DISKUZE K ČLÁNKU Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi
Tři první závody sezóny 2017 ještě nepředstavují ani šestinu letošního ročníku, ale už máme témat k posuzování a přemýšlení habaděj. Před evropskou overturou, kterou nám od hlavní části oddělí Kanada a nově už ne GP Evropy, nýbrž Ázerbajdžánu, se do jisté míry plní plán nových majitelů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Začínají se nám rojit otazníky, které občas ani nepotřebují odpovědi
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Alfred
19:53 18.04.2017 78.41.168.XXXA co takhle zkusit to jinak - jak ty osobně chápeš znění pravidla, které mluví že musíš stát uvnitř pozice naznačené na roštu? To je tak nejasné, že se dá chápat i jinak, než jen tak, že se má postavit uvnitř? A když to tedy Vettel chápal a netrefil se a byl tedy referencí pro pravou polovinu roštu, proč tak blbě zaparkoval jen on?-
-
-
-
Alfred
20:44 18.04.2017 78.41.168.XXXMexiko ale komisaři řešili....že to nevyřešili dle něčího očekávání neznamená, že se to neřešilo. Dle telemetrie zpomalil v úseku do následující zatáčky a jelikož pozici nezískal, tak asi neměl co víc udělat aby učinil pravidlům zadost. K penalizaci by byloasi zapotřebí dokázat úmysl, což se při masivním probrždění dokazuje asi blbě.-
-
Alfred
21:00 18.04.2017 78.41.168.XXXTak povídej, přeháněj, jak jasné to bylo....já viděl jak se mu kouří z gum a taky nebyl první ani poslední kdo nevybral po startu první zatáčku...kdyby byl za to potrestán, tak tipuji že by naopak byl první v historii. Ale ano, úmysl tam být mohl, jenže to se dost těžce dokazuje...na rozdíl od blbě postaveného vozu na roštu.-
-
Alfred
21:20 18.04.2017 78.41.168.XXXMyslíš toho Nica, který se na stejném místě a ve stejném kole taky dostal mimo trať a taky se dostal před Verstappena, který byl původně na jeho úrovni? Co se týče Hamiltona, tak za šikanou kterou říznul následovala rovinka kde dle telemetrie zpomalil.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
juras
18:43 18.04.2017 90.177.218.XXXClanek pekny...ostatne jako vzdy.
Ovsem pokud je treba pochvalit sloh a odbornou uroven...misi se to se subjektivnim pohledem na probirane kauzy.
Jako prvni bych se zastavil u hodnoceni poradatelu. Jakkoli je budeme hodnotit...vzdy bych si troufl tvrdit ze mnohem zavazneji do prubehu a vysledku zasahuje vedeni zavodu a sportovni komisari rozhodujici o pripadnych trestech pro piloty. A dle meho nazoru dlouhodobe F1 trpi spis zde. Charlie pri vsi ucte svym jednanim pusobi casto kontroverzni situace. Sportovni komisari nemaji stejny metr.
Co se tyce situace ve chvili odstaveni Sauberu...priklanel bych se rovnez k nabizene variante s VSC.
Co se tyce Hamiltona a udalosti v boxech...pokud byl potrestan...s cimz dejme tomu souhlasim...pak pokud ma byt dodrzen stejny metr...mel byt potrestan i Vettel za spatne postaveni na startu v Cine. Nechme stranou rozpitvavani detailniho zneni pravidel...podle me jde o to ze v obou pripadech oba piloti svym jednanim sledovali ziskani vyhody...a vsichni ostatni pritom hrali v podstate podle pravidel.
Co se Strolla a Sainze tyce...zkusme si misto Strolla dosadit napr. Hamiltona ci Vettela. Klidne bych se vsadil ze vudci nim by tohle Sainz neudelal...a kdyby...vinikem by byl Sainz...protoze nepochybuji o tom ze by tenhle hloupy manevr nekdo v takovem pripade omlouval.
No a nakonec Mercedes a jeho taktika...podle me vzdy kdyz neco neklapne na 100%, okamzite vetsina z nas naprosto presne vi jak to melo byt. Problem je v tom ze my udaleka nezname tolik informaci jako lidi na noxove zidce.
Podle me Hamilton byl v nedeli nejrychlejsi...ale zacalo to jeho prohrou v kvalifikaci, nasledne ztratou pozice na startu a vyvrcholilo tou chybou v najezdu do boxu...timhle Hamilton prohral zavod. -
Alfred
17:09 18.04.2017 78.41.168.XXXNevím , ale když autor na margo Hamiltonova prohřešku v konfrontanci s tím Vettelovým v Číně skuhrá na nejednoznačnost znění pravidel, tak mi stejně vychází, že Vettel pravidla porušil jednoznačněji...Posuzovat jízdu v režimu pod SC jako příliš pomalou je dle mne daleko obtížněji dokazovatelné než u špatného stání na roštu, kde pravidla JASNĚ mluví o tom, že jezdec má stát na roštu uvnitř svého stání
36.9 "...will stop WITHIN their respective grid positions...", nemluvě o tom, ž Ricciardo neztratil díky Hamiltonově pomalé jízdě NIC, a to dokonce ani "v konečném důsledku", jak praví autor, který si dovolí cosi psát o nekorunovaném panovníkovi a samozvaném soudci, kteří museli reagovat na nastalou situaci hned a ne s odstupem několika dní....
Dále mi nedá nedodat, že odklízení vozu v brzdné zóně pouze pod žlutými vlajkami je bez ohledu na to, kdo si co myslí prostě nonsens a tak to taky mělo být popsáno a ne to zlehčovat dojmologií.
Stroll je, resp. se doteď jeví jako těžká lopata, nicméně né na všechnom musí nést vinu, Sainz prostě byl v jeho mrtvém úhlu a jestliže je Strool nezkušený, tak to měl Sainz zohlednit, zvláště když do té zatáčky vjížděl opravdu hodně optimisticky...
-
Easy
18:27 18.04.2017 46.135.96.XXXJeště k tomu roštu - první a druhý jezdec při najíždění do slotu nemusí vidět, zda najel víc na jednu nebo druhou stranu. Na trať totiž v době stání už nevidí a nemá referenci v podobě auta před sebou. Ve směru jízdy to odhadne podle mechanika držícího ceduli u boxové zdi. Ber to spíš jako perličku, protože z pohledu v kokpitu ty čáry po zastavení jezdec podle mně nemá šanci vidět. P1 a P2 by měl hlídat zejména Charlie a ten se na to vykašlal. Toť můj názor na věc.-
-
-
odin
20:07 18.04.2017 77.240.103.XXXJá si především myslím, že čtyřnásobný šampion moc dobře zná současné prostředí a tak trochu předjímá rozhodování a počítá s větší tolerancí. Přeci jen...
Napsal jsi to vlastně sám. "Konečně změna," pořád lepší, než koukat na ty nedostižné Mercedesy, které si vyjížděly pole s vteřinovým náskokem a podobnou rychlostí ujížděly zbytku světa...
Zlkrátka si myslím, že ve jménu většího zájmu o F1, jsou přestupky pilotů Mercedesu a především Hamiltona posuzovány přísněji, než přestupky pilotů Ferrari a především Vettela.-
Easy
20:16 18.04.2017 178.209.132.XXXOdine, teď mi vkládáš do "úst" něco, co jsem nenapsal. Reagoval jsem na to, že fanda Ferrari bude rád vždy, když bude pořadí v cíli jako posledně. Rozhodně jsem nenapsal něco ve smyslu, že je fajn protěžování jednoho vůči druhému. Takže tak. Jo a jakou obrovskou výhodu získal Vettel tím postavením na roštu? Kdyby stál o metr vpřed, je to něco jiného. Mít zato, že Vettel automaticky počítá se shovívavostí samotného ředitele závodu je dost silný kafe...-
Alfred
20:29 18.04.2017 78.41.168.XXXNechápu proč řešíš důvod Vettelova špatného postavení na roštu - z hlediska pravidel je to přeci šumafuk, prostě se postavil na rošt v rozporu s pravidly. Ale když se tolik ptáš na motivaci jeho konání na roštu, tak to přeci Vettel řekl celkem jasně - chtěl se vyhnout louži a prokluzu kol na kluzké čáře. Jestli je tohle omluvitelný důvod nevím, já bych to na základě tohoto vysvětlení spíš ještě ochotněji trestal, ale pravidla prostě porušena byla.
BTW tohle je hezkej příklad jak se najednou celkem jasné a srozumitelné pravidlo stává najednou nejasným a nesrozumitelným pouze proto, že někdo něco zkusí a projde to. Naštěstí už v Bahrajnu FIA avizovala že postavení na roštu které Vettel předvedl v Číně akceptovat nebude....-
Easy
20:34 18.04.2017 178.209.132.XXXTak v tom případě tato poctivá FIA mohla konat hned před startem. Možná se vyhýbal louži, otázkou je, jestli si uvědomoval, jak hodně je mimo osu slotu. Mimochodem před pár lety najel Ham na rošt šikmo kvůli lepšímu výjezdu. Takže jezdci zkoušejí kdeco...
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek