Ferda
20:51 14.10.2020 46.47.176.XXX
Moc děkuji za kus pravé nefalšované novinařiny. Tohle je trošku jiné kafe než přeložený článek.
Když si člověk trochu zavzpomíná na mladší léta, tak si uvědomí, že dřívější éra byla nejenom o hodně svobodnější, ale taky mnohem pestřejší nejen na techniku, ale taky na střídání jezdců. Důvodů bylo povicero. Často jezdci nebyli pod dlouhodobými smlouvami jako dnes a dohody byly třeba jen na pár závodů. Dalším důvodem bývalo zranění. Bohužel až příliš častý to jev. Poslední důvod rozepisovat raději nebudu.
Z těchto důvodů si bohatší týmy držely náhradního jezdce, kterého v pozdějších létech když se F1 stala bezpečnější za slušné peníze pronajímali jiným týmům. Něco podobného se sice děje i dnes, ale posledním takovým obchodním artiklem byl Jenson Button.
Když si člověk trochu zavzpomíná na mladší léta, tak si uvědomí, že dřívější éra byla nejenom o hodně svobodnější, ale taky mnohem pestřejší nejen na techniku, ale taky na střídání jezdců. Důvodů bylo povicero. Často jezdci nebyli pod dlouhodobými smlouvami jako dnes a dohody byly třeba jen na pár závodů. Dalším důvodem bývalo zranění. Bohužel až příliš častý to jev. Poslední důvod rozepisovat raději nebudu.
Z těchto důvodů si bohatší týmy držely náhradního jezdce, kterého v pozdějších létech když se F1 stala bezpečnější za slušné peníze pronajímali jiným týmům. Něco podobného se sice děje i dnes, ale posledním takovým obchodním artiklem byl Jenson Button.