DISKUZE K ČLÁNKU Marko hrdě popisuje důsledky úspěchů Red Bullu, odmítá nařčení z porušování RRA

Helmut Marko si v rozhovoru pro Autosport pochvaluje výrazně lepší finanční situaci a stoupající vliv Red Bullu, který jde ruku v ruce s dalšími dvěma tituly. Zmiňuje se o situaci pilotů u Toro Rosso, partnerství s Renaultem a nařčení z porušováni Dohody o omezení zdrojů (RRA).

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko hrdě popisuje důsledky úspěchů Red Bullu, odmítá nařčení z porušování RRA

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 16.11.2011 21:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000249 (Hlasoval 1 člověk) 16.11.2011 10:28
prečo myslíš, že LEN náklady automobilových… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • samerak

    XXX
    mysliš že je takovej problém koupit něco do f1 přes jejich automobilku, takže do výdajů stáje se to vubec nemusi dostat

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    XXX
    náklady je nesnadné spočítat, zejména proto, že se týmy snaží mlžit. Pokud by měli svědomí čisté, proč by některé údaje odmítali poskytnout? To že jsou na tom podobně i ostatní týmy bude nejspíš pravda - ale nikdo nepřestane být podvodníkem jen proto, že i jiní podvádějí.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000249

    uzivatel000249

    XXX
    prečo myslíš, že LEN náklady automobilových týmov je problematické spočítať ? 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • koprivak

    XXX
    Tak me napada kdyz Newey s dalsima je u vyvoje motoru tak by mohl mit unikatni motor renault. Proc by invedtovali do vyvoje motoru za kterej by potom rejzoval Renault

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    RRA je hodně diskutabilní. Naprosto přesně to vystihuje poslední odstaveček.. 01
    Určitě nebudou stoprocentně čistí, ale to podle mě nejsou ani McLaren, Ferrari, Mercedes.. 14

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar

      XXX
      Otázkou je co si myslíte pod pojmem stoprocentně čistí. Pravidla RRA mají hodně much, pokud si tým nějakou komponentu vyvíjí sám může být logicky učetně dražší, než když ji od někoho zakoupí. Stejěn tak má Marko pravdu v tom že spočítat skutečně náklady týmů které jsou provázány s automobilkou, nebo nějakou komponentu dostávají dodavatelsky, je velice problematické (v podstatě nemožné).

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Marko je jaký je a do F1 dostane par jmen Vergne ma podle mě potencial takže neděla všechno zas tak špatně.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    XXX
    To bude zase dlouhá a vášnivá diskuse. 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      myslíš03? tak já taky přispěji.
      řekl bych, že Marko rozhodně nikdy nezíská titul sympaťák roku, ale na tom, co říká ( alespoň v tomhle rozhovoru ) něco je. a s tím posledním odstavcem se dá jen a jen souhlasit. to těžko zpochybní i jeho nejzarytější odpůrci.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama