DISKUZE K ČLÁNKU Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Poněkud pokroucená a různými zásahy ovlivněná sezóna 2020 se nám pomalu přesunula do poslední třetiny a téměř odpověděla na několik otázek. Já bych se dnes rád věnoval jedné analýze a splnil vyslovené přání.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Trocha statistiky a historie nemůže škodit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 17.10.2020 22:06 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Moc děkuji za kus pravé nefalšované novinařiny. Tohle je trošku jiné kafe než přeložený článek. 01
    Když si člověk trochu zavzpomíná na mladší léta, tak si uvědomí, že dřívější éra byla nejenom o hodně svobodnější, ale taky mnohem pestřejší nejen na techniku, ale taky na střídání jezdců. Důvodů bylo povicero. Často jezdci nebyli pod dlouhodobými smlouvami jako dnes a dohody byly třeba jen na pár závodů. Dalším důvodem bývalo zranění. Bohužel až příliš častý to jev. 20 Poslední důvod rozepisovat raději nebudu.
    Z těchto důvodů si bohatší týmy držely náhradního jezdce, kterého v pozdějších létech když se F1 stala bezpečnější za slušné peníze pronajímali jiným týmům. Něco podobného se sice děje i dnes, ale posledním takovým obchodním artiklem byl Jenson Button.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.99.XXX
      Ještě by tu měl být zmíněn jeden aspekt - F1, ať to vypadá sebevíc neuvěřitelně, dříve nebývala takový zlatý důl a piloti kolikrát prchali na závody F2 a přivydělávali si tam. Co na tom, že jako jezdci kategorie A nemohli bodovat. Byla jich celá řada a žádné nuly. Navíc sice existovali Prioritní jezdci FIA, ale jak ukázala historie, do F1 se dostali i ti, kteří patřičné podmínky nesplňovali. Na jednu stranu divočina, na druhou se dělo daleko víc. Nechci lkát nad minulostí, ale vědět už na začátku sezóny, kdo to (zase) vyhraje, to je naprd.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        INDY taky bývala s jezci F1 docela spřízněná kategorie. A určitě bylo ještě mnoho jiných závodů kde si jezdci odskakovali na fušky.
        Nebyl velký problém přeskočit z monopostu do plecháče a obráceně, když ve všech vozech byl jenom volant,spojka, brzda, fofr klacek a plyn bez dzyndzyků na volantu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama