DISKUZE K ČLÁNKU Di Restovi chybí v paddocku F1 lidé, uvítal by návrat tankování a větší pneumatiky

Na oficiálním serveru Formule 1 se objevil rozhovor s Paulem di Restou - skotským talentem, který obdivoval Ayrtona Sennu. Který okruh je jeho nejoblíbenější? Které pravidlo by zrušil či co by naopak v F1 uvítal?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Di Restovi chybí v paddocku F1 lidé, uvítal by návrat tankování a větší pneumatiky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 12, poslední 03.06.2011 20:46 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mánička

    XXX
    Paul hledí velmi smutne. Určite by ho potešilo malé chlupaté zvířátko - veverka ! 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000729

    uzivatel000729

    XXX
    Jo mě by se líbilo.....třeba formát používaný do roku 2002....hodinová kvalifikace (tam by se předešlo nečekaným situacím podobným těm z Monaka nebo Číny)...warm-up....no a na startu s libovolným množstvím paliva...Kdyby se k tomu přičetla možnost libovolné směsi.....možná bychom se dočkali zajímavých strategií....
    Dneska se týmy po strategické stránce nemají čím překvapit.Tudíž nehrozí scénáře podobné třeba GP Maďarska 1998...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      XXX
      Byl důvod, proč tento formát opustili. První půlku se nic nedělo a nakonci všichni chtěli zajet nejlepší čas. Protože trať na konci byla logicky nejrychlejší. Takže se stávalo, že v posledních 2 minutách bylo 24 jezdců na trati a nejlepším se pořád někdo pletl do rychlých kol. Proto zvolili tento, kde princip je stejný, jen na konci jezdí max 10 aut. A volit gumy můžou teď stejně jako předtím. To, že většina použije nejměkčí je jen logické, ale najdou se vyjímky.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Prazdroj

        XXX
        Mám pocit, že první desítka si nemůže vybrat gumy, na kterých bude startovat, ale musí nasadit ty, které měla v poslední části kvalifikace. A v ní se bez nejměkčí směsi nikdo, kdo chce být co nejvýše, neobejde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Jenik

      XXX
      Mě by se to taky líbilo, návrat ke 12 kolům a hodině času. Ty situace vznikaly stejně, nebyla kvalifikace, kde by si polovina jezdců nestěžovala, že je v jejich kolech někdo zbrzdil nebo že je zastavily žluté vlajky. Provoz byl naprosto nemilosrdný, kdo si prostě nenašel skulinku, měl smůlu, nepadaly skoro žádné penalizace, nic podobného. Možná si to idealizuju (sleduju f1 od roku 98) ale přišlo mi to takové přirozenější než dneska.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Dotankovávanie sa do F1 už nevráti z bezpečnostných dôvodov a aj preto, že od r. 2013 prídu do F1 nové motory R4 turbo, ktorých spotreba bude omnoho nižšia a aj zaťaženie automobilu F1 bude menšie, lebo hmotnosť motora aj paliva bude o hodne nižšia ! 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama