DISKUZE K ČLÁNKU Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazení vývoje
Tento ročník GP Austrálie bude posledním, kdy se v Albert Parkem rozezvučí osmiválcové motory F1, které jsou montovány do monopostů od roku 2006, tato sezona tak pro ně je již osmou. Zástupce výkonného ředitele Renaultu, Rob White, se rozmluvil o životě V8, jejich potenciálním výkonu, kdyby nedošlo k jejich zmrazení a dalších věcech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault o motorech: Motory by byly o 10 % výkonnější, nebýt zmrazení vývoje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001081
(Hlasovali 3 lidé)
16.03.2013 09:32
Inak o tom pseudoadiabatickom motore, je dost… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kapor
09:04 16.03.2013 194.160.178.XXXS takýmto vyjadrením ja ako človek fundovaný nemôžem súhlasiť,.. ...lebo Turbo v spojení ERS na hybrid, je budúcnosť, zvlášť ak sa tá koncepcia pojme úplne inak ako doteraz, lebo aj v tomto bola FIA krátkozraká pri tvorbe predpisov na r. 2014 a vidieť, že tam sedia len starí páprdovia, ktorých technika a jej postup míľovými krokmi vôbec nezaujíma. Predsa turbomotor 1,6 V6 Turbo by sa dal ľahko upraviť na pseudoadiabatický motor, pričom by nielen hravo zvládol normu 100 kg paliva na závod, ale by bol aj absolutne ekologický a do systému MGUK, by sa miesto ión-lítiových akumulátorov požila kondenzátorová jednotka, ktorá má tú výhodu, že sa rýchlo nabije, cca 10 sekúnd, a vybíjanie a nabíjanie kondenzátora je jeho prirodzená vlastnosť a nebolo by to na úkor životnosti, ako je to u ión-lítiových batérií, pritom aj zrovnanie hmotnosti rovnakého ekvivalentu je 26:10 (kg) v prospech kondenzátorovej jednotky. Hold Japonci vedia čo robia a ak to už trvale budú montovať do novej Mazdy 6, ktorá má teraz priemernú spotrebu 3,9 litra, tak asi vedia prečo, lebo tento systém je práve využiteľný v mestskej doprave, kde ušetrí 10% paliva a to je teda úspech !-
uzivatel001081
09:32 16.03.2013 85.216.222.XXXInak o tom pseudoadiabatickom motore, je dost malo hodnotnych informacii. To co je k dispozicii su dost neuplne informacie. Uvital by som, ak niekto ma nejake blizsie info, keby to zverejnil. Co som pocul, tak Kvetnansky vyjadril v jednom rozhovore aj ambiciu dostat sa mozno az do F1.-
Kapor
09:51 16.03.2013 194.160.178.XXXVeľmi ticho a bezvetrie je vždy pred veľkou búrkov,.. ...a že motor RTU je progres najmä pre závodné motory, nie je pochýb. Vôbec sa nečuduj, že Kvetňanský to nevysvetľuje aj bezdomovcom, ako to v skutočnosti správne funguje, čo je jeho gro, lebo ide o veľké peniaze a kým nie sú uzavreté nepriestrelné zmluvy a všetko nie je dokonale chránené, tak asi detaily sa dozvieme len vtedy, ak taký motor osadí do svojho vozidla niektorý z tímv v F1 a Caterham to určite nebude.-
uzivatel001081
18:18 16.03.2013 5.178.60.XXXTeraz neviem co si ma chcel zaradit k bezdomovcom, alebo ako si to myslel.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek