DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s technickým ředitelem Lotusu: "Děláme pokroky, korelace je dobrá"

Technický ředitel Lotusu Nick Chester po Bahrajnu hodnotí to, co se týmu podařilo - kolik toho o skutečném výkonu vypovídají časy na kolo, proč ztratili tolik času v garáži, jaká si odnáší z prvního testu pozitiva a jaký mají plán pro ten druhý.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s technickým ředitelem Lotusu: "Děláme pokroky, korelace je dobrá"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 26.02.2014 13:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001446 (Hlasovalo 7 lidí) 25.02.2014 08:58
úsměvné Tak to je príma.- Lotus postavil auto… »
» uzivatel000046 (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2014 14:40
Neviem, ako je na tom Williams rýchlostne, ale… »
» uzivatel000615 (Hlasovali 3 lidé) 25.02.2014 15:06
Tvoje poznámky bezpředmětné určitě nejsou, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Arnoux

          217.66.164.XXX
          Jenže musíš uvážit to,že nedělají všichni to stejné.Každý výrobce má jinou složitost systemu a pokud je jednodušší-samozřejmě bude mín poruchový.

          Třeba Redbull se snaží dostat co největší množství co nejteplejšího vzduchu z chladičů pod auto a samozřejmě jde na hranici,takže má problémy.Lotus má zřejmě přístup k chlazení jiný tak tolik problémů nemá.Přístup Adriana ale může po vyřešení problémů dělat náskok sekundy a všichni jsou v hajzlu.Třeba se to nepovede a půjde o špatnou cestu.To je ale ta invence tvůrců,která nakonec rozhodne.
          Proto jsou taky testy aby se cesta ukázala bud správná a nebo špatná.Rozhodně nejde o to,být v testech rychle hotov.To spíš svědčí o konzervativním přístupu k problému.

          Pak se ale i Mercedes může dočkat ztráty 2s na kolo,kterou není možné zlepšením stáhnout.Ty karty se rozdávaly na prknech konstruktérů a čas ukáže,které jsou nejlepší.

          Jsem fanouškem Renaultu 30 let a zašil jsem skoro všechno.S turbem to byla hrůza, ale po čase se bez něj nedalo závodit a jsem si jistej,že máme i ted něco v záloze co bude rozhodovat.Jen to donutit ke spolehlivosti a maximálnímu výkonu.
          Od zítřka se to určitě zlomí!03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama