DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"
Fernando Alonso v rozhovoru pro oficiální stránky F1 vyzývá McLaren k důkladnému prošetření problémů jeho týmového kolegy Jensona Buttona. Uznává, že musí ještě hodně pracovat na spolehlivosti, zároveň ale v Barceloně za necelé tři týdny očekává první velký pokrok svého týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Alonsem: "V Barceloně se dočkáme prvního obrovského pokroku"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001643
(Hlasovali 4 lidé)
22.04.2015 10:29
- lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
crazytunny
16:50 21.04.2015 62.182.234.XXXzajímavé Svoje peníze bych si i v další sezóně vsadil na Mercedes a klidně bych si na ně vsadil i 2017 než přijde další změna motorů, takže Fernando přestupem kamkoliv z Ferrari rozhodně nemůže další 2 sezóny litovat, když vezmeme to že by byl "zase druhý"
myslím si že letošní potenciál Mercedesu nebyl zcela odkryt a ten tým má ještě v zásobě 10%, ale to ukáže až blížící se konec sezóny a starost o výhru v PK a PJ -
kimi89
15:35 21.04.2015 80.188.41.XXXFerda Projekt McLarenu se mi fakt líbí, je radost sledovat, jak se zlepšují každým závodem. Jen si dovolím trochu zalitovat toho, že Fernando už nemá možnost řídit současné Ferrari. Na podobné auto čekal opravdu dlouho a myslím, že by Mercedesům zatápěl ještě více než duo Kimi-Seb. Přeci jen pokud odečteme ty tři, čtyři desetinky, o které býval Fernando lepší než Kimi, pak by to mohlo znamenat ten rozhodující faktor v překonání Lewise. I když Kimi zajel teď dobře, o tom žádná. Ale přeci jen, Fernando byl v minulé sezóně ve většině závodů o dost lepší než Kimi...-
Mič
15:53 21.04.2015 90.180.29.XXXJak by jezdil nevíme, sice se jeví jako pravděpodobné to že by byl lepší, ale tyto rozhovory již byly a nejsou tu moc populární, takže se do toho pouštět nechci. Ale lítost nemá smysl. Alonso se rozhodl, měl jistě více dostupných informací a prostě už jim nevěřil, což se není úplně čemu divit. Teď už je to jinak, má novej projekt a doufám že se soustředí jen na to a ne na to že Ferrari je na tom mnohem lépe než se zdálo že bude. Myslím že tohle málo kdo čekal. Kdyby věděl zůstal by? Asi ano, ale také nevíme jestli McLaren nakonec ten titul nezíská před Ferrari. Prostě nevíme, jen víme že Ferrari je teď mnohem mnohem blíže.-
Stanly01
16:31 21.04.2015 146.119.129.XXXPlne s tebou suhlasim... Projekt HONDA moze trvat aj 5rokov, kym ziska uspech = titul. V pripade, ze titul ziskaju skor ako Ferrari, tak rozhodnutie Alonsa bolo spravne... V pripade, ze Ferrari ziska titul skor ako McL, tak sa prepocital.... ( svoje peniaze by som skor vsadil na Ferrari :) )
-
-
Face
16:46 21.04.2015 37.188.225.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
-
Nasir
17:52 22.04.2015 213.216.61.XXXTakže pilota Alonsa nechali vlastně dělat technického ředitele a dohlížel na celou továrnu, že měl takový vliv? Dobrá pohádka... Jak se Ferrari nechalo terorizovat. Nejsměšnější na tom je, že Allisona chtěl přivést sám Alonso a další změny mu neschválili. Tak to s tou směšnou představou, jak tam všechny komandoval, nejde moc dohromady. Hlavní změna jsou personální změny v motorovém oddělení a následný lepší vývoj. A zadruhé to je teprve první auto dělané od začátku podle představy Allisona (s podporou Resty a starého parťáka De Beera) a nikoliv podle dua Tombazis + Fry. Ze staré Monteho gardy tam nezůstal skoro nikdo. Smůla pro ně, že jim to trvalo několik let.
-
-
-
-
-
anonym
15:04 21.04.2015 88.146.158.XXXTeď odbočím, nicméně na SKYsport koenčně řešili motor Honda, protože v Bahrajnu se poprvé novinářům naskytla příležitost jej detailně nafotit: a vyjadřoval se k němu Craig Scarborough.
Turbodmychadlo je okopírované řešení Mercedesu, stejně tak i zběrné výfukové potrubí s tím rozdílem, že Mercedes do letošní sezóny právě toto potrubí upravil tak aby nemělo různou délku, kdežto Honda právě onu proměnlivou délku ještě více vyvinula....
Ale narozdíl od ostatních výrobců motorů -> využívá Honda velké radiálně uložené dmychadlo s axiálním kompresorem a jeho rozměry jsou kompatibilní s protrem V motoru (tedy jeho horní části), což jak tvrdí může v konečném důsledku přinést opravdu radikální rozdíl výkonnosti oproti současným výrobcům motorů, odhaduje se o max 10% avšak optimisticky 5%.
To by ale znamenalo že motor Honda by v plné síle měl být nejvýkonějším motorem v současné F1 a nic na to nezmění ani fakt žetonů, dodatečných úprav atd....
No tak to jsme zvědav.-
Kapor
15:33 21.04.2015 80.87.214.XXXRozdiel nikdy nerobí dúchadlo,... ..., lebo tlak je predpísaný( jedine ak, tak jeho účinnosť), ale o koľko sa podarí za dúchadlom ochladiť vháňaný vzduch v intercollery cez sacie ventily do valca, teda gradient medzi vstupnou teplotou a teplotou pri ktorej zmes benzínu so vzduchom horí, lebo od toho je závislá veľkosť plochy Carnotovho obehu, čo je porovnávací diagram pre stanovenie parametrov motora. Potom veľkosť kompresného pomeru, rýchlosť vzduchu vstupujúceho do valca a spalín vystupujúcich z valca a ich využitie v MGU-H, tvar spaľovacieho priestoru a variabilnosť horenia, teda časovanie v jednotlivých úsekoch prevádzky.-
-
-
uzivatel001643
07:01 22.04.2015 84.188.76.XXXJe předepsaný maximální okamžitý průtok paliva, čímž je nepřímo omezen maximální plnící tlak. Můžou to nafoukat jak chtějí, ale když nemůžou vstříknout dost paliva, tak je jim to k ničemu. Ale max plnící tlak v pravidlech není :)-
Kapora
10:08 22.04.2015 80.87.214.XXXNemúžou to nafoukat jak chtejí,... ...lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im to palivo postačovalo aj pri maximálnom výkone pri danom prietoku a bolo v pomere so vzduchom v ideálnom zložení a tlak a teplota na vstupe odpovedal hodnote po stlačení, teda teplote pod medzov samovznietenia, lebo inak by ti tam zapalovacia sviečka bola úplne zbytočná. Potom aj preto, lebo bz si všetku termálnu energiu spotreboval na výrobu stlačeného vzduchu a neostalo by na výrobu elektrickej energie, Mývale. Preto tlak k teplote vzduchu za interkolerom sa volí tak, aby stlačený a ochladený vzduch, prúdil do valca kritickou rýchlosťou a chladiaci efekt studeným vzduchom sa ešte znásobil, pri chladení motora zvnútra, preto je v F1 prvoradé ochladiť vzduch , ktorý smeruje s turba do valca, lebo to nie je určujúce len na výkon, ale aj na chladenie motora a spotrebu paliva.
-
uzivatel001643
10:29 22.04.2015 93.159.254.XXX- lebo musia voliť taký kompresný pomer, aby im to palivo postačovalo aj pri maximálnom výkone pri danom prietoku a bolo v pomere so vzduchom v ideálnom zložení...
Vždyť to jsem napsal, kdybys tu větu dočetl do konce.
-Potom aj preto, lebo by si všetku termálnu energiu spotreboval na výrobu stlačeného vzduchu a neostalo by na výrobu elektrickej energie
V okamžiku, kdz potřebují maximalní boost asi těžko budou vyrábět elektřinu. Nekde tu byl článek o motoru Renault se schematem toku energie v různých režimech.
- Preto tlak k teplote vzduchu za interkolerom sa volí tak, aby stlačený a ochladený vzduch, prúdil do valca kritickou rýchlosťou...
Tlak za intercoolerem se volí podle výkonu (množství paliva, které můžu dodat). To se dostavame opět k tomu, co jsem psal výše. Zbytek, co jsi napsal blábol.
-
-
-
Kapor
18:59 21.04.2015 194.160.178.XXXNalistuj si dozadu,... ...bolo to tu zverejnené, tuším 5 barov + horná,-dolná hranica netolerovaných rozmerov. Čo nie je predpísané je vstrekovací tlak paliva, preto si to pletieš. Ak by nebol stanovený max plniaci tlak vzduchu turbomotora a nebol by obmedzený, tak by si nemohol využívať zbytok termálnej energie na výrobu elektriny v MGU-H, lebo sa využíva práve tá, ktorá je nad rámec výroby stlačeného vzduchu v kompresore. Dúfam, že ti je to už teraz jasné !
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek