DISKUZE K ČLÁNKU Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Sebastian Vettel se stal nejmladším mistrem světa, to mu však na motivaci neubírá a snaží se titul obhájit. Jeho šéf, Christian Horner, to dobře ví. Nejen o tom je dnešní rozhovor.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Horner: Vettel nepolevuje, chce titul obhájit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 07.04.2011 14:05 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr

    Petr

    XXX
    Příspěvek smazán. Pokud máte ve zvyku pouze nadávat druhým, můžete v tom pokračovat jinde.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom

    XXX
    12 pružiny sa tam tuším nepoužívaju 12
    ale to je v podstate jedno - som presvedčený o tom, že monoposty majú rovnaké - proste niekomu celý balík niekedy sadne lepšie ako druhému - to sa proste stáva.
    Myslím, že by bolo úplne odveci ak by utláčali jedného jazdca. Na to môžu kludne použiť týmovú réžiu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Ide o skrutné tlačné pružiny. To porovnanie medzi predným krídlom Seba a lewisa bolo uverejnené aj na týchto stránkach. Ak si mal možnosť si pozrieť momentku Markovho predného krídla, je identická s výškou Lewisovho a Seb ho má minimálne o 20 čísel nižšie, len preto som na to poukázal. Nič viac. Je to kedykoľvek overiteľné, tak čo ťa v tom smere irituje ? Ja nie som tvoj nepriateľ.
      18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom

        XXX
        mňa to neirituje - ja si proste myslím, že medzi vozmi rozdiel nemali - inak by to bola proste kravina

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Lojzko

          XXX
          Nie je to kravina. Dnes sa na to pýtali Marka a on odmietol na to odpovedať. Hlavná vec, že si na to ostatní dajú väčší pozor v Sepangu, budú to sledovať v tréningu a kvalifikácii a upozornia na to komisárov FIA. Ak sa neurobí náprava, nasadia to aj oni. Podobné úpravy nie sú až také svetoborné, ako sa zdali ! 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Tak jiné až z toho mají na fotkách křídla stejný.
    Jo jistě pohádka pro malý děti mají dvě verze aut každý zkoušejí a vypočítají to tak aby tam byla přesná ztráta a ted tu o babičce.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lojz

      XXX
      Ty si to nepochopil ! Nie o babičke, ale o inej charakteristike tlačných pružín prednej nápravy push-rod, to je, a stejnom krídle u Seba a Marka. Komprédo !
      14

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Už to chystám

    Tady máme Markovo křídlo
    [odkaz na stránku]

    a tady Sebovo
    [odkaz na stránku]

    opravdu je jiné?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Viděl jsem fotku kde měl Mark úplně stejně nalepený auto.Jinak Button nemá stejný auto a Massa taky ne.Co si o tom myslíš?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lojzko

    XXX
    Mark nie je z formy, má zkrátka iné auto ! A KERS nie je potrebný Sebovi ani v Sepangu, ak predné krídlo má na rovinke nalepené tesne nad traťou a ostatní nie. Na takomto aute by vyhral titul aj Fernando, Lewis, alebo iný popredný pilot F1. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.
      Skôr si myslím, že je to o jazdeckom štýle a o nastavení - určite nie v rozdielných autách.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Lojzko

      XXX
      Môj názor je taký, že je hlúposť, aby jazdcom dávali rozdielne monoposty a ešte na začiatku sezóny. /počas sezóny sa to môže stať v prípadoch, keď sa jedná o diely, ktoré sa nemôžu meniť hocikedy napr. prevodovka.../ Veď to by išiel RB sám proti sebe.

      Však sa jedná o to nastavenie, že Seb má na rovinke predné krídlo minimálne o 20 čísel nižšie ako všetci ostatní včetne Marka, čo má za následok rovnováha odporu vzduchu a tlačných pružín prednej nápravy push-rod, ktoré majú úplne iné charakteristiky ako u Markovej prednej nápravy.
      08

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    Jak je to letos prosim s tim KERS. Je povinny v tom smyslu, ze musi byt na aute nainstalovany, ale nemusi byt funkcni, nebo na aute ani byt nemusi a tim padem ziskam vyhodu lehciho vozu a moznosti lepsiho vyvazeni, pripadne instalovani neceho jineho?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      XXX
      KERS sa môže používať a nemusí - nemusí byť ani v aute.
      Výhodu ľahšieho auta nezískaš - je stanovená min. hmotnosť.
      Získaš iba možnosť na lepšie rozloženie hmotnosti a menšie problémy pri brzdení - dobíjaní KERSU.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        diky za info. tim lehcim vozem jsem mel prave na mysli, ze mam vetsi moznosti ve vyvazeni pripadne nejake dalsi veci. kazdopadne je to teda zase divne jako v 2009, kdyz uz se schvalil, mel byt podle me povinny pro vsechny a ne ze na trati jezdi vlastne ruzne modifikace. 09

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          XXX
          môj názor je, že RedBull má auto postavené primárne bez KERS a že ho tak skoro teda nenasadia.
          Ale to je len môj pocit 14.
          Máš pravdu je to trochu divné, ale pravidla nikoho nezaväzujú KERS používať - bola myslím iba dohoda medzi týmami, že ho tento rok všetci budú používať, no podľa všetkého iba ústna 04

          Samozrejme môžem sa mýliť

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • mik

        XXX
        Jestli si dobře pamatuju pravidla, minimální hmotnost se navztahuje na KERS. Vozy s KERSem by měly být o jeho hmotnost těžší. Pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Ale myslím, že je to tak správně. Každý má právo na výběr pro něj lepší varianty.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Minimální hmotnost 640 kg se vztahuje na vůz včetně KERSu. Dle předpisů FIA není povinný, týmy se pouze v rámci FOTA loni dohodli na jeho nepoužívání.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • kuna0131

    XXX
    to by chtěl,ale každý,obhájit titul,akorád to jentak někomu auto neumožnuje

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama