DISKUZE K ČLÁNKU Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro

Když začal Fernando Alonso vyhrávat, předpovídala se mu velká budoucnost. Když získal své dva tituly, hovořilo se o něm jako o likvidátoru Schumacherových rekordů. Od té doby se však strojek zadrhl a Fernando jako by se stále hledal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 22.02.2016 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 24 lidí) 17.02.2016 18:19
Tento typ článků mám rád. Autor nabídne pro i… »
» uzivatel001890 (Hlasovalo 22 lidí) 17.02.2016 17:30
Já Alonsovi na začátku fandil, ale Pak už ne a to… »
» uzivatel001947 (Hlasovalo 22 lidí) 18.02.2016 06:27
Přijde mi jako extrémně povrchní a prvoplanové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Aha, předjetí o kolo zpět, kde má předjížděný POVINNOST nezpomalovat a neomezovat předjíždějícího (což neudělal) , je naprosto stejné, jako nedobrždění při tlačenici před zatáčkou. Jasně, naprosto srovnatelné. (sarkasmus) Kde je pravidlo, že předjížděný o kolo má umožnit předjížděnému bezproblémové předjetí (nezpůsobit mu žádnou časovou újmu)? No v pravidlech. Používá se to už přes 50 let! Ještě sis toho nevšiml?
                                        Jaké kličkování? Jaké blokování? Vrátil se do stopy a zavřel zatáčku, jako ve stovkách jiných případů různí piloti. Hill se prostě nevešel někam, kde nebylo místo. Na jedné straně ti to nevadí, v jiných případech je to v pořádku a může za to ten vzadu. Měl by sis to ujasnit.
                                        Ano RB těžko shání dalšího výrobce motoru. Asi tak těžko, jako stáje tehdy těžko sháněli nové výrobce gum. Proč je na jedné straně viník RB, ve druhém případě Schumacher (Ferrari)???
                                        Co jsem ti podsunul? Tak mi ukaž, kde připouštíš, že by to mohlo být naopak? Že Schumi získal své tituly oprávněně a ne díky TR. Ocituj to a já uznám, že jsem ti něco podsunul. 20

                                        + 2 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                  • Cooper

                    Cooper

                    188.120.212.XXX
                    No když je v tom politika a fůra peněz tak to vždy něčím takovým smrdí. A je možný že by třeba v nějaké sezóně urvala ten titul i dvojka ale nevěřím že by to kdokoliv z nich dokázal 5 sezon. Pokud by jeho protivníci byli o tolik rychlejší a museli jezdit pomalu určitě by jsme se to už dávno dozvěděli z nějakejch ukřivděnejch výpovědí atd...
                    jinak s tím že kdo získá titul je na týmu v celku souhlasím.
                    Ale s tím věkem si myslím to podobné co Mike, je pravda že spousta vrcholových sportovců je i po 40tce skvělá a drží se světové špičky nicméně stačí je srovnat s výsledky které měli o 20let dříve a ten věk tam vidět prostě je.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.103.XXX
                      S tím, co jsi napsal nemám téměř žádný problém. Snad jen, že Schumiho dvojky nemohly získat pět titulů z jediného důvodu. Jak měli ambice, byli odejiti. U Ferrari se vše točilo okolo Schumachera a neexistovalo, že by druhý pilot mohl pomyslet na vítězství v závodě (pokud byl Schumi na trati a měl šanci), natož na zisk titulu. Vezmi si např. Irvina. Ten půl sezóny dělal Schumimu nosiče vody a brzdiče soupeřů. Po Schumiho nehodě dostal ve druhé půlce sezóny volnost a titul nezískal jen o dva body. Kdyby se jelo na něho od začátku, jsem přesvědčen, že má titul on. Stejně jako kdyby Schumi nehavaroval, tak má také o titul více. Prostě to auto mělo na zisk mistra světa a je jedno, kdo by to získal. Nakonec se to shodou okolností nepovedlo ani jednomu z nich.
                      Co se týče věku. Samozřejmě, že věk při srovnávání generací je znát. Ale znovu tvrdím, že v F1 technická výhoda (vylepšení) auta bohatě přebije věkový (výkonnostní) deficit pilota. A pokud by se jelo na Schumiho, neměl by problém vítězit. Jenže vítězit nemohl, neb neměl vítězný vůz a jeho kolega ho mohl porážet, protože Mercedesu byl každý bodík dobrý.

                      + 4 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Odejiti? Neodešel náhodou Barik sám?
                        -Irvine. No málem titul získal. Ale jen díky tomu, že si Schumi zlomil nohu. V té době měl mnohem víc bodů jako Irvine. Na Schumiho neměl, ikdyby mu dali motor navíc. 20
                        -Barichello? Volnost na začátku sezony měl. Ale nějak nedokázal porážet Schumiho od začátku do konce sezony ani v kvalifikacích, ani v závodech. A když už bylo jasné, kdo je lepší, měli sázet na toho pomalejšího? To bys neudělal ani ty. 13
                        -Massa? To samé. Nemusel Schumiho pouštět v prvním závodě, jako Alonsa.

                        + 5 / − 4

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.103.XXX
                          Nech toho Miku. Barik sám odešel, stejně jako odešel sám Webber....
                          Když zjistil že u toho týmu nemá budoucnost a je odsouzen k posluhování svému kolegovi a k dělání ze sebe pitomce pro pobavení vedení týmu.
                          Irvine: A co kdyby se jelo na něho, místo aby se jelo na Schumachera. Ono je totiž logické, že jednička (preferovaný pilot) má více bodů. To jenom ty a tobě podobní nechápou, když se jim to zrovna hodí.
                          Barichello měl volnost? A to jsi vzal kde? Dej odkaz.
                          Já ti dám na oplátku odkaz, kde Todt přiznává, že právě na Barichella křičel půl závodu, aby pustil Schumachera před sebe. A ten to jakoby náhodou pochopil až těsně před cílem. Měl co dělat, aby stačil zabrzdit a náhodou omylem nezvítězil. 13
                          O Massovi se nebavím, byl nováček a oprávněně dělal dvojku. Učil se.

                          + 3 / − 5

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Tak odešel sám dobrovolně jako Webber, nebo byl odejit (chápu jako vyhozen)? Nejdřív si to ujasni!
                            Tak mi ukaž, kde musel Irvine před tou zlomeninou Schumiho pouštět! Nebo schválně jezdil kvaldy a závody pomalu??? 20
                            Odine, Odine. Zase jsem psal na ZAČÁTKU sezony!!!!! To řvaní Todta (předpokládám, že myslíš Rakousko) bylo na začátku sezony?????
                            Odkaz ti dávat nemusím, podívej se na výsledky a ukaž mi kde NA ZAČÁTKU SEZONY musel Barri Schumiho pouštět!!! Já ti klidně popíšu, kde pouštěl Massa Alonsa v prvním závodě sezony. 12 V situaci, kdy je celkem jasné na koho vsadit (kdo má mnohem víc bodů) je TR celkem logickým krokem, používaným ve všech týmech. 13

                            + 5 / − 4

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • odin

                              odin

                              77.240.103.XXX
                              Mrknul jsem na sezónu 1999. Ve španělsku Irvine pustil Schumiho krátce po startu a dokonce oželel i předjetí Coulthardem, který byl též před Schumim. V Anglii ho také pouštěl, ale Schumi to bohužel neubrzdil a narazil do bariéry. V Monaku, Španělsku a ve Francii skončil Irvine za Schumacherem. Ve Francii dokonce jen o vteřinu. Tak že by se jistě ty dva body v případě TR ve prospěch Irvina daly najít.
                              Ještě dodám, že první závod Irvine jasně vyhrál, tak že by se dalo podle tvé logiky předpokládat, že Ferrari pojede na něho. Nejelo.

                              + 4 / − 4

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Pěkný. Jasně. Pustil i DC-ho. A nebylo to náhodou tak, že mu to nějak nejelo a oba ho jen proto předjeli? Nebo těch 20s na Schumiho ztratil právě proto, že byl jinak rychlejší než Schumi? 12
                                Slušnej pokus. Víš ono se ve F1 občas předjíždí jen proto, že ten vzadu je rychlejší než ten vepředu. Chápu, že po loňské sezoně ti to přijde divný, ale fakt to tak bývalo. 12
                                Ano, kdyby vsadili na Eddieho daly by se najít i ty dva body. A to měli udělat jen proto, že byl předcházející 3 sezony podstatně horší než Schumi, ale v prvním závodě vyhrál a Schumi měl technické problémy? 12 12 12 12 12 A nějak měli předpokládat, že si Schumi zlomí za 8 závodů nohu a místo tradičního převálcování Eddieho, bude o titul bojovat právě Eddie. 11 Jasně, ono je to jako u RB v roce 2013, kdy přece měli vědět už po druhém závodě, že v druhé půlce sezony se RB brutálně zlepší, bude bezkonkurenční vůz a Vettel zvítězí s velkým náskokem. 13
                                Ano Odine, proti roku 2002 je tu rozdíl. V době Rakouska už měla za sebou dvojice SchumixBari dvě sezony, které Schumi Bariho převálcoval rozdílem třídy a v aktuální sezoně vyhrál Schumi 4x a jednou byl třetí, zatímco měl Bari jen jedno třetí místo. Ty bys na Schumiho nevsadil? Naštěstí je Brawn inteligentní manažer a vsadil správně. 03

                                + 3 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • odin

                                  odin

                                  77.240.103.XXX
                                  Jistě, že se předjíždí, když je ten vzadu rychlejší. Jen jde o to z jakého důvodu. Zrovna i zde diskutovaný závod v Abu Dhabi, kdy byl Alonso evidentně rychlejší než Petrov a přesto ho nepředjel, je toho důkazem. Ne, ne miku, Irvine Schumimu udělal místo pro předjetí jak ve španělsku, tak i v Anglii. Čili ho evidentně pustil před sebe.
                                  S demagogem, jako ty se těžko diskutuje. Já nezpochybňuji Schumiho jako špičkového pilota. Jen tvrdím, že k jeho úspěchům pomáhala TR, že nebyl o tolik lepší, než jeho kolegové, jak se snažíš vyčíst ze statistik. Je otázkou, zda by podobné výsledky pro Ferrari nepřinesli i Schumiho týmoví kolegové, kdyby měli stejnou podporu. Jde o spekulaci, kterou nemám rád, ale dohání mě k ní právě ta demagogická zaujatost fans Schumiho. Jak jsem napsal původně, fanoušci Schumachera jsou přesvědčeni o oprávněnosti všech těch týmových režií, nepotrestaných podrazů a jiného zvýhodňování. Zatím co v případě ostatních pilotů jim to bytostně vadí. Cooper to napsal docela dobře. U Ferrari bylo vždycky jasné, kdo je no.1 a kdo no.2. A no.2 nemohl porážet no.1. V případě MS jsi ochoten k jakémukoliv nesmyslu, jen abys dokázal, že vše bylo oprávněné. U Alonsa jsi se tu vždycky zajíkal nenávistí a odporem, když mu Massa pomáhal. Tak že v případě Schumiho byla TR oprávněná a v případě Alonsa nikoliv? To je to tvoje demagogické ztrapňování se, o kterém píše Alfred. 02

                                  + 2 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Jasně. Předjíždění v roce 1999 bylo stejně těžké jako v roce 2010 a ve Španělsku a starém Silverstonu bylo stejně těžké jako v Abu Dhabi. O čem že jsi to mluvil? O demagogii? 12
                                    Srovnávat Schumiho nehodu s pilotem o kolo zpět na vodě s nehodou v boji o pozici za sucha, je naprosto relevantí. Předpokládám, že o demagogii každopádně nejde.
                                    Odsuzovat TR po 5-ti závodech za stavu 44:6 a srovnávat to se stavem po jednom závodě, kde jeden měl poruchu není demagogie.
                                    Srovnávat vliv věku před 50-ti lety a v současnosti taky není demagogie.
                                    Ale tvrzení, že dvojky byly i v kvalifikaci (kde nikdo nikoho nenechává předjet, neurčují se počty zastávek, délka stitntů atd.) o několik desetin pomalejší a proto mohly být pomalejší i v závodech je naprosto čistá demagogie.
                                    Víš co ještě není demagogie? "Moje tvrzení" že TR v prospěch Alonsa není oprávněná. To je totiž čistá LEŽ!!!!! Že oprávněná byla v obou případech, jsem napsal mnohokrát a dokonce to najdeš i v této diskusi. A teď mluv o nějakém ztrapňování, když tu plodíš jedno demagogické tvrzení za druhým a navíc zcela nepokrytě lžeš! 13

                                    + 2 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Podívej se na obě nehody a srovnávej. Nezpochybňuj a srovnávej. Jediné v čem máš pravdu je, že v prvním případě šlo o předjetí o kolo, nikoliv o pozici, jako v případě druhém. A že v prvním případě pršelo (což by ale měla být dle Schumiboys Míšova výhoda, protože nikdo nebyl na vodě tak vynikající, jako právě on). Jinak vše proběhlo naprosto stejně. Ten ve předu neměnil stopu, jen přibrzdil a Schumi to do něho zezadu napral. V prvním případě antikampaň proti DC v táboře Schumiboys, v druhém případě poměrně klidné přijetí trestu.
                                      Miku uvědom si, že já nic neodsuzuji. Na rozdíl od tebe. Já jsem jen napsal, že fanoušci Schumiho vidí oprávněnost ve stejných věcech, ve kterých, když jde o někoho jiného, tuto oprávněnost popírají. Ty jsi toho kabinetním příkladem.
                                      Na statistiky se vykašli. Jistě, že ti preferovaní mají "skóre" lepší. Je tomu tak u Schumachera, Alonsa, Hamiltona, Vettela a v minulosti u Laudy, Andrettiho,Schecktera atd.
                                      Vliv věku je podobný před 50ti lety i nyní. To neokecáš. Nebo snad lidé stárli před 50ti lety jinak, než teď?
                                      Jo možná tě překvapí, že i kvaldy se jezdily před pár lety jinak. A před ještě více lety, ještě jinak. A i tam fungovala TR. Kvůli jedné takové TR, či "dohodě" přišli u McLarenu o titul a Dennis se pakoval na pár let z F1. Přestaň si vymýšlet a bagatelizovat, co se ti nehodí do krámu.
                                      A oprávněnost TR? Zajimavé, že v případě Alonsa jsi se tu vždycky durdil, ať už šlo o pečeť, rozjíždění Massou apod. ale podobné durdění v případě Schumiho u tebe postrádám. Proč? Skoro bych řekl, že TR Schmachera obhajuješ... Kde je obhajoba přetržených pečetí?02

                                      + 2 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        V prvním případě narazil do pilota, který tam vůbec nemělo být a nebylo vidět na krok. Co na to chceš srovnávat? A ty se divíš, že v tom lidé vidí rozdíl??? Na to člověk nemusí být fanboy, stačí nemít klapky na očích a rudo před očime při zmínce jména Schumacher.
                                        Nebudu se brouzdat statistikami, kolik bylo vítězům před 50-ti lety a teď. O tom, že jsou sporty čím dál víc fyzicky náročnější pochybuješ asi jen ty. Nicméně nenašel jsi MS po 40-tce ani před 50-ti lety. To co ti u Jágra přijde normální u Schumiho je trapas. Už jen čekám, kdy srovnáš jeho stav nynější a napíšeš, že stejně neschopný byl i ve 30-ti. Pořád jsi mi neřekl, proč všichni kolem 40-tky končí, když jsou ve stejné formě jako ve 30-ti.
                                        Kde, prosím, prosím, prosím kde jsem vyčítal TR u Alonsa? Kde jsem napsal, že zlomení pečeti je nefér proti Massovi??? Zase plácnutí, které nedoložíš!!! Tehdy byla diskuse o férovosti k ostatním pilotům na startu (kteří startovali díky tomu z horší strany roštu, ani omylem to nebylo o neoprávněnosti TR). Zase trapné naznačování nejednotnosti názorů, které sis sám vymyslel. 20

                                        + 2 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.103.XXX
                                          Narazil do pilota, který byl o kolo zpět. Ne, že tam neměl být. Do závodu se kvalifikoval, odstartoval, tak tam byl. Co je na tom divného?
                                          Ty tu totiž neobhajuješ Schumachera, ale svůj demagogický postoj. Celá diskuze s tebou vznikla, když jsem napsal v reakci na Lukaše K, že problém uctívačů Schumiho je, že považují jeho postavení jedničky jako oprávněné, zatímco druhým pilotům to upírají. V tom jsi se nejspíše poznal a začala nekončící debata, která mě už nebaví. Pořád si vymýšlíš další a další nesmysly, které bych měl dohledávat. Proč? Proč bych měl dohledávat mistry světa po čtyřicítce? Co to dokazuje? Našel jsem mistry světa v pozdějším věku, než bylo Schumimu. Ignoruješ.Našel jsem piloty, kteří porazili své týmové kolegy v pozdějším věku než Schumi, opět ignoruješ. Tak proč bych měl pořád něco dohledávat? Diskuze je o Alonsovi. Tam jsme se nakonec skoro shodli. I když jsme se nejprve museli dost dohadovat. Protože já napíšu jednoznačný názor a ty se jej pokoušíš zpochybnit stylem: "já neříkám tak, ani tak, ale na mé slova vždycky dojde..."

                                          + 4 / − 3

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Mike17

                                            Mike17

                                            93.99.87.XXX
                                            Každý, kdo je předjížděn o kolo vyklidí závodní stopu a nechá rychlejšího předjet. DC věděl, že Schumi nevidí vůbec nic a přesto byl ve stopě. To bylo divné (tím neříkám, že to udělal úmyslně) a ještě divnější je svalovat vinu na Schumiho.
                                            Nenašel jsi jediného mistra světa po 41-roce!!!!! Tak si nevymýšlej. Že jsi našel někoho kdo porazil kolegu je hloupý argument. Záleží přece na tom, kdo tím kolegou byl. Kdyby Schumi porážel Alonsa mělo by to jinou váhu, než když porážel Massu. To dojde snad každýmu.
                                            A nevím co zpochybňuju. Že je TR v pořádku i u Alonsa jsem jednoznačně napsal (přesto mi podsouváš hloupost, že se mi to nelíbí). Co je na tom nejednoznačného? Tvrzení, že byla v jeho době propracovanější a intenzivnější, než za Schumiho s tím přece nemá nic společného. 20
                                            Ale zase se v jednom shodneme. Tato diskuse je plná demagogie a ztrácí smysl. 03

                                            + 3 / − 2

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • odin

                                              odin

                                              77.240.103.XXX
                                              Kde jsi vzal, že předjížděný o kolo má vyklidit závodní stopu? Někdy to tak je, jindy ne. To záleží na okolnostech.
                                              A vina je vždy na tom vzadu. To je bez debat. Že Schumi nic neviděl, když jel v Davidově stopě je jasné. Proč ale nevyjel vedle? Určitě by se mu viditelnost krapet zlepšila, navíc by nehrozila kolize.
                                              Proč bych měl hledat mistry světa po 41 roce věku? Co ti to dokazuje? To nějak omlouvá Schumiho průměrnost? "Průměrnost" co do výsledků. Znovu opakuji, kdyby měl ve své druhé kariéře MS auto na titul, tak jsem přesvědčen, že titul(y) také získá. Protože by ho Rosberg porazit nesměl.
                                              Ono se totiž dost špatně objektivně hodnotí, kdo je (byl) nejlepší, když vše výsledky jsou silně zkresleny TR. Je to stejné jako dnes u Seba a Kimiho. Loni touto dobou jsi se mě ptal, jak vidím jejich souboj. A na výsledku jsme se shodli. Jenže myslím, že ty jsi to viděl trochu z fanouškovského hlediska a já na to pohlížel přes jistou dávku "analýzy". Kimi je nejstarší pilot v poli. Jak dlouho ještě bude jezdit? Seb patří k těm mladším s fůrou zkušeností a úspěchů. Na koho asi Ferrari vsadí? A opět se mi potvrdil fakt, že ti méně preferovaní mají více potíží jak s technikou, tak strategií, nnebo se jim jednoduše připečou pneumatiky. Je tomu tak u Ferrari, RedBullů, Mercedesů a všech ostatních týmů. TR funguje úplně stejně dnes, jako před 30-ti lety.

                                              + 1 / − 3

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Ještě maličkost. Že se ztrapňuju já a ne vy jsi usoudil z čeho? Že to vyplodil Alfred? Že + a - od lidí, co ty bláboly čtou jsou zhruba nastejno? Nebo obvyklé čtení mezi řádky (tedy pardon mezi + a -)?

                                    + 2 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      Z čeho? Z toho, že např. srovnáváš nesrovnatelné a snažíš se podsouvat. Kdybych tě neznal, tak si řeknu, že jsi blb se kterým nemá cenu ztrácet čas. Ale tohle je v tvém případě účelovost. Tyhle naše dlouhé bláboly u "starého" článku nikdo už nečte. Respektive čte jen pár lidí. A +/- znamená pouze, že ti, co to četli jsou/nejsou příznivci Odina/Mika17, případně Schumiho.
                                      Alfréd se snaží argumentovat věcně, stejně jako já. Ty se snažíš podsouvat druhým nějaké své výplody na místo argumentů.

                                      + 3 / − 3

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Tak to přestaň okecávat a jmenuj, co jsem ti podsunul.
                                        Když už nesrovnávám tak srovnatelné věci jako ty: Předjíždění o kolo nebo v pořadí, za mokra s nulovou viditelností se suchem, předjíždění v roce 1999 s rokem 2010, TR po třetině sezony s TR po prvním závodě, jezdce ve věku 41-43 let s jeho 30-ti lety a další a další naprosto srovnatelné situace.
                                        Jasně Alfred ani ty nic nepodsouváte. Třeba že mi vadila TR u Alonsa. Vůůůůbec, naprosto nic nepodsouváte. 12

                                        + 2 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Pardon, Bari měl v roce 2002 jedno druhé, ne třetí místo. Abys mi tu nenadal, že si vymýšlím.

                                + 2 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama