DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor: Čeho Schumacher v kariéře lituje a který souboj s Ayrtonem Sennou byl nejlepší?

Michael Schumacher pro F1 Racing vzpomíná na nejlepší i nejhorší okamžiky své kariéry. Jak se cítí dnes, když jej na dráze předjíždějí "děti?" Kritizuje pneumatiky proto, že už se mu nedělají na míru? Vrátil by se do Ferrari? Co by si dal, kdyby platil Kimi?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor: Čeho Schumacher v kariéře lituje a který souboj s Ayrtonem Sennou byl nejlepší?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 15.11.2012 06:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000737 (Hlasovalo 14 lidí) 13.11.2012 15:03
Článek Dobrý článek. 01 »
» erdedy (Hlasovalo 6 lidí) 14.11.2012 08:38
Divne... Chlapi, nemam nic proti MSC (a Boh vie,… »
» odin (Hlasovali 4 lidé) 14.11.2012 13:00
Rozhovor je to pěkný a z mého pohledu jsou i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • erdedy

    erdedy

    195.91.14.XXX
    Divne... Chlapi, nemam nic proti MSC (a Boh vie, ze som mu prial este "jeden"), ale to s gumami, je predsa trochu inak - v dobe Bridge a Michelinu, ked on dostaval gumy na mieru, skoro nikto nefrflal (ako vravi on).
    Ok-ok a co by sa stalo, keby niekto (hocikto) dostal gumy ako mal MSC? Co by povedal na tie "bezne"? Chcel by na nich este zavodit? Neboli by to zrazu tie "surove vajicka"?

    Za mna - odvaha pirelli, je zivou vodou pre F1! 04 Idem hned dat sluzit omsu, za zdravie Hemberyho!14

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.96.XXX
      Rozhovor je to pěkný a z mého pohledu jsou i otázky dost "na tělo" a Schumi se s tím vypořádává hodně slušně z jeho pohledu. Ale jde právě o ten JEHO pohled.
      Přidám podobnou otázku.
      Schumi řekl, že lituje jen Jerezu 1997. Ale čeho lituje? Lituje nefér souboje a kolize, která mu měla zajistit další titul? Nebo lituje toho, že nedokázal Villeneuva dostatečně zlikvidovat, aby si nemohl pro titul dojet? V prvním případě by totiž Michael musel zákonitě litovat také Adelaide 1994 a k tomu jaksi nenašel odvahu. Tak že se domnívám, že spíše lituje mizerně provedené kolize, kdy se vyřadil ze závodu a oběť mu ještě ujela pro potřebné body k získání titulu mistra světa.

      + 4 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • ja

        178.40.36.XXX
        Nebo lituje toho, že nedokázal Villeneuva dostatečně zlikvidovat, aby si nemohl pro titul dojet?
        11 18 18 18

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.96.XXX
          No mně to z toho vyplývá. Když vzpomenu na všechny jeho nefér kousky, které prováděl a které se účinkem neminuly. V tomto jediném případě se dá říci, že ačkoliv se MSC uchýlil k prasárně, tak mu to nebylo nic platné. Ve všech ostatních případech si buď polepšil a nebo (i když byl třeba potrestán), tak alespoň uškodil svému soupeři.03

          + 3 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    78.102.82.XXX
    _ Kde jsou ty časy, Michale, kdy dělali Bridgestone pneumatiky speciálně pro Ferrari, viď?

    + 12 / − 18

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Qwert

      80.188.126.XXX
      A pro koho je měl asi Bridgestone dělat, když měl jen tři týmy, oproti sedmi u Michelinu? Pro Jordan, či dokonce pro Minardi? Prostě vsadil na to nejlepší, co měl k dispozici - na Ferrari. To byla jediná možnost jak proti Michelinu uspět. A vycházelo to.

      + 13 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        188.120.195.XXX
        Kde bereš jistotu, že dělal Bridge pneu na míru Ferrari až v 2005?
        Nebo jinak - proč si myslíš, že dokud Michelin neoznámil v 2005 odchod z F1, od Bridgestone postupně odcházeli všichni, kdo mohli, až mu nakonec zbyly jen tři týmy?

        + 3 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Qwert

          80.188.126.XXX
          A co to mění na skutečnosti, že Bridgestone prostě vsadil na nejlepší tým, který měl k dispozici? Já přeci nikde žádný rok nezmiňuji. Na koho bys jako výrobce pneumatik vsadil ty? Na tým ze středu pole, či dokonce z chvostu?

          + 10 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Jen jestli nezaměňuješ příčinu s důsledkem. Jasně, Williams odešel k Michelinu hned, ale McLaren ne, takže měli dva top týmy, ne jeden.

            U McLarenu se vyjádřili ve smyslu, že věděli, že Ferrari na Bridgestonech neporazí - to se dá vyložit buď tak, že potřebují lepší pneu než Ferrari, aby s ním mohli bojovat, nebo že má Ferrari lepší pneu (ne nutně jiné, ale optimalizované svým potřebám), takže proti němu nemají šanci. Každý ať si vybere, pravdu se asi nikdy nedozvíme.

            Ale netvrď mi, že Bridge začal dělat speciálky pro Ferrari až v 2005, protože to nemá logiku. Jediný top tým měli už od 2002, tak proč by čekali další dva roky a proč by od nich všichni až na dva nejchudší týmy mezi tím odešli?

            + 7 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Qwert

              80.188.126.XXX
              Ano, Bridgestone měl dva top týmy, ale nejlepší může být vždycky jen jeden. A na ten Japonci vsadili.

              + 7 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • anonym

            188.120.195.XXX
            Ehm, ten rok, zmiňuješ Ferr, Jor a Min, to je 2005. V 2001 měli McL, v 2002 a 2003 ještě Sauber, Jordan a BAR...

            + 2 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Qwert

              80.188.126.XXX
              Tak tak, otázkou je, jestli kupříkladu McLaren nešel k Michelinu prostě proto, že tyto pneumatiky byly lepší než Bridgestone. Pokud by totiž byly Bridgestonky (i přes optimalizaci na Ferrari) pro McLaren pořád lepší než Michelin, bylo by přece logičtější u nich zůstat. Proto jsem toho názoru, že McLaren šel zkrátka za lepším, a ne že utekl proto, že byly Bridgestone optimalizované pro konkurenci. Stejně tak se rozhodly i další týmy, takže nakonec zůstaly Japoncům jen tři.
              Mimochodem, a co když Michelin své pneu také optimalizoval pro některý tým. Takový Renault se doslova nabízí. Ale antiferraristé a antischumachrovci budou donekonečna omílat jen Bridgestone. Přitom je to argument typu "jedna paní povídala".

              + 10 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • anonym

                188.120.195.XXX
                Promiň, ale tuhle logiku neberu. Zůstat u pneu, které víc sedí přímé konkurenci, znamená předem se smířit s porážkou. Obout jiné znamená aspoň šanci bojovat. Jestli vědli předem o tom, jaké pneu budou v následující sezóně lepší... To by museli mít křišťálovou kouli.

                Nepovídala to jedna paní. Mluvili o tom insideři, někteří otevřeně, jiní v náznacích a pokud se nepletu, když se to tu v nějaké diskusi řešilo posledně, byls u toho taky, takže ti znovu linkovat nebudu.

                + 3 / − 9

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Honza

                  109.81.245.XXX
                  .. zatímco anonyma si každý zapamatuje 11

                  + 9 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Qwert

                    80.188.126.XXX
                    Samozřejmě, že zapamatuje. Však se podívej, jak je pilný a kolik tu má příspěvků, a to nejen u tohoto článku. Anonym je vládce diskuzí. 03

                    + 7 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
  • Dyzl-

    90.178.29.XXX
    přesně tak 01
    Doufám, že si přečtou i ti, kteří jinde psali, jak byl Shumi vyhozen 11

    + 12 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Michale to vyjadril veľmi úprimne a pravdivo,.. ...a je vidieť, že sa zo všetkým veľmi dobre vyrovnal a ničoho neľutuje, lebo ani nie je čo. Dobre sa zachoval aj k tímu Ferrari a k Felipemu a tiež aj k tímu Mercedes, ktorí sa však celkom kóšer s ním nerozišiel, lebo za všetkým je ten potkan, Niki Lauda. 14

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.113.209.XXX
    MSC... ...to má v hlavě evidentně srovnané.Velmi dobrý rozhovor11

    + 16 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama