DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Hornerem: O změně motorového partnera jsme neuvažovali
Šéf Red Bullu Christian Horner hovoří o vztahu svého týmu s Renaultem, který prošel letos při zavedení nových pohonných jednotek náročným obdobím.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Hornerem: O změně motorového partnera jsme neuvažovali
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pepan
04:54 05.12.2014 89.24.157.XXXTady si Vám dovolím oponovat. Ty řeči o cvičených opicích už před časem řekl Lauda. Pak ho posadili do monopostu F1 a trojnásobný mistr světa po pár stovkách metrů vyletěl z dráhy..Dobrý tester sice může ušetřit nějaký čas , ale vůz je třeba vyladit nejen pro kvalifikaci, ale i pro závodní režim a tam testovací jezdec nemá, čeho by se chytl. On totiž neví, jak se to auto chová v chumlu dalších dvaceti vozů. Testovací jezdec totiž nikdy závod nejel a pokud jel obvykle to skončilo katastrofou - viz třeba Badoer, který zaskakoval za zraněného Massu. Tohle jsou ale pouze mé domněnky a nechci je nikomu vnucovat. Dík Vám třem za hezký pokec.-
odin
08:22 05.12.2014 77.240.96.XXXPepane, příklad s Laudou není hodný tvého "rozhledu". Je silně vytržený z kontextu. Sledoval jsi letošní předsezónní testy? I čtyřnásobný a úřadující mistr světa vyletěl s novým autem z dráhy. A nestalo se to jenom jemu, ale i Hamiltonovi, nebo třebas Alonsovi. Nikdo z nás tady snad nepochybuje, že tito tři, které jsem vybral, by byli špatní piloti a nezvládali svoji techniku. Oproti Laudovi měli výhodu, že nevyšli "ze cviku". Přesto se mimo dráhu ocitli. A stalo se to snad každému. Tak se ptám. Co to podle tebe dokazuje, že Lauda vyletěl z dráhy?
Já tvrdím, že dnešní auta nemusí piloti vůbec řídit. A nemusí je řídit ani cvičená opice. Dokáží je totiž řídit počítače. Od nastartování na dálku až po průjezd cílem, má dnešní věda zvládnuté technologie. A na komisařích a FIA je, aby tomu bránili. Jak se to daří, ať posuzuje každý sám.
Jinak nic proti tvým argumentům nemám. A souhlasím se vším ostatním tak, jak jsi to napsal. Má to logiku, hlavu i patu. Jenom bych úlohu testovacího jezdce nepřeceňoval. I když, vše je relativní. V dnešní době se v F1 hraje o nicotné detaily, o "pidigramy", tak že testmen může být v tomto kontextu někým vnímán, jako podstatný rozdílový článek... -
Mike17
11:30 05.12.2014 93.99.87.XXXTaky se musím ohradit proti srovnání s Laudou. Myslím, že kdyby ho v tom voze nechali celý den, dokázal by s tím zajet třeba o 2s pomaleji než současní jezdci. Občas z trati vyletí i Ham s Nicem.
Ale jistě, v tom že je potřeba vůz vyladit máš pravdu. Jen už to dokáže i 16-ti letý kluk (Verstapen). Samozřejmě teprve uvidíme, jak dobře. Jak je vidět při závodech, i u těch nejrozdílnějších dvojic dělají rozdíly jen několik desetin. Hlavní je prostě auto.-
Pepan
13:44 05.12.2014 89.24.157.XXXTo s tím Laudou jsem si tak lehce rýpnul kvůli poznámce o cvičené opici. Je ale fakt, že největší díl viny na tom vylítnutí nese mistr sám. Má ve formulích odježděno x sezón, tak sám musí vědět že limity se posunují postupně a když ve formuli neseděl hodně dlouho, tak nemůže vyrazit na dráhu jako kdyby skončil včera. Na Verstapena jsem sám zvědavý.
-
-
-
-
-
-
-
odin
17:54 04.12.2014 77.240.96.XXXNeuvěřitelné se stalo skutkem. Že bychom se konečně taky shodli?
A ještě k Schumacherovi. Já jsem nečekal, že bude Rosberga drtit. Je to dohledatelné. Po jeho oznámení, že bude jezdit za Mercedes jsem napsal, že pokud Rosberga smluvně neuvážou k řetězu jako týmovou dvojku ala Barichello, tak na něho Schumi nebude mít. Čímž jsem nas*al fanklub schumiboys. Dokonce mi jeden týpek napsal, že Schumacher vítězil, když jsem si já ještě hrál v uhláku na horníka, a že se s člověkem (se mnou), který neví jaký je Schumi božský pilot o něm nemá cenu bavit. Teď teprve prý uvidím, jak to nandá těm usmrkancům jako je Hamilton a Alonso... Od té doby jsem s ním už nediskutoval - zmizel, nebo se změnil v anonyma.
Ale poslední dvě věty minulého příspěvku jsem spíše myslel tak, že Schumi nepotvrdil svůj přínos pilota pro tým, kterým se obhajovala jeho genialita. Nemusel nutně Rosberga porážet, pokud by přesvědčil, že "vychytávky" pro něho dělané, také fungují. Opak byl pravdou. A když Mergl přestal stavět auto pro Schumachera, najednou během dvou let získal oba tituly. To byl kalup, co? Když to srovnám s tím, že Schumi prakticky přišel do následovníka mistrovského týmu, který měl k dispozici "neomezený" rozpočet a tým i Schumi končili tak jak kočili. S loňskem a letoškem. A s jeho stářím to nemá co dělat. Naopak. Pokud by byl opravdu tak geniální, jak se mu přisuzuje, měla by to být pro tým výhoda. Připomenu výsledky Mercedesu se Schumacherem 2010(4), 2011(4), 2012(5) a bez Schumachera 2013(2), 2014(1).-
Mike17
20:38 04.12.2014 93.99.87.XXXNo občas se to poslední dobou stává. Asi stárneme.
Je jasné, že na úspěchu Mercedesu nesou hlavní roli konstruktéři (tuším Lewis děkoval speciálně Brawnovi). Jak jsi psal výše, pilot může dělat tak těch 10% výkonu. Ale protože tu máme srovnání s Rosbergem, je jasné že letošní titul (ani předchozí roky) o Schumim není. Lewis asi předvedl lepší výkony, ale to se dalo čekat.
Na rozdíl od tebe si myslím, že věk hraje roli. Jinak by bylo 40-ti letých pilotů plno. A on tam není žádný. Oni piloti neodchází před čtyřicítkou proto, že by je to přestalo bavit.-
odin
22:22 04.12.2014 77.240.96.XXXOk. Jenom poznámka: jistě, že věk hraje určitou roli.Jak výraznou v tom kterém sportu, těžko posoudit. Ale v případě Schumachera a jeho glorifikace by měl být věk předností. Vždyť byl vyhlašován za nejlepšího ve všech oborech, které se v F1 objevují. Pokud by to byla pravda, tak bych čekal veliké pokroky týmu a jejich auta. A teď nemám na mysli výkony Schumachera-pilota v jeho druhé kariéře, ale výkony Schumachera -odborníka na vše - Geniálního testmena, poskytovatele zpětné vazby, konstruktéra, manažera týmu, svačináře, designéra atd. atd. Nic z toho nepřišlo. Pokud ovšem Schumacher neřídil pomocí parapsychlogie celý tým Mercedesu, když ležel v umělém spánku v nemocnici.
Blbej vtip, uznávám. Ale stejně blbá bývala argumentace jeho fanboys. Rozdíl vidím jediný. Já vím, že jsem napsal pitomost, oni to nevěděli a mnozí to neví dodnes.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek