DISKUZE K ČLÁNKU Jak to vypadá s Hamiltonovým odchodem? Změní jen působiště nebo skončí?

Pro někoho to mohou být otázky vysloveně nesmyslné, protože Hamilton je v současné době na vrcholu výkonnosti, těší se nesmírné oblibě a pořád má před sebou výzvy, ačkoliv o nich až tak nehovoří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak to vypadá s Hamiltonovým odchodem? Změní jen působiště nebo skončí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 24.07.2017 11:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2017 12:01
Počítat takhle ušlé šance, tak by se ve stejných… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 09:16
Jak funguje Hamilton ve stáji, která se propadne… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 12:09
Přesně tak, Easy. Stačí vzpomenout na rok 1964 a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Hamilton to má jednoduché, teď v Mercedesu získávat Tituly co to dá, a na konec jezdeckou kariéru ukončit ve FERRARI, tak jako teď KIMI

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Jak funguje Hamilton ve stáji, která se propadne ze špičky na lepší střed, to už ukázal, v McLarenu. Byl na úrovni (a v dlouhodobém pohledu možná i jemně horší) důchodce-čekatele Buttona, chlápka za zenitem, o kterém se občas tvrdí, že je to nejslabší šampión poslední doby.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Tak 2011 mel smulu na Massu, ktery si v 10 z 10 pripadu jel svoji stopu a nereflektoval, ze je vedle nej dalsi auto a jine srovnani k dispozici prakticky neni. (nevinim za vsechny kolize Massu, obcas byl Hamilton prilis optimisticky, ale 2011 o titul Mcl stejne nemel sanci bojovat, takze to je v podstate jedno)
      2010 byl lepsi a sahal po titulu. 2012 v Singapuru, Abudhabi i Brazilii odstoupil nevlastni vinou z prvniho mista. V nemecku dostal defekt v prni zatacce z Massovych trosek na trati, takze K.O.opet nevlastni vinou. V Belgii horlivy Grosean K.O. na startu, ve Valencii na tretim miste do nej napral Maldonado, Nemit smulu na technicke lapalie a lidi, kteri ho vyradili vlastnimi chybami ze zavodu, tak mohl pro Mclaren ziskat v roce 2012 titul podobne jako v roce 2010.
      Neboli bodove to vypada podobne, dokonce v souctu tusim ziskal Button vice bodu, ale Hamilton byl jednoznacne lepsi a mel na to ziskat pro Mclaren tituly 2010 i 2012. Bohuzel mel smulu na techniku a 2012 i na jezdce na trati.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.137.XXX
        Počítat takhle ušlé šance, tak by se ve stejných letech mohli stát mistry i jiní piloti, viz např. Alonso. Proto nejsem zastáncem toho provádět takovou zpětnou inventuru, protože skutečnost byla jen jedna a zbytek už jen spekulace.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Přesně tak, Easy. Stačí vzpomenout na rok 1964 a Grahama Hilla, totéž můžeme říci o Regazzonim v roce 1974, Laudovi (1976), Pironim (1982), Arnouxovi a Prostovi (1983), Damonu Hillovi (1994) či Alonsovi (2010). Takových případů je opravdu hodně, takže v tomto směru byl se skutečně výčtem v jednom konkrétním případě nezabýval.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            I Alonsovi 2012, tomu by k tituli tuším stačilo jen nesestřelení Grosjeanem. Tech "kdyby" má výrazně míň. Ale na kdyby se nehraje.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Alonso prave v sezone 2010 a 2012 nemel prakticky zadne technicke problemy. Smulu mel prakticky pouze v Belgii a to jak 2010 tak 2012, kdy 2010 do nej narazil Barik a 2012 se pripletl do te Grosjeanovyh havarie. Prave diky nejspolehlivejsimu autu mohl bojovat o tituly. Vettel 2010 2x odstooupeni z 1. mista kvuli technice a 2012 to same ve Valencii, v Monze by bral 4-5. misto, kdyby nemeli problem s tim rozdelovacem.
          Ja vim, ze se to neda takhle uplne brat, ale jsem chtel poukzat pouze na to, ze Hamilton byl v realu lepsi pilot, nez Button a mnohem vice technickych poruch a to casto kdyz bezpecne vedl, zatimco Button v tu dobu casto nebyl ani na bedne ho stalo spoustu bodu a nebyla to jeho vina. To je vse.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.183.XXX
        Hamilton měl několikrát smůlu, ale ani zdaleka ne jednou šel té smůle dost naproti. U Hamiltona je potřeba to brát jako nedílný balíček: možná je to největší talent dekády, ale k tomu patří, že se častěji než ostatní ocitá v nestandardních situacích (alespoň v McLarenu to platilo).

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Co se kolizi tyce, s tim bych souhlasil, kolize s Massou 2010 v Monze ho pravdepodobne stala titul. Ale to ze mu upadne kolo 2 kola pred cilem, kdyz jede na druhem miste, nebo mu odejde neco s motorem at uz v Singapuru, ci AbuDhabi, to snad neni jeho vina. Nebylo to ke konci zavodu, kde by se mohlo rict, ze na to nemusel tolik slapat atp.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama