DISKUZE K ČLÁNKU S Wolffem o ostudné chybě: Špatný algoritmus, data proti selskému rozumu, absence GPS
Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff vysvětluje, jak došlo k chybnému povolání Lewise Hamiltona, který tak přišel o své vítězství, jež bylo darováno jeho týmovému kolegovi Nicovi Rosbergovi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S Wolffem o ostudné chybě: Špatný algoritmus, data proti selskému rozumu, absence GPS
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» JOCHEN RINDT
(Hlasovalo 8 lidí)
26.05.2015 05:59
Přěčtěte si prosím ještě jednou co jsem napsal… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
21:51 29.05.2015 78.157.160.XXXMůže za to prostředí: hory, městská zástavba, tunel... slabý signál GPS.. týmy jej mají, ale v Monaku na něj spoleh moc není. Nepomůže moc ani sofistikovaný systém TLC (propojení videa z kamer s GPS, takže týmy na obrazovce mají pořád své auto.. někdy o něm napíšu více).
-
ttt
13:11 26.05.2015 212.5.221.XXXSelsky rozum Prave keby ten selsky rozum pouzili tak by Hama nemohli zavolat do boxov ani omylom:
- do vyjazdu SC mali vsetci piloti v top3 rovnake gumy
- v Monaku sa predbiehat neda (bez prispenia supera)
- Mercedes je najrychlejsie auto v poli
Co viac este chceli?? -
Arnošt
11:10 26.05.2015 213.151.83.XXXChyba, nebo smůla? Každý tým i jezdci spoléhají na štěstí a chyby ostatních. Jenže to někdy selže všem. V monaku si smůlu vybral Lewis. Pochopitelně nejen on, další dopadli hůř. Zatím Mercedes, i přes smůlu, dopadl dobře. Příště může být mnohen horší. -
mi88ki
10:35 26.05.2015 165.72.200.XXXGumy Když si Lewis stěžoval na gumy a hrozilo riziko, že oba jeho soupeři za ním přezují, tak začínám chápat jejich rozhodnutí. Jsem přesvědčen, že kdyby nepřezul, tak ti dva za ním, minimálně Vettel, to jistě udělají, náskok na dalšího měli tuším dost velký. Je fakt, že Vettel Hamiltona v pohodě ubránil i když to byl souboj ojetých vs nových gum, ale co když je měl Lewis v daleko horším stavu než Seb? Jasně kdyby nevyjel SC, tak by to Lewis v pohodě udržel, protože by se i v případě propadu výkonnosti ubránil ojetinám jeho soupeřů, zvláště když Nico na tom byl +- stejně. Ale bránit se soupeřům na čertsvých gumách to je sakra rozdíl.
Proto asi riskovali a prostě to o kousek nevyšlo. Kdyby to neudělali a Lewisovi by totálně odešli gumy, tak by většina veřejnosti odsoudila rozhodnutí Mercedesu nechat Lewise na starých gumách. Lewis měl prostě velkou nevýhodu v tom, že na jeho rozhodnutí soupeři mohli reagovat, zatímco on ať udělal to či ono, tak obě varianty byly hodně riskantní.
Proto bych byl pouze pro virtuální SC, který zachová rozložení odstupů před nehodou. Běžný SC je ruleta a kolikrát pak záleží, kdy vyjede a jak rychle SC jede.-
Duncan66
14:08 26.05.2015 89.103.167.XXXno zpetne je treba jeste vzit v potaz, ze by musel nejprve predjet Rosberga.
Ale osobne to rozhodnuti taky chapu, jednoduse to behem virutalni SC faze vychazelo a nepocitali s tim, ze Lewis ztrati cas za skutecnym SC. To s pomalou zastavkou v boxech nakonec vyustilu ve ztratu pozic. Pokud by udelali lepsi zastavku v boxech, tak by se urcite dostal pred Seba a s Nicem by to bylo tesne. Takze to nebylo pouze a jen o tom rozhodnuti, ale tech veci, co se nakonec "podelalo" bylo bohuzel hned nekolik. Na SC care byl i tak na urovni Seba, rozdil byl nejaka jedna delka vozu a Nico byl o Sekundu vepredu.-
mi88ki
15:47 26.05.2015 165.72.200.XXXKdyby to vyšlo tak by byli všichni majstři, včetně Lewise a inženýrů. Lewis v čele a na čerstvých gumách proti ojetinám za ním :D
Po závodě by Lewis řekl, "využili jsme SC doplňující zastávkou a tím jsme eliminovali totální degradaci pneumatik, ke které se v závěru závodu schylovalo. Děkuji svým inženýrům za skvělou strategii, která mi dopomohla k vítězství" ...
-
-
Kapor
09:14 26.05.2015 194.160.178.XXXHlavná vec je,... ...že to vyriešili v úplnej pohode, lebo sa vlastne nič nestalo, až na to, že Sebastian neskončil, na 3., ale na 2. mieste a mohol si podať ruku s princeznou. Samozrejme nemohol zájsť za Lewisom a poďakovať mu, lebo by ho bol vytočil, ale v kútiku duše mu ostal určite vďačný. A Nico samozrejme tak isto. Z toho je zrejmé ponaučenie Lewis, že treba menej kecať a viac závodiť !
-
anonym
17:31 25.05.2015 66.249.93.XXXKontroverzne rozhodnutie vzhladom na povahu trate (takmer nemozne predbiehanie) a pocet kol do konca + vykon monopostu Mercedes. Neviem preco v Mercedese nebol nikto ochotny uvedomit si fakt, ktory si uvedomila drviva vacsina divakov sledujucich zavod - a sice ze Lewis by si to 1. miesto v pohode udrzal. Chladli pneumatiky vsetkym nielen jemu a predbiehat hoc aj na super makkych je v ulickach Monaka velmi tazke ... a zvlast Mercedes.-
JOCHEN RINDT
18:07 25.05.2015 88.102.230.XXXLewis si to podělal sám,takhle se v Monaku nejezdí.Měl o kolo čerstvější gumy jak Niko a dostatečný náskok před oběma za ním,tak nevím proč chtěl dokazovat jaká je třída a pak 15 kol dokonce brečel,že mu odcházejí gumy.Takže Nikovi nic nespadlo do klína,ale jel hlavou podle pořekadla Kdo si počká ten se dočká,nebo Štěstí přeje připraveným.Na záběrech po dojetí je vidět rozdílný stav pneumatik obou vozů.-
-
JOCHEN RINDT
05:59 26.05.2015 88.102.230.XXXPřěčtěte si prosím ještě jednou co jsem napsal.Jaký boj o pozici,Nico měl kliku,že druhej byl Sebb.Sady gum měli oba stejný, jen Lewis gumy vůbec nešetřil tak dopad jak dopad.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek