníků. U obou čekám posun. Williams a FI bych rozhodně automaticky před tyto týmy nedal, naopak.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.41.XXX
    Tenhle pán je mi těžce nesympatický. Dokud Red Bull vládl, choval se jak hodný strejda od vedle. Minulý rok (2015) ukázal jaký je to charakter. Teď se zas kasá jak páv a dělá ramena. Jsem zvědav co by se stalo, kdyby zas v něčem propadli. Navíc mu přeji aby McLaren, který odsoudil k boji o 6 místo s Toro Roso, jeho RedBullu nakopal zadnici.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      když se daří, tak je jednodušší být za toho hodného. pravé charaktery se ale poznají v krizových situacích.
      rozhodně přeji McL co nejlepší postavení v poli. jak píše Situs - FI a Will není vůbec jasné, kde se budou pohybovat. mají sice motory od Mercedesu, ale to ještě automaticky neznamená úspěch. vůbec by mi nevadilo, kdyby bylo před nimi (myslím RB ) i TR03 ale to nedopustí.
      taky mě docela překvapilo, že si konečně vzpomněli na Illiena. v předchozích rozhovorech o něm nic nebylo, až jsem si říkal, jestli s ním ještě dělají. a teď jak tady, tak v rozhovoru s Neweyem 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.41.XXX
        Já si myslím, že pokud Honda zvládne vývoj letošního PJ potom se McLaren na většině tratí RedBullu vyrovná. Myslím, že jejich vůz byl po aerodynamické stránce velmi dobře koncipovaný na to, že byl stavěn s ohledem na nízký výkon motoru tj. nevytvářel takový přítlak aby minimalizoval ztráty maximální rychlosti. Pokud Honda dodá dostatek koníků a udrží celkovou efektivitu rekuperace, potom bude moc i McLaren postavit auto, tak aby generovalo vyšší přítlak a opět o něco zrychlí. Rád bych viděl, že letos McLaren, Mercedes, Ferrari a RedBull svedou bitvu o titul. Ať chceme nebo ne, jsou to potažmo bitvy Honda, Mercedes, Ferrari, Renault a díky odstranění žetonů můžou opět týmy na motoráře vytvářet větší tlak s vývojem... Takže propasti by se mohly mazat rychleji. Už se těším až poprvé vyjedou auta na trať :)

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Ono ten tlak nejde tolika vytvářet, jelikož je omezené množství motorů na sezónu. Takže stejně pokud nebude pohoná jednotka nespolehlivá jako honda 2015, tak budou moct využít vývoj jenom po uběhnutí ciklu PJ. Takže vývoj zas tak rachle dopředu nepujde. Už se to ukázalo loni kdy ani Honda nevyčerpala všechny žetony.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            Ona ta situace bude letos zase trošku jiná, ty evoluce můžou být mnohem radikálnější, když vývoj není omezený, týmy k těm penalizacím můžou mít úplně jiný přístup. On je rozdíl, jestli dostaneš penalizaci 30 míst na startu za něco, co ti přidá desetinu (a víc ne, protože vývoj byl omezený žetony) anebo za evoluci, která tě pokopne o sekundu na kolo - protože můžeš mít změněný v podstatě všechno ve velkém rozsahu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Jenže velké perestrojky zvyšují i porodní bolesti a s rozsypaným motorem ještě nikdo nevyhrál.
              Navíc bude každá porucha hezky opentlená, tak bych velké zázraky a odvahu výrobců motorů dávat samé novinky raději moc neočekával.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama