DISKUZE K ČLÁNKU Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Výše uvedený citát by asi zazněl na 221B Baker Street, kdyby se jeden z nejslavnějších detektivů zajímal o Formuli 1. Letošní v mnoha směrech výjimečná sezóna je historií a my se na ni můžeme podívat hned z několika pohledů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 23.12.2020 16:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 5 lidé) 17.12.2020 16:05
Ale vůbec ne. Když si přečteš právě Hughesovu… »
» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 16.12.2020 16:44
Samozřejmě jsem tuhle informaci zaregistroval a… »
» rock (Hlasovali 4 lidé) 17.12.2020 14:23
Kecy v kleci. Nemohl tehdy vyhrát hlavně proto,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Tak jestli vidíš podobnosti mezi schumacherem a hamiltonem, tak já vůbec. Spíš bych je viděl mezi schumacherem a sennou, když už bych chtěl srovnávat.
Říkáš že ti vadilo jak je schumacher glorifikován, ale on si to alespoň částečně zasloužil. Hamilton, no nevím co bych u něj viděl za zásluhy. Schumacherova zpětná vazba byla proslulá, ale myslím si, že až s příchodem barika se ferrari dostalo na úplný vrchol a nejspíš to bude spíš barikovým přínosem než schumacherovým. Neoddiskutovatelným schumacherovým přínosem ale je jeho schopnost motivovat svoji polovinu garáže. To byl jeho největší přínos, zvlášť do ferrari... Navíc on dokázal získat titul se dvěma týmy, které v době jeho příchodu rozhodně nepatřili na úplnou špičku, ale ten titul dali. A zvlášť u ferrariho se projevila jeho osobnost, kdy dokázal přesvědčit jak ferrari tak svůj starý tým z bennetonu k přechodu. Tohle bylo to, proč schumacher vyčnívá nad jakéhokoliv pilota své doby.
Hamilton, sorry, ale ten od 11 let měl vše na stříbrném podnose. Jasně, talent mu nikdo upřít nemůže, ale on nepoznal nedostatek a vstoupil do týmu s mistrovským vozem a dokázal jej rozložit tak, že titul (bohudík) získal kimi. Když se mcl nedařilo, tak jeho vlastní motivace dokázala to, že jej zametl týmový kolega. Tohle když srovnáš se schumacherem, tak to musíš vidět i Ty. Zkrátka hamilton je jen jezdec. Má talent, jestli je skutečně nejlepší v současném poli, asi ano, ale těžko se to posoudí. Schumacher dokázal posunout průměrný tým k nejlepším. Je jasné, že není konstruktér a blablabla. Byl hlavně motivátor a dokázal, aby ti nejlepší za ním šli.
Když to srovnám například s prostem (kterého si nesmírně vážím) tak ten u ferrari dost pohořel. Dokonce byl vyhozen. Proč? Nedal italskou mentalitu a nedokázal vedení přesvědčit, aby vyšli vstříc jeho potřebám. To stejné vettel. Určitě je to nesmírně talentovaný pilot, ale pokud chtěl vyhrát s ferrari titul, musel by si dovést neweyho z red bullu.
A netuším, proč si podlehl dojmu, že klidně nechali rosberga získat titul. Proč myslíš, že rosberg ukončil kariéru? Mercedes se jen brání tomu, aby do rádia, které v současnosti poslouchá celý svět přikázali jednomu pilotovi pustit druhého. Tu svoji TR praktikují nenápadněji, ale v roce 2016 se hamilton vyautoval tak nějak sám a rosberg měl víc štěstí než rozumu a proto nechtěl aby s ním v sezoně 2017 bylo příkladně zameteno.
A nesouhlasím, že v roce 2018 mělo ferrari lepší auto než mercedes. Možná do letní přestávky vyrovnané, ale po ní mercedes opět dominoval. Spíš si říkám, jestli vettelovi chyby neplynuly spíš z toho, že to auto tlačil příliš na hranu, kdežto hamilton si jezdil pořád s nějakou rezervičkou...
A já s tebou též rád diskutuji, protože dokážeš u argumentů přemýšlet a předložit protiargument, ne jak někteří zdejší lůmeni 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.250.XXX
V Japonsku Schumacher už nejel na Irvina, dokonce to někde později i přiznal. Ovšem je dost těžké jet na někoho kdo je v kvaldě o 1,5 sekundy pomalejší. Eddie myslím na Suzuce ten tlak že může být mistr světa prostě nezvládl. Škoda, moc jsem mu to přál. A že Schumacher slavil s Hakkinenem jen ukazuje jaký respekt měl ke svÿm rivalům 03 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano, ale co předcházelo a pak následovalo nějak nezmiňujěš.
A že Schumacher vše završil oslavou titulu Hakkinena v garážích McLarenu, se říkat nesmí už vůbec. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.250.XXX
V roce 1999 Schumacher doslova dotlačil Eddieho k vítězství v Malajsii, byl to jeho první závod po zlomenině. Schumacher není jen nejlepší jednička na světě, ale i nejlepší dvojka, hlásaly po závodě titulky v novinách. To mi přijde jako docela slušná podpora. Divím se že to ten arogantní a bezohledný Schumi, jak ho mnozí hejtři nazývají, udělal, když ten závod mohl vyhrát s prstem v nose.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Já pořád vidím spousty podobností mezi Schumacherem a Hamiltonem. Vezmu to od konce tvého komentu. Lidé, kteří veškeré své "umění a schopnosti" vkládali do titulů Schumiho, teď totéž vkládají do titulů Hamiltona. A vidíš, tvrdíš, že Barok na Schumiho neměl, přesto TR. Bottase Mergl klidně nechá vyhrát, protože Hamilton své schopnosti prokáže jindy. A pokud má druhý pilot šťastnou sezónu, jako měl Rosberg, nechají získat titul klidně "dvojku". Když to srovnám s rokem 1999, tak tam mi přišlo, že Irvin neměl podporu ani samotného týmu Ferrari, natož Schumachera. Podle mne mohlo mít Ferrari titul v této sezóně také, jenom onen tým lidí tentokrát pracoval pouze pro zraněného Schumiho.

Já s tebou rád diskutuji, ale trochu mi vadí, že věci často vidíš dost jednostranně (nechci psát rovnou zaujatě). Však i Mercedes neměl vždy absolutně dominantní auto. Zvláště v roce 2018 na tom byli hůř, než Ferrari. A Hamilton se musel také "nadřít" na titul. Akorát, že se tehdá ukázal rozdíl mezi oběma "v té době čtyřnásobnými", kdy ten v tom červeném autě měl ještě nepatrně lepší vúz (nebo spíše na některých tratích byl lepší Mergl a jinde Ferrari). Co se týče reálných bojů z dřív, tak bych řekl, že do toho ještě dost vstupovala nespolehlivost aut. Dnes už i ti průměrní mají naprosto spolehlivá auta.
Celkem chápu tvůj "vztah" k Lewisovi, kdy si podle tebe jezdí pro tituly, jako pro rohlíky a prezentuje se to jak se nadřel. Já to měl podobné se Schumacherem. Mně vadilo, že byl prezentován jako konstruktér, ladič, svačinář i šéf týmu. To, že byl také pilotem, jaksi už jenom logicky vyplývalo z jeho glorifikace. 03 18
Můj názor je ten, že pokud chceme lepší závodění, nemohou si továrny hrát na vlastním písečku a zakonzervovat "současnou situaci" (myšleno, v jakékoliv době). (Trošku vám Ferraristům tuto situaci přeju, za vaše postoje a za to, že se Ferrari spojilo s Mercedesem při jednání o změnách pohonných jednotek). Ale jak jsem psal už dříve. Možná se to Ferrari vyplatí a od sezóny 2022 budou dominovat oni. Pokud si do tajné dohody s FIA zakotvili výhodu pro sezóny po tomto datu. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nevadí mi to u schumachera především proto, že schumacher měl soupeře mimo tým. Ferrari nebylo v podstatě nikdy natolik dominantní, že by o titul se schumacherem bojoval jenom barik. Ano, 2002 a 2004 byly určitě nejlepším vozem pole a týmová režije byla hodně nadbytečná, zvlášť když barik reálně na schumachera neměl a dokázal to i u brawnu. Ale ostatní sezony byl vždy tým, který vůz na titul měl a s ferrari bojoval. Při dominanci mercedesu reálně není nikdo, kdo by se mercedesu přiblížil. Proto mi vadí, že si hamilton jezdí jak do krámu pro rohlíky, ale s fanoušků dělají blbce, aby to vypadalo, že se "nadřel" ale týmová režije mu vždy zajistila potřebný komfort. Když měl takhle dominantní auto mcl, tak se alespoň reálně bojovalo. U mercedesu nikoliv.
Ano, každý politikaří, ale někomu to jde až podezřele dobře. Faktem je, že v současné době je polovina schumacherova týmu u mercedesu a druhá pracuje pro FIA. Myslíš si, že ty kontakty jsou zpřetrhány? Já ne.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ale vždyť v případě Schumachera to nebylo jiné. Také jezdil co mu stačilo a týmový kolega ho nesměl ohrozit. A v tom vidím přímý rozpor ve tvém vnímání. U Mercedesů si přeješ, aby kolega obíral o body jedničku (a Rosbergovi bylo umožněno obrat ho i o titul), ale Schumiho kolegy vnímáš jako "oprávněné" dvojky, které na jedničku neměly. Proč ti to v případě Schumiho nevadí (dokonce to obhajuješ) a v případě Hamiltona vadí???
Já naopak vnímal např. sezónu 2003 jako Schumiho "jezdecky" dost slabou a titul mu pomohl zajistit právě Barichello a nespolehlivost vozu Williams J.P.Montoyi, stejně jako podivné události v neprospěch Kimiho (kolize Barrichella, Ralfa a předjíždějícího Kimiho, v Brazílii po přehodnocení ho obrali o vítězství, kdy byl Schumi mimo hru a na Nurburgringu mu odešel motor). A to měl Schumi k dispozici nejlepší auto.
Fakt, že FIA zakázala nastavení geometrie kol Mercedesu, mi zase nepřipadá, že by aktivně bránili jejich náskok. Je to hodně podobné s ostaními RBR, Ferrari.
Já souhlasím, že dominance Merglů trvá nejdéle, ale to je otázka zásadní změny pravidel. Tam se začíná od nuly. Nikoliv "drobnými zákazy" nebo úpravami pravidel.
Já zkrátka tvrdím, že každý velký hráč v F1 chce urvat výhodu proti ostatním a tak politikaří a nekouká na atraktivitu F1 jako celku. Pak se nedivme, že jsme tam, kde jsme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
na první pohled hovoříš logicky, ale hned na ten druhý je zřejmé, že nemáš pravdu. Russel ukázal, že mercedes je skutečně o světelný rok před ostatními a že bottas je spíš průměr než nadprůměr. Hamilton je určtě jeden z nejlepších pilotů své generace a jezdí spíš to, co mu stačí, což mu umožňuje jak výkon auta, tak slabý kolega.
V čem vidím zásadní rozpor je ve druhé části tvého příspěvku. Na začátku měl mercedes náskok především díky pohonné jednotce. Tohle mohlo mít marginální vliv první dvě, maximálně tři sezony hybridů. Ale už ve druhé sezoně je ferrari dokázalo stáhnout motoricky na dostřel a náhle nastoupí FIA aby řešila spalování oleje. Proč? Byla to typická díra v pravidlech. FIA většinou díry zavírala, aby zatrhla dominanci, najednou ale jde proti tomu, kdo ten náskok stáhnul. Navíc to nezakázali úplně, ale stanovili mez, která byla evidentně nižší, než to, co ferrari potřebovalo k dostižení mercedesu, ale nedali to na 0. Proč? Protože mercedes ten olej využíval také, ale v menší míře. Podobných podivných kroků najdeš v celé "éře" mercedesu víc a vždy ve prospěch této stáje. Když byl dominantní mcl, tak jej ferrari dokázalo během další sezony "docvaknout" ať už s pomocí FIA nebo bez ní. Nechci to hodnotit ať nevyvolávám zbytečné vášně. Když bylo dominantní ferrari, tak to měli také vždy ob sezonu, v té další je mcl dokázal stáhnout. A´t s pomocí FIA, nebo bez ní 03. U red bullu to bylo podobné. Když si ty sezony vybavím, tak to nebylo nikdy tak, že by už před každým závodem "bylo jasné" kdo to vyhraje. A nikdy FIA nedělala kroky, které jdou na ruku pouze dominantnímu týmu. Chce se mi říct, že FIA náskok mercedesu aktivně brání. To je to, co mi vadí na celé té dominanci mercedesu

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
no, hlavně schumacher měl skutečně dominantní auto 3 sezony, hamilton 7 a z toho jednou neproměnil. Zbylé 4 sezony se musel o titul schumacher porvat. Dokázal vítězit i na nepříliš konkurenceschopných autech. To u hamiltona nevidíš, ale když se podíváš do historie, tak skuteční šampioni ten výsledek dokázali občas zajet i na plečce. Hamilton pouze ztratil motivaci. Jsem proti němu určitě zaujatý a uvědomuji si to, ale mě nedá spát ta šílená dominance mercedesu. Když se podíváš na jiné "éry" kteréhokoliv týmu, tak na dominantní vozy dokázala konkurence vždy reagovat. Na mercedes to nikdo nedokázal a když se někdo přiblíží, tak ihned nastoupí FIA a dotyčného drzouna odkáže do správných mezí. Myslíš si, že takový Newey zapomněl stavět auta? Evidentně na motor se už vymlouvat nemůže v podstatě nikdo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Emoce podle mne vzbuzuje i Hamilton. Však nejen zde jsou lidi, kteří píší o Hamiltonovi tak emotivně, že jim redakce musí mazat příspěvky. 18
A co se týká nadření se na své tituly? Opět bych neřekl, že to měl Schumi nějak výrazně složitější. Nebo spíše, jak v čem? Ze strany týmového kolegy mu nehrozilo vůbec žádné nebezpečí díky tvrdé TR. To Hamilton to měl horší a také mu jeden titul kolega uzmul. Ale je fakt, že Ferrari bylo před konkurencí o menší kousek, než je Mergl. A tak Schumimu hrozilo nebezpečí spíše od pilotů jiných týmů. 03
V Mercedesu by se stal mistrem kdokoliv, kdo by dokázal porazit Hamiltona. A to už není tak jednoduchý úkol.
Souhlasím, že Senna, nebo Prost by těch sedm titulů mohli získat též. Ale dodávám, že Sennovi hodně pomáhalo tehdejší bodování, kdy se odčítaly nejhorší výsledky v obou polovinách sezóny. Jeho styl "All or nothing" mnohdy končil kolizí, nebo uštváním motoru a tudíž i bez bodových zisků. (Občas si tak pro sebe spekuluji, zda by byl Senna také úspěšný v dnešním prostředí F1? A nedávám mu příliš šancí. Ale je to zaujatý názor, přiznávám. Prosta vidím přeci jen v lepším světle. Ten by nejspíše dokázal úspěšně jezdit i dnes).
A nebezpečí? Čím dále půjdeme do historie, tím nebezpečnější bylo závodění v F1. Ale i nepředvídatelnější a poruchovější auta...
Ono se to těžko srovnává. Co je pro pilota horší? Závodit s řadicí pákou manuální převodovkou a hlídat si "jen" aby nepřepískl otáčky a spoléhat se sám na sebe, nebo mít (polo)automatické převodovky, řazení "pádly" pod volantem, spoustu tlačítek k nastavení módů, vysílačky a tým poradců na boxových zídkách (kteří poradí dobře, nebo špatně, ale je na nich závislý). Nedovedu to férově posoudit. Proto také oponuji každému, kdo nějak vyzdvihuje zásluhy pilotů v jakékoliv době. Ale řekl bych, že čím dál do historie, tím je vliv pilota na jeho výsledky větší, ale nikoliv zásadně.03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
No, ono je třeba trocha analýzy. Bottase zajezdil nováček v jednom závodě a to ještě podivně skončil Bottas před nováčkem jak v kvaldě, tak v závodě. O celkové výkonnosti obou mi to zas tolik neříká. Máš pravdu, že Mergl je před ostatními a že o výkonnosti Bottase, ani Hamiltona to také nic neříká. Ale proč tomu tak je? No to je podle mne jednoduché. Merglu se z "nějakých" důvodů povedla nejlépe pohonná jednotka "turbo-hybrid" a ten svůj náskok každým rokem min. udržoval, ne-li navyšoval. Já to vnímám tak, že na začátku byli o cca 10% před konkurencí (procenta jsou vymyšlena) a konkurence, když je chtěla předběhnout, tak musela vymyslet zlepšení o více než 10%, jenže oni pracovali též a zlepšovali se. Navíc stavěli na poznatcích o deset procent lepších. To není jenom Mercedes, ale i RedBull požíval ve své době stejné výhody, Ferrari za dob Schumiho to samé. Nekonzistentnost je pouze v tom, že Ferrari to FIA uťala po cca 5 letech, RBR po čtyřech letech a Mercedesům to vydrží osm let. Ale zase je to jen a jen o týmech, respektive velkých týmech (automobilkách). A vzpomeň si na diskuze zde, když F1 Bernie prodal a noví majitelé chtěli změnu pravidel. Všichni fanoušci Ferrari, Mercedesu byli tvrdě proti, stejně jako tyto automobilky. Tak si nestěžujme, že vítězí jedna a po roce 2022 bude možná vítězit ta druhá. Ostatní jsou jen kompars, který nesmí mít nárok.
Až budete chtít změnu, tak se podle toho musíte chovat a ne slepě papouškovat zájmy svých týmů. (Nevyčítám to apriori tobě, ale všem, kteří tu lobovali a vymýšleli vlastní F1, kterou si založí Ferrari s Mercedesem, když se ostatní nepodvolí jejich diktátu). A tak máte(me), co jsme chtěli.03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
mohl se ukázat proti russellovi a co ukázal? Že ho zajezdí i nováček v týmu? Sorry, ale bottas je jen poslušná dvojka, která dělá hamiltonovi pomyšlení a díky náskoku mercedesu na konkurenci je to přesně to, co vedení chce. Jenže to nic neříká o výkonnosti ani bottase ani hamiltona, ale o tom, že je mercedes o světelný rok před konkurencí a bylo by dobré podívat se na to proč tomu tak je. Nemyslím si totiž, že zbytek pole zapoměl stavět za posledních 7 let auta...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Ať chceš nebo ne, tak schumacher je pilot, který vzbuzuje emoce. Navíc se na svoje tituly musel mnohem víc nadřít než hamilton a hamiltonovi hodně škodí naprostá dominance mercedesu. Každý vidí, že v mercedesu by se mistrem stal v podstatě kdokoliv.
Ale stejně je potřeba říct, že pokud by senna nebo prost nebyli v soupeři v jedné éře, tak jak jeden nebo druhý by těch 7 titulů měli nejspíš také... Navíc jezdili přeci jen v nebezpečnější době, kdy pilot sázel zdraví při každém usednutí za volat. Dneska je to pro piloty jako videohra a diváci to tak vnímají též...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kik

kik

165.225.72.XXX
Máš nejspíš pravdu v tom že u Bottase to mohlo být snahou dokázat že se Hamiltonovi minimálně vyrovná a že ho je schopný ne porazit ale porážet. Uvidíme příští sezónu - třeba si to v hlavě víc srovná a bude Hamiltonovi vetším soupeřem než letos.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano, věcí názoru to je jednoznačně. Já jsem to myslel spíše tak, že bude teď trvat dost dlouho, než někdo sedm titulů získá. Nejblíže je k tomu Vettel, ale ten to má do "důchodu" zhruba stejně daleko, jako Hamilton. Pak se vrací Alonso, který je ještě starší a má o dva tituly méně, než Seb. O Kimim ani nemluvím. A to je tak vše, co se výčtu šampiónů týká. Probíhá generační výměna a budou se tituly sbírat od nuly.
Jinak s tvým výčtem legend souhlas a pro mnohé lze doplňovat i další jména, třebas i bez titulů. 03 A s ohlížením do historie jsem na tom stejně, jako ty. Pro mne jsou někteří piloti dávné historie většími legendami, než Schumacher a Hamilton dohromady i se všemi jejich tituly. 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
RoBertino

RoBertino

185.63.97.XXX
Je to věc názoru. Samozřejmě, měli jsme možnost vidět sedminásobného mistra, stejně jako jsem vídal druhého pilota, který také udělal sedm titulů, pak další legendy: Prosta, Sennu, Mansella, někdo nebude souhlasit s Vettelem - vzpomínám si i na Stewarta, E. Fittipaldiho, Laudu, Hunta... Vybírejme legendy. Legendou je F1 samotná a myslím, že by bylo hodně nespravedlivé zapomínat na ty, co by se jimi možná stali a neměli čas, prostor, možnosti. Máš ikonku Françoise Ceverta, přichystaného jako nástupce Jackie Stewarta. Stačil prasklý píst závěsu předního kola a bylo po možná prvním francouzském mistru světa. Kam by došel Senna nebýt tragické Imoly? S jeho posedlostí vyhrávat? Proto si někdy říkám, že i když mě stereotyp a nezáživnost hodně vadí, že vždy se dá něco najít - a třeba právě proto mám tak rád ohlížení do historie.
Frankovi pochopitelně přeju, aby vše zvládl. Samozřejmě i Johnu Watsonovi, další to postavě, která byla do jisté míry prototypem nenaplněných šancí, což při jeho skromnosti a vystupování určitě vzbuzuje jistou lítost. Jenže, co si budeme povídat. F1 má poměrně dost povolaných, ale minimum vyvolených.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No právě že odjel prakticky bez přípravy 2 velmi dobré závody, zato Bottas odjel dost slabou sezonu, ikdyž je pravda že jezdí proti asi nejlepšímu v poli.
No a koho tam dát místo Bottase? Třeba Magnussena, nebo Kimiho?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Hulka na místo Bottase? Podle mne přehnané, odjel jen dva závody. A i když podle mne jel dobře a získal i slušné body, neřadil bych ho před Bottase, takto druhého pilota v hodnocení jednotlivců.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Sezóna skončila, Hamilton završil sedmý titul a vyrovnal se Schumacherovi. Překonal některé jeho rekordy a další má na dosah. Většina nás žehrá na nezáživnost a stereotyp F1 kdy vítěz je předem jasný. Na druhou stranu, uvědomuje si někdo, že prožíváme kariéru legendy? Ano, chybí tomu patřičná pompa, kterou uměli protagonisté F1 vytvořit Schumacherovi. Nevěřil jsem, že se dožiju vyrovnání tohoto Schumiho rekordu a dost možná i jeho překonání, pokud Lewis zůstane u Medvědů i příští rok.
Když jsem si přečetl titulek, nejprve jsem se lekl, že se něco v této koronavirové anabázi stalo s Johnem Watsonem. Naštěstí se titulek týkal RoBertinova prologu k paddocku. 11 Ale četl jsem jinde, že Frank Williams je hospitalizován v nemocnici, údajně ve stabilizovaném stavu. Tak mu držme palce, ať zvítězí v důležitějším boji, než je závod "jeho" týmu v F1. 21

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já tohle vidím spíše jako přání fandovské základny, než hodnocení skutečných kvalit. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama