DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s technickým ředitelem Lotusu: "Děláme pokroky, korelace je dobrá"
Technický ředitel Lotusu Nick Chester po Bahrajnu hodnotí to, co se týmu podařilo - kolik toho o skutečném výkonu vypovídají časy na kolo, proč ztratili tolik času v garáži, jaká si odnáší z prvního testu pozitiva a jaký mají plán pro ten druhý.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s technickým ředitelem Lotusu: "Děláme pokroky, korelace je dobrá"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001446
(Hlasovalo 7 lidí)
25.02.2014 08:58
úsměvné Tak to je príma.- Lotus postavil auto… »
» uzivatel000046
(Hlasovali 3 lidé)
25.02.2014 14:40
Neviem, ako je na tom Williams rýchlostne, ale… »
» uzivatel000615
(Hlasovali 3 lidé)
25.02.2014 15:06
Tvoje poznámky bezpředmětné určitě nejsou, ale… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Arnoux
13:55 26.02.2014 217.66.164.XXXJenže musíš uvážit to,že nedělají všichni to stejné.Každý výrobce má jinou složitost systemu a pokud je jednodušší-samozřejmě bude mín poruchový.
Třeba Redbull se snaží dostat co největší množství co nejteplejšího vzduchu z chladičů pod auto a samozřejmě jde na hranici,takže má problémy.Lotus má zřejmě přístup k chlazení jiný tak tolik problémů nemá.Přístup Adriana ale může po vyřešení problémů dělat náskok sekundy a všichni jsou v hajzlu.Třeba se to nepovede a půjde o špatnou cestu.To je ale ta invence tvůrců,která nakonec rozhodne.
Proto jsou taky testy aby se cesta ukázala bud správná a nebo špatná.Rozhodně nejde o to,být v testech rychle hotov.To spíš svědčí o konzervativním přístupu k problému.
Pak se ale i Mercedes může dočkat ztráty 2s na kolo,kterou není možné zlepšením stáhnout.Ty karty se rozdávaly na prknech konstruktérů a čas ukáže,které jsou nejlepší.
Jsem fanouškem Renaultu 30 let a zašil jsem skoro všechno.S turbem to byla hrůza, ale po čase se bez něj nedalo závodit a jsem si jistej,že máme i ted něco v záloze co bude rozhodovat.Jen to donutit ke spolehlivosti a maximálnímu výkonu.
Od zítřka se to určitě zlomí!
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek