DISKUZE K ČLÁNKU Watson po Rosbergově penalizaci žádá v oblasti radiokomunikace radikální přístup

Dalo se očekávat, že trest pro Nico Rosberga v Grand Prix Velké Británie přinese opět spoustu dohadů na téma radiové komunikace. A to zastávající oba názorové póly dané problematiky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Watson po Rosbergově penalizaci žádá v oblasti radiokomunikace radikální přístup

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 6, poslední 14.07.2016 18:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hr3bec (Hlasovali 4 lidé) 13.07.2016 16:43
Proč blázen? Vždyť má pravdu, tohle je směšné.… »
» dannak (Hlasovali 3 lidé) 13.07.2016 18:17
Tak nějak v tom vidim scshizofrenii současné… »
» Hr3bec (Hlasovali 2 lidé) 13.07.2016 20:34
Podle mě je to stejné jako radiokomunikace na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    79.98.153.XXX
    V tomto se cítím malinko rozpolcen. Ano - F1 má být technologickým vrcholem vší automobilové techniky. zároveň: Ano - pilot má řídit auto sám a ne, aby mu do toho kecal celý zástup inženýrů všech myslitelných oborů snad i včetně sociologie.......
    podle mého je to především na tvůrci pravidel - FIA, aby vymyslela jednoduchá, srozumitelná a správně nastavená pravidla.
    již jsem to tu psal kdysi dávno. podle mého by technická pravidla měla být dána výhradně jednoduše změřitelnými základními rozměry, hmotnostmi, objemy a pod. ostatní, ať si každý udělá podle svého. závodní pravidla pak opět jasně daná se zcela jasným vyjádřením, co je při jízdě povoleno, co nikoli a to včetně jasných sankcí za porušení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    Podle mě je to stejné jako radiokomunikace na Tour De France....šéf týmu ví kdy, jakým směrem foukne jak silný vítr a hned to sype jezdci, kde kdo si jen uprdne a hned to celé pole ví, pořád ví přesně kdo je jak daleko, jak jede rychle, kolik času má násko...prostě tohle už není sport podle mě. A u F1 je to to samé. Buď ať zruší pohár jezdců a jede se jen na konstruktéry a pak ať jim radí jak to dovést v celku do cíle, ale pro diváky je podle mě hlavní pohár jezdců! A hold když má poruchu, tak má poruchu. To, že to v boxu vidí 10 minut dopředu že se něco kazí a live mu na simulátoru testovač vyzkouší 100 možností jak to vyřešit a ti mu to pak zavolají, není pro mě jako diváka ničím zajímavé. Nemám nic proti tomu, aby mu řekli, že má zastavit, když vidí, že to pilota nějak ohrožuje, ale zbytek prostě ne! Stejně jak je vidět podle řečí Mercedesu, kdy v Austrálii nechali Rosberga na trati i když hrozilo, že mu odejdou brzdy a on se zabije, na to týmy kašlou a volají, jen když je to ohrožuje na bodech do PK.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    31.192.82.XXX
    Můj názor je, že by radiová komunikace neměla být příliš omezována. Formule měla být vždy vrcholem techniky a udávat trendy v automobilismu. A také že je. Systémy, které využívá a které týmy chystají, vylepšují se jednou mohou použít v sériové výrobě.
    Zde je ale ten problém - jak chcete po pilotovi co jede 320 km/h na rovince a v zatáčkách 200 km/h aby vyřešil nějaký konkrétní sofistikovaný problém s vozem? To snad opravdu chceme aby pilot znal vše? Aby znal nastavení a systémy, které v boxech obsluhuje tolik lidí? To přece není možné.
    A srovnávat formuli dnešní s formulí před 40ti lety? To snad někdo chce aby se ty auta vrátili do pravěku? Aby to zase bylo tak, že za sezónu jeden dva lidi zemřou?
    Musíme přece koukat vpřed, ne se pořád plácat v minulosti.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dannak

    dannak

    10.131.12.XXX
    Tak nějak v tom vidim scshizofrenii současné situace. Něktří by byli rádi, aby F1 byla jako před desítkami let a jiní, aby to byla technologická výkladní skříň.
    Ti první samozřejmě těžce nesou, když jde auto spravit na dálku, protože přece před 40 lety to nešlo.
    Proč by tým nemohl auto opravit nebo přenastavit na dálku, pokud to povede k vyšší rychlosti formulí ? Nebo jezdci trochu napomoct, kde a co udělat, aby auto jelo líp ?
    Mě se tyhle omezení celkově nelíbí, pokud někdo chce formule jako před 40lety, může se jít dívat na závody veteránů. F1 má mít špičkové nejen nezdce, ale i techniku. V současné době mám lae spíš pocit, že se z ní stává vytvalostní zavod; šetří se gumy, šetří se motory, šetří se převodovky ... prostě všechno se šetří. Proč proboha ? Pak se diví, že sledovanost klesá, ale neni v tom náhodou souvislost ?
    Na vytrvalostní závody tu máme LeMans, není třeba, aby F1 lezla do tohohle zelí, jen ji to zničí.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Hr3bec

    Hr3bec

    213.155.254.XXX
    Proč blázen? Vždyť má pravdu, tohle je směšné. 10s? To že se mu zasekla převodovka na 7 stupni ho v ničem neohrožovalo. Buď to měl odstavit a nebo to zkusit nějak rozjet a dojet. Buď úplně zakázat a nebo to nechat bez nějakých omezení...notabene, když to jen zakážou a ve finále stejně ani sami neví co za tresty dávat. Jsou to komedianti.

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    77.240.177.XXX
    blázen :)

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama