DISKUZE K ČLÁNKU Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazení vývoje

Tento ročník GP Austrálie bude posledním, kdy se v Albert Parkem rozezvučí osmiválcové motory F1, které jsou montovány do monopostů od roku 2006, tato sezona tak pro ně je již osmou. Zástupce výkonného ředitele Renaultu, Rob White, se rozmluvil o životě V8, jejich potenciálním výkonu, kdyby nedošlo k jejich zmrazení a dalších věcech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazení vývoje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 18.03.2013 15:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001081 (Hlasovali 4 lidé) 16.03.2013 18:18
Teraz neviem co si ma chcel zaradit k… »
» uzivatel001081 (Hlasovali 3 lidé) 16.03.2013 09:32
Inak o tom pseudoadiabatickom motore, je dost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kapor

    194.160.178.XXX
    S takýmto vyjadrením ja ako človek fundovaný nemôžem súhlasiť,.. ...lebo Turbo v spojení ERS na hybrid, je budúcnosť, zvlášť ak sa tá koncepcia pojme úplne inak ako doteraz, lebo aj v tomto bola FIA krátkozraká pri tvorbe predpisov na r. 2014 a vidieť, že tam sedia len starí páprdovia, ktorých technika a jej postup míľovými krokmi vôbec nezaujíma. Predsa turbomotor 1,6 V6 Turbo by sa dal ľahko upraviť na pseudoadiabatický motor, pričom by nielen hravo zvládol normu 100 kg paliva na závod, ale by bol aj absolutne ekologický a do systému MGUK, by sa miesto ión-lítiových akumulátorov požila kondenzátorová jednotka, ktorá má tú výhodu, že sa rýchlo nabije, cca 10 sekúnd, a vybíjanie a nabíjanie kondenzátora je jeho prirodzená vlastnosť a nebolo by to na úkor životnosti, ako je to u ión-lítiových batérií, pritom aj zrovnanie hmotnosti rovnakého ekvivalentu je 26:10 (kg) v prospech kondenzátorovej jednotky. Hold Japonci vedia čo robia a ak to už trvale budú montovať do novej Mazdy 6, ktorá má teraz priemernú spotrebu 3,9 litra, tak asi vedia prečo, lebo tento systém je práve využiteľný v mestskej doprave, kde ušetrí 10% paliva a to je teda úspech ! 01 01 01

    + 4 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001081

      uzivatel001081

      85.216.222.XXX
      Inak o tom pseudoadiabatickom motore, je dost malo hodnotnych informacii. To co je k dispozicii su dost neuplne informacie. Uvital by som, ak niekto ma nejake blizsie info, keby to zverejnil. Co som pocul, tak Kvetnansky vyjadril v jednom rozhovore aj ambiciu dostat sa mozno az do F1.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        194.160.178.XXX
        Veľmi ticho a bezvetrie je vždy pred veľkou búrkov,.. ...a že motor RTU je progres najmä pre závodné motory, nie je pochýb. Vôbec sa nečuduj, že Kvetňanský to nevysvetľuje aj bezdomovcom, ako to v skutočnosti správne funguje, čo je jeho gro, lebo ide o veľké peniaze a kým nie sú uzavreté nepriestrelné zmluvy a všetko nie je dokonale chránené, tak asi detaily sa dozvieme len vtedy, ak taký motor osadí do svojho vozidla niektorý z tímv v F1 a Caterham to určite nebude. 18

        + 3 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama