DISKUZE K ČLÁNKU Jedno zamyšlení nad nehodami a Formulí 1

Přesně si vybavuji tragickou Grand Prix Španělska 1975, kdy se pořadatelé a CSI snažila „zachránit“ závod a čekala na nějakou nehodu, která prověří tolik diskutovaná svodidla. Proč tento případ zmiňuji?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jedno zamyšlení nad nehodami a Formulí 1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 02.12.2020 21:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 01.12.2020 21:12
Tak jsme všichni vzali Halo na milost. V případě… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 01.12.2020 17:57
Grosjean by nepřežil nebýt smrtelných havárií… »
» Lotusolog (Hlasovali 2 lidé) 01.12.2020 21:07
skvělý popis historických faktů k tématu včetně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Lotusolog

Lotusolog

82.113.45.XXX
skvělý popis historických faktů k tématu včetně souvislostí, Též hezká zmínka, jak experti zaznamenali daný fakt, až při třetím opakování. Podobně, jak tam expert zmínil, že náraz do betonové zdi je vlastně bezpečný, protože auto se po ní jen sklouzne.....hned mi napadlo, že Clay Regazzoni na Ensignu by jim o tom mohl vyprávět, zejména jak tehdy posunul onu zeď o 2,5 metru a jeho následky všichni známe.....už se těším na diskuze do Hříměždic

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Perfektní. 01 Díky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.158.XXX
Grosjean by nepřežil nebýt smrtelných havárií Henryho Surteese a Julese Bianchiho. Díky nim dnes existuje Halo. Rozdrcené nohy Petersona, Jabouilleho, či Pironiho zase přinesly zpevněnou a prodlouženou přední část monokoku. A takhle se díky haváriím zlepšovala bezpečnost okruhů, bezpečnost aut i celková organizace závodů. Pán který nám ve firmě pravidelně dělal školení o bezpečnosti práce nám vždycky říkal, že bezpečnostní pravidla jsou psána krví. Pro motorsport to platí stejně.

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama