DISKUZE K ČLÁNKU Který tým byste si jako fanoušci přáli znovu na startovním roštu?
Poslední roky jsou si šampionáty stále více podobné, proto se rozbíhají na diskusních fórech různé debaty o tom, co kdyby... I když se na podobné věci nehraje, jedno takové pohrávání si s myšlenkou mě opravdu zaujalo. A rád vás do něj zapojím.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Který tým byste si jako fanoušci přáli znovu na startovním roštu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
SergioPÉREZ
22:10 16.05.2019 90.176.60.XXXLotus, Tyrrel, Brabham a teď i Williams už de facto ani není. Chtělo by to zase bedny a oslavy těchto legend,.. -
-
juras
19:40 14.05.2019 90.177.218.XXXMoc peknej clanek...bohuzel jen nostagie.
Lotus byl Colin Chapman...
Tyrrell byl Ken Tyrrell...
Brabham...byl odsouzen k zaniku v okamziku kdy ho prodal Bernie...
Je spousta historickych tymu...jen par je tak slavnych jako ty vyse uvedene...ale i mezi temi ktere treba ani nikdy nevyhrali je rada velmi zajimavych a v podstate slavnych tymu...treba takovej Arrows.
Spis nez reinkarnace historickych tymu me mrzi a vadi mi...ze F1 je dnes de fakto uzavrena spolecnost...a neni ani mozne aby do F1 vstoupil novy tym vedeny nejakym nadsencem...treba z F3 nebo F2. V tomhle byly 70 a 80 leta impozantni...vedle sebe v F1 existovaly tovarni tymy jako Renault ci Ferrari...a "garazisti" z kterych ...z nekterych se staly historicky slavne tymy.
Soucasna F1 je z tohoto pohledu velmi chuda a sterilni.
Me osobne se jiz uskutecnena reinkarnace Lotusu moc nelibila...spis bych uvital aby do F1 mohly vstoupit nove tymy...ktere by zavodni pole ozivily.
Ovsem za soicasneho stavu financi v F1 je to utopie...kdyz i slavne tymy se zazemim jako McLaren a Williams zivori. -
1958MrLotus1994
15:44 14.05.2019 5.204.80.XXXLotus!!! Je to,,srdcovka,,na celý život!!!
(Černo-žluté ,,rakve,,back !!!) -
snebka
11:01 14.05.2019 185.151.252.XXXZe zmíněných týmů bych ve F1 viděl nejraději Brabham. A zejména proto, že by měl k původnímu týmu nejblíž, protože David Brabham, který značku oživil byl nejenom syn zakladatele stáje, ale sám za samotný tým během jeho dosti smutného konce závodil. U ostatních týmů, snad s výjimkou Marche už bych nepočítal a nebral bych je tým nějak společný s tím minulým (tak jako sem nepočítal Lotus-Renault 2011-2015 k původnímu Team Lotus). Minardi byl všemi oblíbený outsider, ale stejně tak vidím z dnešní doby Manor, u kterého mi je líto, že skončil tak brzo. Za mě osobně tým, který bych rád viděl je tým, kterému sem fandil jako malý - Jaguár. Ale musel by mít to zeleno-bílo-zlaté zbarvení, ne to co má v současné době ve FE -
-
RoBertino
16:41 14.05.2019 178.17.4.XXXOn je trošku rozdíl odkoupit materiál stáje, která končí a nebo sloučit všechno dohromady. Ty vazby jsou někdy neuvěřitelné a čím víc se člověk noří do hloubky historie F1, tím víc je překvapen. Jo, Ligi, kde jsou ty časy, když se prostě tým postavil "na zelené louce", jako právě Ligier. Dnes je to tak zohýbané a domrvené, že to ani někteří lidé nejsou s to pochopit, že se prostě někdo před sezónou přihlásil a pak jenom musel ukázat, co umí.-
Ligier
07:44 15.05.2019 109.81.208.XXXPřesně tak. Ono navíc vlastně stejně věci dnes fungují jinak. Dřív se prodala stáj či změnil majitel ale tým zůstal. Např. Brabham od Black Jacka k Berniemu a dál, MC Laren po smrti Bruce u Teddyho a pak po prodeji MP 4 apod. Dnes se hned změní název... Viz. Tyrrell, Minardi. Ale asi už jsme stáří chlapi a jen vzpomínáme :D Na druhou stranu kdo pamatuje třeba osmdesatky tak na tohle kouká s despektem a ne pro jiné stáje...
-
-
-
Ligier
10:51 14.05.2019 194.228.11.XXXOsobně mi tam nesedne BRM a Hesketh. První asi proto, že jsem začal F1 sledovat až už nejezdil. Druhý nebýt Hunta tak skoro nezanechal stopu. Jinak souhlas. A já bych asi doplnil Arrows a určitě Ligier, který se ale aspoň vrátil na scéně vytrvalostních závodů...-
RoBertino
16:43 14.05.2019 178.17.4.XXXOno se stává, že některý tým má výrazného jedince a po jeho odchodu už to prostě není ono. To byl de facto vztah Tyrrell-Stewart, pak to ještě chvíli držel nad vodou Scheckter, ale tím to haslo. To samé můžeme říci o Benettonu - odešel Schumacher a už se na nohy nepostavili. Hesketh vlastně životaschopnost prokázat ani nemohl, protože Lord Alexander to na konci pětasedmdesátého zabalil, to přežívání pod křídly "Bubblese" Horsleye už byla jen prodlužovaná agónie.
-
-
Jirka_1
09:08 14.05.2019 217.30.64.XXXLotus odešel a zase se vrátil, ale nedopadlo to. Vždycky jsem mu fandil speciálně kvůli Chapmanovi, protože z mého pohledu byl správně trhlej...
Několikrát jsem přemýšlel o tom, jak by se v dnešních podmínkách Colin uplatnil se svými šílenými nápady. Asi by se mu nelíbila ta hromada omezení, ale vývoj nezastavíš.
Základní problém návratu nebo vstupu nového týmu je extrémní složitost dnešní F1. Pokud by někdo chtěl přijít z novou stájí a novým vozem, nevím, jestli by dokázal v horizontu pěti let uspět. Musel by nakoupit konstruktéry ze současných týmů a sehnat neskutečné peníze, což je základem existence. Ale i pak není možné říct, že uspěje a udrží se... Viz Williams... -
-
RoBertino
09:03 14.05.2019 178.17.4.XXXVím vím, Ligier byl také ve výběru, stejně jako Cooper, Shadow, Surtees či ATS. Těch možností bylo opravdu hodně, nakonec historie F1 je opravdu bohatá. První Ligier "čajovou konvici" s tou obrovskou aerodynamickou komorou bych zařadil do další ankety na téma - nejzvláštnější konstrukce v F1. Potěš koště, jestli ji někdy někdo udělá... Tam to bude masakr.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek