DISKUZE K ČLÁNKU Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 2/5

Druhá část příběhu týmů Pacific a Simtek.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pacific a Simtek: Symboly potenciálu a chudoby 2/5

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 16.01.2012 13:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» CaesarF1 (Hlasovalo 9 lidí) 15.01.2012 13:28
Ten víkend byl fakt asi nejhorší,jaký mohl být… »
» tom11 (Hlasovalo 9 lidí) 15.01.2012 14:34
co se týká bezpečnosti, máš určitě pravdu.… »
» uzivatel000891 (Hlasovalo 9 lidí) 16.01.2012 07:11
víkend v imole roku 1994 se dá nazvat víkendem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    XXX
    je to hodně drsné, ale když se nad tím člověk zamyslí je to tak. bohužel další pravdou je, že kdyby nezahynul taky zrovna Senna, ale nějaký "běžný" pilot, bylo by to asi jiné.
    jo, a malinko jsem tu předposlední větu upravil.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fararek

    XXX
    Z toho opravdu mrazí.

    + 10 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    XXX
    Ten víkend byl podle mne jedna z nejlepších věcí, jaká mohla F1 potkat. Šok byl dostatečně intenzivní na to, aby nastartoval sérii někdy až démonických bezpečnostních opatření, kterým vděčíme za to, že se to už nikdy nezopakovalo. Nebýt Imoly '94, bylo by mrtvých nebo zmrzačených asi mnohem víc.

    + 9 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000891

    uzivatel000891

    XXX
    víkend v imole roku 1994 se dá nazvat víkendem smrti.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Ten víkend byl fakt asi nejhorší,jaký mohl být pro F1. Ta psychika jezdců, tam musela teda vařit.Ty vozy,když jsem na to koukal na různých videích, tak bych do toho nevlezl,co to vývádělo za psí kusy v zatáčkách a ve vysokých rychlostech-hrůza.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      XXX
      co se týká bezpečnosti, máš určitě pravdu. bezpečnostní prvky tehdy a dnes, to se nedá srovnat. na druhou stranu, ty čisté tvary bez různých "serepetiček", to je prostě paráda.

      díky redakci, za osvěžení v časech, kdy se zrovna nejezdí. na takovéhle články se vždy moooc těším a zavzpomínám si u nich na dobu, kdy jsem F1 sledoval na ARD nebo ZDF a občas i na ČST 2 s nezapomenutelným komentářem pana Pecháčka.

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • api

    api

    XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • AleSi

      XXX
      No, Barrichello ji přeskočil částečně, neboť narazil do vrchní řady pneumatik a ta ho vystřelila do vzduchu. Přímo do platu nenarazil, spíše ho jen štrejchl.

      + 10 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama