DISKUZE K ČLÁNKU Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 2/5

Druhá část příběhu týmů Pacific a Simtek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 2/5

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.01.2012 13:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasovalo 9 lidí) 15.01.2012 13:28
Ten víkend byl fakt asi nejhorší,jaký mohl být… »
» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 15.01.2012 14:34
co se týká bezpečnosti, máš určitě pravdu.… »
» uzivatel000891 (Hlasovalo 9 lidí) 16.01.2012 07:11
víkend v imole roku 1994 se dá nazvat víkendem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    je to hodně drsné, ale když se nad tím člověk zamyslí je to tak. bohužel další pravdou je, že kdyby nezahynul taky zrovna Senna, ale nějaký "běžný" pilot, bylo by to asi jiné.
    jo, a malinko jsem tu předposlední větu upravil.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Z toho opravdu mrazí.

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Ten víkend byl podle mne jedna z nejlepších věcí, jaká mohla F1 potkat. Šok byl dostatečně intenzivní na to, aby nastartoval sérii někdy až démonických bezpečnostních opatření, kterým vděčíme za to, že se to už nikdy nezopakovalo. Nebýt Imoly '94, bylo by mrtvých nebo zmrzačených asi mnohem víc.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000891

    uzivatel000891

    XXX
    víkend v imole roku 1994 se dá nazvat víkendem smrti.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Ten víkend byl fakt asi nejhorší,jaký mohl být pro F1. Ta psychika jezdců, tam musela teda vařit.Ty vozy,když jsem na to koukal na různých videích, tak bych do toho nevlezl,co to vývádělo za psí kusy v zatáčkách a ve vysokých rychlostech-hrůza.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      co se týká bezpečnosti, máš určitě pravdu. bezpečnostní prvky tehdy a dnes, to se nedá srovnat. na druhou stranu, ty čisté tvary bez různých "serepetiček", to je prostě paráda.

      díky redakci, za osvěžení v časech, kdy se zrovna nejezdí. na takovéhle články se vždy moooc těším a zavzpomínám si u nich na dobu, kdy jsem F1 sledoval na ARD nebo ZDF a občas i na ČST 2 s nezapomenutelným komentářem pana Pecháčka.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AleSi

      XXX
      No, Barrichello ji přeskočil částečně, neboť narazil do vrchní řady pneumatik a ta ho vystřelila do vzduchu. Přímo do platu nenarazil, spíše ho jen štrejchl.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama