DISKUZE K ČLÁNKU Podle Todta byly změny nutné: "F1 leží na jednotnce intenzivní péče"

Jean Todt, prezident FIA, v rozhovoru pro Welt am Sonntag hodnotí dnešní F1 a uvedl, že změny byly nutné a F1 se musela probudit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Podle Todta byly změny nutné: "F1 leží na jednotnce intenzivní péče"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 50, poslední 02.04.2014 13:29 Vložte komentář

Nejlepší názory

» mi88ki (Hlasovalo 10 lidí) 01.04.2014 12:21
Dvojité bodování Všechno ostatní rozdejchám ale… »
» uzivatel001447 (Hlasovali 4 lidé) 01.04.2014 17:39
aky priklad, co za prirovnanie? ved ty si… »
» mi88ki (Hlasovali 4 lidé) 02.04.2014 01:15
No jo ale v ploché dráze si může vzít kdykoliv… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • frhe

    89.173.217.XXX
    uspory Ziadne z tych uspornych opatreni nebolo zavedene z dovodu setrenia. Cely sampionat F1 je jedna obrovska reklamna plocha, ktora ma miliony divakov. Dnes je "trendy" byt zeleny a bezpecny....
    Je to obycajny brain wash. Urcite existuju sposoby ako vytvorit efektivnejsiu a vykonnejsiu jednotku, ako je sucasny koncept. Kuzlo je v tom, ze tento koncept je blisie ludom, resp. seriovo vyrabanym vozidlam, ergo, je lahsie stravitelny pre bezneho konzumenta.
    Ty Jano, uz aj F1 ma toho hybrida, nekupime si aj my nejaky PYJus?
    F1 zaziva naozaj revoluciu - prvykrat v historii si F1 pozicala technologiu zo seriovych aut...

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • forhe

      89.173.217.XXX
      ani podpisat sa neviem 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • zeto

      89.102.65.XXX
      Osobně si myslím, že naprostá většina diváků (ne fanoušků) F1 vůbec netuší, že F1 je vlastně hybrid. A ani je to nezajímá. A většina fanoušků z toho zase není nadšená, takže je to vlastně taky nezajímá. Ale možná se pletu, je to jen můj názor.03

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • zeto

    89.102.65.XXX
    Hm... "Mám strach, že ztratíme týmy..." - a strach, že ztratíte fanoušky a diváky nemáte? Myslím, že byste měli...02

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • t

    212.5.221.XXX
    F1 leží na jednotnce intenzivní péče Po vsetkych zmenach za posledne roky ano.

    + 4 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mi88ki

    mi88ki

    165.72.200.XXX
    Dvojité bodování Všechno ostatní rozdejchám ale to dvojité bodování je prostě za hranou. To je jako by ve fotbale góly padlé v posledních pěti minutách počítali za dva. Může to být super pro ty co prohávají, ale je to pak spravedlivé a je to pak ještě sport? Nemám prostě rád umělé zatraktivnění, kde se snaží pomoci prohrávajícím, aby získali výhodu, kterou vedoucí nedostanou nebo je pro ně k ničemu. 02

    + 10 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Huhukoktejl

      193.228.234.XXX
      ZTaky se mi to nelíbí... ale je to i v jiných sportech... napadá mne třeba, že něco podobného je v ploché dráze, kdy si můžeš vzít žolíka, když moc ztrácíš.. pokud se nepletu..

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • mi88ki

        mi88ki

        86.49.79.XXX
        No jo ale v ploché dráze si může vzít kdykoliv žolíka i ten co celkově vede. Tady ten co vede, tak čemu mu budou na konci dvojité body když vyhraje ? Ale když v posledním závodě prohraje, třeba nedojede vinou jiného, tak přijde o dvojnásobek bodů a přijde o náskok, který si poctivě vybojoval v průběhu sezóny. A to je oč tu běží.

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Huhukoktejl

    193.228.234.XXX
    Hmmm Když nad tím přemýšlím, tak vím jen jedno jistě... i nadále budu F1 sledovat na maximum.. současně si pokládám otázky?
    1. Má se zavést finanční strop? ...jednoznačně ano, náklady jsou již nyní tak přemrštěné, že je jen pár týmů schopných to utáhnout. A já chci mít ideálně 13 týmů v poli. Někdo sleduje třeba jen boje na špici, já sleduju i chvost pole a baví mne to..
    2. Nové motory? Určitě ano, vývoj prostě jde dopředu, a že jsou tišší? No a? I to je vývoj.. Dřív bylo hlučné každé auto, teď už tomu tak prostě není.. Hypoteticky.. za x desítek let může být doprava založena na jiném palivu a bude fungovat plně jinak... měla by F1 i v této době stále jezdit s motory V8..?
    3. Omezení průtoku paliva a limit pro plaivo na závod? Určitě ne! Chci závody, ať z toho auta vytřískají co nejvíc to jde! Ať dají podlahu na startu a jedou tak celý závod, nejrychlejší vyhrává. Nechci za vítěze toho, kdo nejlíp zkombinuje rychlost a šetření, chci toho nejrychlejšího!

    Toť zatím vše... 13

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jens

      109.81.245.XXX
      Ad 3) Zvláštní, že ti nevadí omezení ze strany pneumatik (počet směsí, rychle degradující gumy), nemožnost měnit převodové poměry mezi závody, omezený počet převodovek a motorů, rozměrů křídel, zákaz tankování. Zvykneme si, F1 se ubírá správným směrem. 03

      + 6 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Huhukoktejl

        193.228.234.XXX
        Nevšiml jsem si, že bych něco psal o počtu směsí, rychle degradujících gumách, nemožnosti měnit převodové poměry mezi závody, omezené počtu převodovek a motorů, rozměrů křídel, zákazu tankování.
        Tak z čeho usuzuješ, že mi to nevadí...??

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • M3

    109.107.201.XXX
    Zmena Fakt je ten, že změna byla nutná. Ten, kdo sedí doma u TV to bude vidět vždycky jinak, ale nesmíme zapomenout že veškeré změny jsou prapůvodem z úst týmů. Snížování nákladů momentálně moc nesnížili vývojem nových motorů, ale na sezonu jich je pouze 5 a v příštích letech to bude právě to, co náklady ovlivní nejvíce. Při pohledu zpět do historie je patrné, že některé technologie se objevili nejdříve v F1 a potom v seriovych sportovnich vozech popř. osobních. Dvou a pul litrovy osmivalec je 30 let stara vec, automobilkam nic neda. Dokazu si predstavit, že pokud Mercedes vyhraje titul ovlivni to prodej jejich hybridu. Dnesni svet je proste hlavne o penezich. Pokud chceme každých 14 dní vidět zadarmo F1 v TV, musime pristoupit na jejich podminky. Btw. chvastat se tím, že když motory řvou, tak je to ta prava F1 je z meho pohledu uz trochu detinske a povrchni.

    + 12 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Nabel

      193.86.109.XXX
      Jenže já takovou F1 vidět nechci. Takže si tu TV nepustím -> menší sledovanost -> méně peněz pro F1 -> špatná cesta. Dle reakcí fanoušků na fórech atd, mají změny na sledovanost jednoznačně negativní efekt. F1 posledních několik let směřuje do pekla. Primárně se bavíme o motorsportu a ten vždy byl o tom, kdo je nejrychlejší. A proto si historicky F1 získala tolik fanoušků. Současný stav nemůže nikdy vygenerovat více nových fanoušků na úkor starých, protože Ti, kdo přemýšlí zeleně by stejně nikdy nenapadlo se na F1 dívat. Takhle bude jen dále ztrácet dokud bude o vítězi rozhodovat, kolik kdo spálí paliva, ojede méně gumy atd. Zcela souhlasím, že současná F1 je o penězích, ale paradoxně sama pracuje na tom, aby jich měla čím dál méně.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      agreed

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      89.102.3.XXX
      pokud je pro tebe vrcholny zazitek slyset "neslysitelny" elektromobil, potom chapu, ze "rev" vozu F1 te nijak neoslovuje.
      Ze je motoru "jenom" 5 jeste neznamena, ze budou levnejsi nez driv, kdyz jsou daleko slozitejsi a i tim, ze se jich bude pouzivat mene, tak naklady na vyvoj si nese kazdy vetsi nez drive apod. Neboli v koencnem souctu vyjdou velice pravdepodobneji draz, nez ty minule a proto motat "ekologii" a "setreni nakladu" dohromady v F1 je jeden velky nesmysl.
      Jedine s cim muzu souhlasit je to, ze dnesni svet je primarne o penezich.

      + 10 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000615

        uzivatel000615

        90.182.189.XXX
        Vždycky se mi "líbí", když někdo dělá závěry, aniž by k tomu měl podklady. Můžeš zveřejnit tvé propočty, tzn. reálná čísla, která dokazují, že 5 motorů, ač složitějších, nepřinese úspory, jak uvádíš ve tvém příspěvku?

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • M3

          109.107.201.XXX
          Je to muj nazor. Motor je sice slozitejsi ale jeho objem uzce souvisi s naklady. Pokud maji v planu tyto motory pouzivat 5 a vice let, tak naklady na vyvoj se urcite rozlozi. Je to jako s uspornymi zarovkami. Pocatecni investice velika ale vetsi zivotnost a prostor pro dalsi vyvoj. Klasicka zarovka se uz nikam neposune.

          + 3 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • PC

          212.47.2.XXX
          a můžeš ty dodat výpočty dokazující opak?!02

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000615

            uzivatel000615

            90.182.189.XXX
            Opak nikde netvrdím, proč bych to měl teda obhajovat?

            + 1 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • PC

              212.47.2.XXX
              protože se hloupě dožaduješ výpočtu o kterém víš, že ti ho těžko někdo bude schopen dodat, ale sám úplně stejně nejseš schopen dodat výpočet na podporu tvých povídaček. Tak proto.
              Na tenhle problém se stačí podívat obyčejným selským rozumem a i bez schopnosti počítat musíš dojít k výsledku, že nové motory vyjdou pro týmy mnohem dráž než ty staré.

              + 5 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama