DISKUZE K ČLÁNKU Návrat k zatrolené sezóně

Většina z nás určitě poznala chvíle, kdy se nic nedaří, technika stávkuje a bohužel občas dorazí i nějaký zdravotní problém. To poslední - ťuk ťuk na dřevěnou destičku - zatím slouží, zato PC mi uchystalo nemilé vánoční překvapení. Hned po monsieurovi Masim.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Návrat k zatrolené sezóně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 345, poslední 07.02.2022 15:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2022 12:20
Je tu hezký názor, kdyby se Latifi vysekal o kolo… »
» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 01.02.2022 13:41
Jistě, když mu nestačí místo ani pro sebe znamená… »
» Lotusolog (Hlasovali 5 lidé) 31.01.2022 19:02
Perfektní shrnutí sezóny a statistik. Nenapsal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak to auto mělo hlavně mnohem horší výkon než se standartním křídlem 18 když sem to viděl, tak jsem se smál až sem se za břicho popadal 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Roberte mám dvě otázky.
    1. Celkem chápu, že pravidlo 15.3. nebylo vytvořeno pro tento případ (těžko mohl někdo tohle předvídat) a primárně bylo asi vytvořeno pro nebezpečné situace. Ale nevím, jestli byl nebo nebyl na základě něj Masi oprávněný rozhodovat mimo regule. Je nějaké další pravidlo, které toto nějak blíže specifikuje? Víš o tom něco víc?
    2. Padla nějaká dohoda týmů po Eifelu v předchozí sezoně. Na základě ní byla požadována co nejkratší SC fáze s důrazem na dokončování závodů mimo SC. Četl jsem to víckrát a naposledy to pozvrdil Zak Brown. Víš něco o závěrech z té dohody? Je možné někde ty závěry najít? Jde mi o to, jestli právě závěrem oné dohody nemohla být "volná ruka" Masimu k obcházení striktního dodržování regulí (tedy uplatnění 15.3.), v zájmu závodění. Dohoda všech se mi zdá důležitější, než striktní dodržení pravidel.

    Ptám se konkrétně Tebe, ale samozřejmě se může vyjádřit kdokoliv z redakce, nebo kdokoliv, kdo o tom skutečně něco ví. Nerad bych zase rozjel jen nenávistné vlákno "brečící" vs. "obhajující prasárnu". Rád bych znal názor někoho, kdo se v těch předpisech trochu vyzná.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.238.XXX
      Podle 15.3 Masi neměl právo tohle udělat, to už se ví. Psal jsem ti to včera a brzo to vyjde knižně. Vědělo se to hned, ale okolnosti nedovolili se odvolat ( jak k FIA, tak k civilnímu soudu) + LH nechtěl titul od zeleného stolu. Kdo to sleduje ví.

      Dohoda vs Pravidla, Majku to je směšný. 18 Vždyť Masi tam znevýhodnil X dalších pilotů , nezávodilo se jen o první místo. Bóže můj... 09

      Přečti si co řekl Bayer z FIA co tomu teď velí. Mohl bys mít jasno, i když budu drzej, u tebe si nejsem jist. Holt musíme počkat, až to vyjde knižně.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Možná že teoreticky měl, ale s velkou mocí přichází i velká zodpovědnost... A jeho rozhodnutí nebylo správné a už vůbec ne spravedlivé, ani konzistentní... Fakt by mě zajímalo, proč ten závod nepřerušil jako v Azerbajdžánu, nebo ve VB...

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Nemyslitelné. Přerušením závodu by mohl Hamík taky přezout a závěr by byl najednou legální i férový.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            I tak by to mělo k férovosti daleko, protože by to celý závod smrsklo do pár kol, náskok by zmizel a MV by měl velkou šanci při opakovaném startu být znovu agresivní...

            Nicméně bylo by to daleko férovější, než to jak Masi rozhodl... Rovněž mohl uzavřít pitline viz Monza 2020... To by Maxe dostalo do výhody v podobě čerstvějších bílých... Ale pořád mnohem menší výhoda, než čerstvé červené... Zvláštní...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.238.XXX
              Férovost fakt neřešte, ta se pravidel netýká.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                85.162.8.XXX
                Týká se jich ve chvíli, kdy právě rozhodčí vezme situaci do svých rukou... Pokud je to věc, která je jasně daná... Je delší, kratší, širší, užší... Tak pak není není co řešit a posuzuje se dle pravidel...

                Pokud to jasně dané není a je to na posouzení rozhodčího... Pak by měl posuzovat spravedlivě, předvídatelně... A pokud rozhodne špatně, pak by měl nést následky...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.238.XXX
                  Tohle ale bylo zcela měřitelné a jasné. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Fanda.LH

                    Fanda.LH

                    83.240.60.XXX
                    Jak by mohlo ? Vždyť máš x proměnných, které neovlivníš... Ten vůz mohl být lehce poškozený v místě, kde by nepřekážel... SC mohl proběhnout o pár kol dříve a tady v daný okamžik dalšího SC tam nemusel být jediný jezdec o kolo... A hlavně, kdyby bylo o titulu rozhodnuto, tak by to nikoho skoro netrápilo... Taková situace těžko bude dopředu jasně řešitelná...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      88.103.238.XXX
                      To ale řešiš jinou věc. Masi za SC neudělal věci tak jak měl, nemůže urychlit SC tím že někoho díky nedodržení pravidel poškodí. To on , aniž by musel a aniž by šlo o bezpečnost udělal. To pravidlo tam není kvůli tomu, že si může dělat co chce , nebo že to vymyslí.

                      + 3 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Nejférovější by byl samozřejmě VSC, ale i uzavření Pitu. Prostě bylo dost způsobů jak dodržet pravidla. Ty se ale Masimu nelíbily, proto šel svou vlastní cestou. Tou nejhorší možnou.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                85.162.8.XXX
                VSC souhlas... Problém je, že při něm se špatně odklízí trosky na trati...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Nedávno jsem při nějakém závodě viděl uklízet trať v dost nebezpečných podmínkách. Jen si nemůžu vzpomenout o jaký závod a sérii se jednalo.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              Na základě čeho by tu pit zavřel? To je na ještě větší vodě. Ano, nejférovější řešení byla stopka, ale znáš to na kdyby se nehraje, byl pod tlakem a rozhodl jak rozhodl...
              Hlavní teď je, jestli se k tomu postaví FIA čelem, odolá vydírání ze strany mercedesu a nastolí průhledné regule. O nějakém odvolání masiho ať potom rozhoduje s klidnou hlavou a ne pod nátlakem mercedesu

              + 3 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.238.XXX
          S debatou typu možna teoreticky měl ....jako fakt nezačínej. 18 To pak jde napsat i obráceně. Jinými slovy muže si to pak vymyslet jak chce, co chce ... jak ho napadne. Což je nesmysl, tak nepiš nesmyli Fando LH.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Tak to pravidlo říká, že prizpůsobit si to může dle potřeby... Není to ve sportu nic neojedinělého, že ve sporných situacích rozhodne rozhodčí...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama