DISKUZE K ČLÁNKU Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?

Jak se dalo očekávat, události v nedělí Grand Prix spustily lavinu dohadů a debat, ze kterých v podstatě vyplývá několik závěrů. Než se do nich pustíme, rád bych se pokusil čtenáře ubezpečit, že se pokusím být neutrální, jak to jenom půjde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 116, poslední 13.06.2019 09:49 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    46.135.9.XXX
    Je hromada incidentů kdy létá karbon a řekne se že závodní incident. Tady se nic nestalo a pentle. To jako vážně chcete?
    Verstapen kolikrát kličkuje snaží se blokovat předjetí a je to v pořádku.? Fakt tomu nerozumím, chápu když by ho sestřelil, ale takhle normální návrat a boj o pozici. Když i komisaři v podstatě ve zprávě napsaly, že návrat byl dle pravidel. A pak trest za boj o pozici? Ale notak

    + 4 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Komisaři říkají, že první fáze návratu byla Ok, ale ta druhá ne, protože podle nich schválně narovnal volant, aby LH zabránil předjetí... Takže tu nepředváděj demagogii...

      Ale tak na jednu stranu se dá souhlasit... Ono je v podstatě smutné, že v současné F1 je tak obtížné předjíždění, že je někdy zkrátka nutné čekat na chybu... Ta ale v případě špičkového jezdce přijde jen velmi zřídka, takže pak se není co divit frustraci, když sice přijde ale...

      Je zajímavé, že se nikdo neptá na to, jak je možné, že LH nebyl schopný SV předjet ani s pomocí DRS... Dal bych ruku do ohně za to, že Vettel si šetřil baterky zejména na poslední sektor. Zatímco Lewis je musel využívat průběžně, aby se udržel v co nejtěsnějším kontaktu, takže mu na konci chyběl výkon... Což je samozřejmě legální, ale závodění to škodí...

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama