DISKUZE K ČLÁNKU Zabitý závod v Austinu? Záleží na tom, komu fandíte!
Formule 1 má kromě závodních ambicí i funkci společenskou. Stačí si najít vyhrocené momenty v některých závodech a poté si projít sociální sítě. Ovšemže nelze říci, že co hlas, to názor, ale pověstný vox populi tu funguje bezezbytku. A nejinak tomu bylo i po Austinu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Zabitý závod v Austinu? Záleží na tom, komu fandíte!
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovali 3 lidé)
25.10.2017 11:04
Mýlit se je lidské, ale tady až tak nejde o omyl.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
12:40 24.10.2017 194.228.59.XXX
Souhlas. Závod opravdu pecka. Navíc se v něm odehrál moment, který se dá přehrát v momentě, kdyby zase nějaký chytrák z FIA chtěl hrabat do aera formulí z důvodu předjíždění. Lewis byl schopen předjet Vettela přímo na trati. Ferrari bylo o cca 0,3s pomalejší. Je to dáno i trochu tratí, ale je to jasný důkaz, že to i letos jde, když je na to pilot dostatečně mazaný a chytře využije dodatečný výkon z ERS.
tom11
11:21 24.10.2017 77.48.94.XXX
neřekl bych. právě srovnání s fotbalem je úplně perfektní. kdyby se Robertinem popsaná situace s hráčem za lajnou stala v polovině zápasu, tak by to pustili a bylo to v pořádku? to přeci ne! aut je když...., ofside je když...., penalta je když...., gól je když... a to od první do poslední minuty zápasu. z duše nenávidím rozumbrady, ze kterých třeba po jasném faulu v první minutě ve vápně vypadne moudrost, že ji nepískli, protože bylo na penaltu brzy. pravidla platí ( mají platit ) pro všechny a po celou dobu jejich zápolení. ať je to fotbal, F1 nebo šachy.
abych nebyl špatně pochopen - neříkám, že to Maxovo řešení bylo O.K., ale v rámci laťky nastavené komisaři pro posuzování opuštění tratě piloty v předchozích kolech tohoto závodu nikterak výrazně nevybočilo. nejednotnost ze strany FIA je to, co je špatně. ale to už se vracíme k debatě, která je v plném proudu pod jiným článkem.
abych nebyl špatně pochopen - neříkám, že to Maxovo řešení bylo O.K., ale v rámci laťky nastavené komisaři pro posuzování opuštění tratě piloty v předchozích kolech tohoto závodu nikterak výrazně nevybočilo. nejednotnost ze strany FIA je to, co je špatně. ale to už se vracíme k debatě, která je v plném proudu pod jiným článkem.
uzivatel002202
11:03 24.10.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel002202
11:01 24.10.2017 185.14.233.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
uzivatel000276
10:22 24.10.2017 192.168.10.XXX
Výborné zhodnocení situace Kimi x Max.
Limity se mají dodržovat.
Což Kimi dělal a Max ne.
Limity se mají dodržovat.
Což Kimi dělal a Max ne.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek