DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor: Čeho Schumacher v kariéře lituje a který souboj s Ayrtonem Sennou byl nejlepší?
Michael Schumacher pro F1 Racing vzpomíná na nejlepší i nejhorší okamžiky své kariéry. Jak se cítí dnes, když jej na dráze předjíždějí "děti?" Kritizuje pneumatiky proto, že už se mu nedělají na míru? Vrátil by se do Ferrari? Co by si dal, kdyby platil Kimi?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor: Čeho Schumacher v kariéře lituje a který souboj s Ayrtonem Sennou byl nejlepší?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
erdedy
08:38 14.11.2012 195.91.14.XXXDivne... Chlapi, nemam nic proti MSC (a Boh vie, ze som mu prial este "jeden"), ale to s gumami, je predsa trochu inak - v dobe Bridge a Michelinu, ked on dostaval gumy na mieru, skoro nikto nefrflal (ako vravi on).
Ok-ok a co by sa stalo, keby niekto (hocikto) dostal gumy ako mal MSC? Co by povedal na tie "bezne"? Chcel by na nich este zavodit? Neboli by to zrazu tie "surove vajicka"?
Za mna - odvaha pirelli, je zivou vodou pre F1! Idem hned dat sluzit omsu, za zdravie Hemberyho!-
odin
13:00 14.11.2012 77.240.96.XXXRozhovor je to pěkný a z mého pohledu jsou i otázky dost "na tělo" a Schumi se s tím vypořádává hodně slušně z jeho pohledu. Ale jde právě o ten JEHO pohled.
Přidám podobnou otázku.
Schumi řekl, že lituje jen Jerezu 1997. Ale čeho lituje? Lituje nefér souboje a kolize, která mu měla zajistit další titul? Nebo lituje toho, že nedokázal Villeneuva dostatečně zlikvidovat, aby si nemohl pro titul dojet? V prvním případě by totiž Michael musel zákonitě litovat také Adelaide 1994 a k tomu jaksi nenašel odvahu. Tak že se domnívám, že spíše lituje mizerně provedené kolize, kdy se vyřadil ze závodu a oběť mu ještě ujela pro potřebné body k získání titulu mistra světa.-
-
odin
18:07 14.11.2012 77.240.96.XXXNo mně to z toho vyplývá. Když vzpomenu na všechny jeho nefér kousky, které prováděl a které se účinkem neminuly. V tomto jediném případě se dá říci, že ačkoliv se MSC uchýlil k prasárně, tak mu to nebylo nic platné. Ve všech ostatních případech si buď polepšil a nebo (i když byl třeba potrestán), tak alespoň uškodil svému soupeři.
-
-
-
-
-
Qwert
06:20 14.11.2012 80.188.126.XXXA pro koho je měl asi Bridgestone dělat, když měl jen tři týmy, oproti sedmi u Michelinu? Pro Jordan, či dokonce pro Minardi? Prostě vsadil na to nejlepší, co měl k dispozici - na Ferrari. To byla jediná možnost jak proti Michelinu uspět. A vycházelo to.-
-
-
anonym
07:54 14.11.2012 188.120.195.XXXJen jestli nezaměňuješ příčinu s důsledkem. Jasně, Williams odešel k Michelinu hned, ale McLaren ne, takže měli dva top týmy, ne jeden.
U McLarenu se vyjádřili ve smyslu, že věděli, že Ferrari na Bridgestonech neporazí - to se dá vyložit buď tak, že potřebují lepší pneu než Ferrari, aby s ním mohli bojovat, nebo že má Ferrari lepší pneu (ne nutně jiné, ale optimalizované svým potřebám), takže proti němu nemají šanci. Každý ať si vybere, pravdu se asi nikdy nedozvíme.
Ale netvrď mi, že Bridge začal dělat speciálky pro Ferrari až v 2005, protože to nemá logiku. Jediný top tým měli už od 2002, tak proč by čekali další dva roky a proč by od nich všichni až na dva nejchudší týmy mezi tím odešli? -
-
Qwert
11:21 14.11.2012 80.188.126.XXXTak tak, otázkou je, jestli kupříkladu McLaren nešel k Michelinu prostě proto, že tyto pneumatiky byly lepší než Bridgestone. Pokud by totiž byly Bridgestonky (i přes optimalizaci na Ferrari) pro McLaren pořád lepší než Michelin, bylo by přece logičtější u nich zůstat. Proto jsem toho názoru, že McLaren šel zkrátka za lepším, a ne že utekl proto, že byly Bridgestone optimalizované pro konkurenci. Stejně tak se rozhodly i další týmy, takže nakonec zůstaly Japoncům jen tři.
Mimochodem, a co když Michelin své pneu také optimalizoval pro některý tým. Takový Renault se doslova nabízí. Ale antiferraristé a antischumachrovci budou donekonečna omílat jen Bridgestone. Přitom je to argument typu "jedna paní povídala".-
anonym
15:02 14.11.2012 188.120.195.XXXPromiň, ale tuhle logiku neberu. Zůstat u pneu, které víc sedí přímé konkurenci, znamená předem se smířit s porážkou. Obout jiné znamená aspoň šanci bojovat. Jestli vědli předem o tom, jaké pneu budou v následující sezóně lepší... To by museli mít křišťálovou kouli.
Nepovídala to jedna paní. Mluvili o tom insideři, někteří otevřeně, jiní v náznacích a pokud se nepletu, když se to tu v nějaké diskusi řešilo posledně, byls u toho taky, takže ti znovu linkovat nebudu. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000397
17:50 13.11.2012 90.178.29.XXXmyslel jsem tedy příspěvek toho anonyma, s potkanem Laudou nesouhlasím
-
-
-
Kapor
15:40 13.11.2012 194.160.178.XXXMichale to vyjadril veľmi úprimne a pravdivo,.. ...a je vidieť, že sa zo všetkým veľmi dobre vyrovnal a ničoho neľutuje, lebo ani nie je čo. Dobre sa zachoval aj k tímu Ferrari a k Felipemu a tiež aj k tímu Mercedes, ktorí sa však celkom kóšer s ním nerozišiel, lebo za všetkým je ten potkan, Niki Lauda.
Aktuálně
Alibismus FIA nebo snaha něco zakrýt? Vysvětlení podivného jednání kolem kvalifikační nehody Strolla
Poslední závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 24.11.2024
GP Las Vegas 50 kol (309.958 km)
Las Vegasdní | hod | min | sek