DISKUZE K ČLÁNKU Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro
Když začal Fernando Alonso vyhrávat, předpovídala se mu velká budoucnost. Když získal své dva tituly, hovořilo se o něm jako o likvidátoru Schumacherových rekordů. Od té doby se však strojek zadrhl a Fernando jako by se stále hledal.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001890
(Hlasovalo 22 lidí)
17.02.2016 17:30
Já Alonsovi na začátku fandil, ale Pak už ne a to… »
» uzivatel001947
(Hlasovalo 22 lidí)
18.02.2016 06:27
Přijde mi jako extrémně povrchní a prvoplanové… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Alfred
08:53 18.02.2016 78.41.168.XXXCo myslíš, kdyby Barrichello, Irvine a další nechtěli jezdit na Šumáka, tak by kopačky nedostali a tým by jim nějak extra pomáhal? Nebo snad proto, že si Schumacher všechny své kolegy min. u Ferrari zabetonoval jako týmové dvojky rovnou smluvně nebyl Šumák ve své době tím nejlepším?-
uzivatel001952
23:44 18.02.2016 85.207.89.XXXToto na Šumáka vytáhne někdo téměř vždycky nakonec, kdyz dochazeji argumenty. Co takhle si objktivne priznat ze Irvine i Barich byly jednoznacné dvojky, ptze svymi vykony na vic proste nemeli a schumaka ohrozit celkove nemohli. Vysledky Irvina? Druhe misto v sampionatu ptze si schumak zlomil nohu. No a Barich prohral jedinecnou sanci ziskat titul v r. 2009 a v tymovem souboji dvojek prohral s nejvetsi dvojkou soucasneho startovniho pole Buttonem. No taaaaak. Je jasne ze spickovi zavodnici nemuzou byt v tymu dva, jak pravi stare zname porekadlo o kouhoutech a smetisti. To jen u mercedesu si hrajou na to ze maji dva superpiloty co maji volnou ruku, ale za tlustou zdi falše vime ze to tak není preci ;-)-
odin
06:18 19.02.2016 77.240.103.XXXProblém uctívačů Schumiho je, že jsou přesvědčeni o oprávněnosti jeho postavení jedničky v týmu. Zatímco ostatním špičkovým pilotům to upírají a někdy i vyčítají. Přitom se jasně ukázalo, že bez pomoci svého kolegy je Schumacher průměrným pilotem. (viz jeho éra v Mercedesu).
Co se týče Irvina, tak tam Schumi ještě předvedl, jaký je to chrakter. Odmítl nastoupit do závodu a pomoci mu k zisku titulu.
Barik prohrál v r.2009 protože byl také dvojkou. Jelo se na Buttona - "největší dvojku současného startovního pole", jak tvrdíš. Čili jasný důkaz, že pokud se jede na dvojku a tým má auto na titul, pak i ta dvojka titul získá. Vše je jenom politika a upřednostňování pilotů.-
Mike17
12:56 19.02.2016 93.99.87.XXXJJ, protože v důchodu už to nebyl tak rychlý jako dřív, pak byl průměrný vždy.
Jsem zvědavý, kde bude v 43 letech Alonso a kde Kimi.
Mimochodem jestli nebude mít Schumiho charakter při nenastoupení a pomoc Irvinovi něco společného s nějakou jeho zlomeninou.-
odin
18:31 19.02.2016 77.240.103.XXXKde budou nevím.
Se zlomeninou to jistě souviselo. Holt Schumi je výjmečný v každém směru. U všech lidí se zlomenina hojí 6 týdnů a 3 týdny rehabilitace u Schumiho to je celkem 14 týdnů. (Jo a u sportovců bývá rehabilitace rychlejší). Nech toho. Tehdá se psalo, že odmítl nastoupit a spekulovalo se, že nechce, aby titul po mnoha letech do Ferrari vrátil někdo jiný...-
Mike17
12:12 20.02.2016 93.99.87.XXXJo Odine. 6 týdnů hojení, 3 týdny rehabilitace a pak je běžný člověk schopný přejít z postele ke gauči (nadsázka).
Což je zřejmě naprosto srovnatelné s pilotem F1, který musí tou zlomenou nohou snážet obrovské přetížení při brždění (kolika kg se působí na pedál bývá běžně při představování okruhů), z kterého se normální člověk pobl.., pardon pozvrací.
Ale naprosto rozumím, že pouze ty víš, jak ho to bolelo a jak se mu to hojilo a pouze ty víš, jestli v tom byly zdravotní problémy, nebo nechuť pomoct Ediemu.
-
-
-
Cooper
15:49 19.02.2016 188.120.212.XXXZcela vyjmečně souhlasím s Mikem a ne s tebou Odine . Jsem totiž z Clanu Schumiho uctívačů.
Nelíbí se mi že srovnáváš 43letého Schumiho s o 20let mladším Rosbergem a i tam si myslím že mu na svůj věk šlapal docela na paty.
Jinak souhlasím s tím že když tým bude chtít může titul udělat klidně i dvojka.
Já proti týmove režii nic nemám , proto se mi líbí že u Ferrari je vždy jasné kdo je 1 a kdo 2. spíš mě štvou prohlášení týmu jak u nich jezdci mohou v klidu mezi sebou bojovat, jako jsme se přesvědčili dříve u Redbullu a koncem loňska u Merglu ale nakonec to vypadá uplně jinak...-
odin
16:46 19.02.2016 77.240.103.XXXSpolu si klidně o Schumim můžeme popovídat více. Protože nejspíše jasně chápeš oč mi šlo.
Myslím si, že kdyby se v dobách získávání Schumiho titulů jako na běžícím páse, jelo na tehdejší dvojky, pak i tito podceňovaní piloti by tituly získali stejně, jako Schumi. Auto na titul měli a bylo jen na týmu, koho určí za vítěze.
A stejně tak jsem přesvědčen, že kdyby měl Mergl v době Schumiho auto na titul, pak ho nikdy Rosberg neporazil. Z jediného důvodu. Protože by ho porazit nesměl. Schumacher by byl 8-10 násobným mistrem světa. A nic by nevadil jeho věk. Tvrdilo by se jak je skvělý a ještě skvělejší. Tak, jako tomu bylo v jeho první éře.
Vše je o autě a týmové režii, případně o benevolenci sportovních komisařů. Věk s tím nemá nic společného. Ti piloti musí projít lékařskými testy i testy sportovními. A buď na to mají, nebo ne. Schumi jistě nebyl žádná výjimka a pokud závodil, tak na to také měl. Já považuji Mikovy věkové argumenty za výmluvy. Několikrát jsem mu dohledával další příklady úspěšných sportovců v takovém věku a dokonce i pilotů F1. Stejnak je to zbytečné. Vymlouvat a omlouvat to bude pořád...-
Mike17
16:53 19.02.2016 93.99.87.XXXJo, jmenoval jsi tuším Jágra. Jen jsi nějak pozapomněl, že je na svůj věk pořád úžasný, ale nedělá 100-120b za sezonu ale 50-60 bodů. Na svůj věk i Schumiho výkon nebyl špatný a stejně jako u Jágra nebyl jako ve 30-ti. To je nějaká výmluva?????
Nebo znáš jiný příklad pilota F1, který po 40-cítce získal titul? Prosím, prosím, nevytahuj Fangia!!! Natři mi to, ať se nemám na co vymlouvat.-
odin
17:49 19.02.2016 77.240.103.XXXPokud vím, tak Schumacher získal titul naposledy ve svých 35 letech? A když prohrával s Rosbergem i dalšími závodníky bylo mu 41- 43. O titulu v tomto věku si bohužel musel nechat jenom zdát. Důvody jsem vysvětlil výše.
A piloti, kteří získali tituly v pozdějším věku než byl Schumiho? Např. Brabham (40 let), Hill (39 let). A pokud bych chtěl srovnávat srovnatelné, pak by bylo ještě zajímavé, že takový J.Brabham ještě ve svých 44 letech porazil své týmové kolegy a stejně tak G.Hill.
Jednoduše lze najít sportovce (např. v NHL G.Howe) i piloty F1, kteří byli ve vyšším věku lepší než Schumacher.-
Mike17
18:16 19.02.2016 93.99.87.XXXNo takže jsi sice nezabrousil k Fangiovi, ale do 60-tých let. A přesto jsi nenašel nikoho, kdo by ho získal titul po 40-cítce. Že Brabham porazil kolegu znamená co? Kdybych dělal kolegu Schumimu já, tak mne porazí i v tom stavu, v jakým je.
Ono srovnávat fyzickou náročnost sportů před 50-ti lety a dnes má takový smysl, jako srovnávat tehdejší elektroniku s tou dnešní. Je to totálně o ničem.
Tak si srovnej počet bodů o Jágra v jeho sezonách 2005-2006 a v sezonách 2012-2014. A to Jágr nepřestal na 3 roky hrát a někdo mu během těch 3 let nevyměnil brusle za boty (úplná změna vozů). Teď mluv.
Můžeš mi říct, proč většina pilotů kolem 40-tky buď kariéru skončila, nebo pomalu končí, případně dostávají padáka? Proč to,? Když věk na jejich výkon nemá vliv? Jestli jsou pořád stejně rychlí a k tomu mají ještě 15-ti leté zkušenosti, pak jsou snem každého šéfa týmu ne? A oni si jich ti kreténi zbavují!!!-
odin
09:30 20.02.2016 77.240.103.XXXAle Miku, zase jenom uhýbáš a snažíš se hloupě zpochybňovat něco, co jsem nenapsal. Jistě, že když srovnáš výkonnost toho samého sportovce ve 20 a ve 40 bude věk znát. Tohle jsem ti nikdy vyvracet nechtěl. Já jen tvrdím, že zrovna v F1 a jiných motoristických sportech, není věk ten nejzásadnější výkonnostní problém. Zásadní vliv na výsledky má totiž výkonnost auta a pak právě ta týmová režie. Rozdíly mezi piloty jsou a byly menší, než si připouštíme. Já se tu pořád snažím napsat, že ani ten Schumacher nebyl ve svém dominantním období tak dominantní, jak se traduje. A že kdyby se jelo na jeho dvojky,(Irvina, Barichella), tak má možná Ferrari a Irvine s Barikem o nějaký ten titul více a Schumi méně. Nepopírám, že Schumi patřil mezi špičku a určitě by pár titulů uzmul tak, jako tak. Jen ho nevidím tak přeceňovaně Božsky. Ty a jiní jeho uctívači v tom vidíte pilvání na vašeho pána Boha. Já jenom nemám pochopení a omluvy pro prvotní prasárny, které dělal.
Ještě k té Schumiho druhé kariéře. Jistě, že se F1 změnila. Ale nezměnila se jenom konstrukce vozů. S tím by se Schumi lehce vyrovnal. Lauda po své pauze nastoupil do mnohem odlišné F1 (turbo) a za krátko slavil třetí titul. Tohle pro špičkové piloty problém fakt není. Schumiho problém byl, že se změnila pravidla a posuzování některých jeho specialit. Vždyť on za ty tři roky u Merglu dostal stejně, nebo více trestů, než za celou první kariéru. A to nejezdil zas tak moc odlišně. Spíše bych řekl, že se po návratu dost krotil. Když pilotovi některé věci prochází, to se pak vítězí také snáze, než když je za ně trestán.-
Mike17
13:02 20.02.2016 93.99.87.XXXNetuším kam uhýbám. Věk prostě roli hraje. Kromě slabší fyzické kondice se věkem také dostavují pomalejší reflexy. To je prostě biologický fakt. A když se na tu jeho epochu podíváš, možná tě zaujme, že měl za ty 3 roky asi víc nehod, než za těch 15 předcházejících let. Čím to bude? A s tím přímo souvisí počet trestů.
Nikdo tu nepopírá, že nějaká TR u Ferrari byla. Vliv auta také nikdo nezpochybňuje. Na současných jezdcích je to brutálně vidět, kam se oba posunuli od roku 2013. Ale můžeš mi říct, proč Irvine i Bari nedokázali Schumiho porážet ani v kvalifikacích? Auta měli stejné. Jaký vliv na to měla TR?????? A když byl rychlejší v kvaldách, nemohl být prostě rychlejší i v závodě? Nebo byl rychlejší v kvaldách, ale v závodech zapomněl jezdit?
A víš co se změnilo od roku 2006 do roku 2010 nejvíc? Papučky!!! Najednou nerozhodovalo, kdo je nejrychlejší, ale kdo je nejvíc dokáže pošetřit. Čili úplně jiný styl jízdy. Neprojíždět zatáčky nejrychleji jak to jde, ale aspoň ty rychlé projíždět co možná nejšetrněji a přitom neztratit moc rychlosti. Stejně tak jako zákaz razantního brždění nebo nedej bože driftování.
Kromě spousty těchto faktorů zůstává pořád ten základní. Je evidentně nějaký vážný důvod, proč končí jezdci kariéru před 40-tkou. Jinak by dnes nejezdili 17-ti letí kluci, ale samí 40-cátníci se spoustou zkušeností k nezplacení.
Možná jsem uctívač boha Schumachera, ale nejsem fanaticky nenávidějící antifanda, který si vymýšlí takové hlouposti, jako srovnávat výkony pilota ve 43-letech s jeho 30-ti.-
odin
11:29 21.02.2016 77.240.103.XXXPočet trestů souvisí s posuzováním komisařů jeho prohřešků. Ale to platí obecně. Komisaři odpouštějí lídrům šampionátu. Souvisí to s pohledem na totožná provinění. Zatím co v Belgii 1998 se všichni Schumiho fans mohli po... když to napral zezadu do Coultharda, tak v např. v Singapouru 2012 už pokojně očekávali trest za stejnou kolizi s Vergnem. Myslíš, že měl v Belgii lepší reflexy? No, neukázal je.
Souhlasím s tebou, že pneu byly jednou z příčin. Ale zatímco ty v nich vidíš nemožnost jezdit za limitem, tak já v nich vidím stejné podmínky pro všechny. Najednou Schumi neměl výhodu lepších pneumatik a také se to podepsalo na jeho výkonnosti.
Právě že nová éra Pirelli mnohým otevřela fans oči a zjistili, že pneumatiky udělají klidně 1 sec. na kolo. Když mám o 1 sec./kolo rychlejší pneu, pak se to dominuje nad ostatními. A ani to nestojí tolik úsilí.
I když uznávám, že šetření mohlo Schumimu dělat jisté potíže, které spíše souvisely s potížemi Mercedesu ve vztahu k pneu. Tak i Brigestony na míru Schumimu, potažmo Ferrari musím brát v úvahu, když hodnotím jeho minulou dominanci a "současnou" průměrnost.
A že šly ruku v ruce Schumiho lepší výsledky v Kvaldách i v závodech? To snad souvisí s pozicí jedničky, ne? Ty na jednu stranu přiznáváš, že měl všechno lepší (čili že byl upřednostňován) a na druhou stranu chceš po kolezích aby ho přesto poráželi a tím prokázali, že jsou o tři levely lepší. Tak to v F1 není. Tam nejsou piloti o tři levely lepší. Ty rozdíly jsou malé a když někdo dostane podporu týmu, tak má lepší výsledky než jeho kolega, který tu podporu nemá. To je evidentní. Rock ti to krásně v pár větách doložil, právě na příkladu Irvina a sezóně 1999. Kde bylo vidět, že po nehodě Schumiho se tým soustředil na Irvina a ten najednou odváděl výsledky, jaké nikdy v kariéře neměl.-
Mike17
13:16 21.02.2016 93.99.87.XXX-Promiň Odine. Na tvém příkladu Spa je jasně vidět tvá zaujatost! Nemá smysl asi poukazovat na rozdílné podmínky (déšť) v posuzování reflexů. Asi každý rozumný člověk chápe, že v té mlze je viditelnost asi "poněkud" kratší, než za sucha. Což by vysvětlovalo ten "horší reflex. Ale ano, je to Schumacher, takže jeho to neomlouvá. Hlavně ve Spa byl DC o kolo zpět!!!!!!! Dostal modré vlajky, tudíž byla jeho JEDINÁ povinnost nezavazet a uhnout!!!! Chceš říct, že měl dostat trest Schumi, protože mu jezdec o kolo zpět vjel do dráhy? To je jako FAKT, FAKT, FAKT stejný? Neee, vůbec nejsi zaujatý. (sarkasmus) Hlavně že když Hill udělal něco podobného co Schumi Vergnemu, máš to za největší prasárnu historie. V jednom případě vina toho vepředu, podruhé toho vzadu, hlavně když je to pokaždé Schumacher.
-Ano, gumy jsou pro všechny stejné. Co kdyby udělali brzdové destičky tak tenké, aby vydržely omezený počet brždění? Vyhraje ten, co bude brzdit nejvíc opatrně. Bude to stejné pro všechny. Budou vyhrávat ti samí? Co kdyby dali na závod 2l paliva a bez kontroly počítače. Vyhraje kdo dojede dál. Bude to stejné pro všechny. Vyhraje ten s nejlehčí nohou a asi nejpomalejší. Bude to Hamilton? Bude to ještě F1? Atd., atd.
Bridgestone dělal gumy určitě nejvíc podle instrukcí Ferrari. Ale výsledný produkt dostávali všichni stejný (pokud vím). Rozhodně Irvine neměl jiné!!!!! A komu se to nelíbilo, přešel k Michelinu. Tenkrát to nebyl problém. Michelin nikomu neřekl: jo, ale dáme vám loňskou specifikaci. V některých fázích a podmínkách, byly gumy Michelin lepší. A? Vyčítá to někdo Montoyovi nebo Kimimu? Jistě že ne, Schumimu logicky ano.
Odine kde jsem psal, že měl lepší auto? Napsal jsem, že se při vývoji MOHLO (mohlo, nemuselo, mohlo málo, mohlo hodně, to neví už asi nikdo) přihlížet víc k jeho názorům. Ale Eddieho auto bylo stejné!!! Je hezké, že vidíš za výsledky Irvina podporu týmu. A co třeba auto? Pořád tu tvrdíš, že má největší vliv na pilotovy schopnosti (a já souhlasím). Není to třeba tak, že na konci roku 1999 bylo prostě Ferrari o hodně lepší než Mclaren? Vlastně ne. Kdyby šlo o někoho jiného, dalo by se o tom uvažovat. Ale jak jde o Schumiho, tak jediné možné vysvětlení je podraz.-
odin
14:16 21.02.2016 77.240.103.XXXTy už nevíš kudy kam. Tak předně, Coulthard nikomu do dráhy nevjel. Jel pořád svoji stopu neuhnul nikam ani o fous. Schumi jel nepochopitelně proč v jeho stopě, tak že dostával největší příděl vody. V tom máš pravdu. Ale co mu bránilo uhnout vlevo a jet po prostředku, nebo v pravé části tratě? Nic. Jenom by jel v mokré části tratě a tudíž asi pomaleji. Coulthard nejspíše zpomalil, což Schumi nezaregistroval dostatečně včas a napral to do něho. Což bylo naprosto stejné, jako v případě Vergneho v Singapouru.
A uhýbat pilotovi, který mě předjíždí o kolo vede k smrtelným kolizím, jak ukázala nehoda J.Villeneuvea. Coulthard neudělal nic špatně. Na znamení modrých vlajek zpomalil. Je na tom vzadu, aby se vyhnul. Platí to obecně na silnicích i na závodních tratích.
Incident Hill vs. Schumi sem propašováváš proč? Vždyť tam šlo o úplně jinou příčinu. Kdyby Schumi pouze přibrzdil a neměnil dvakrát svoji stopu, tak se nic nestalo. Vlastně stalo. Hill by byl mistrem světa.
Co se týče gum, proč si vymýšlíš nesmysly o brzdových destičkách a podobně? Nechápu.
Jinak máš pravdu, že nespokojení mohli přejít k Michelinu, ale to nešlo okamžitě. To nějaký rok trvalo a Schumi z toho těžil. Ten problém je podobný jako má RBR s motory. Na jednu stranu chceš vyhrávat, myslíš si, že máš všechny trumfy v ruce, až na... (pneumatiky tehdá, nebo motor nyní). A tak to musíš řešit.přivést výrobce do F1, pomoci mu vytvořit konkurenceschopný produkt a pak mu v podobě výsledků vracet úsilí. Na druhou stranu víš, že to bude nějaký ten rok trvat a ty nemusíš trumfy držet tak dlouho. A to je zrovna věc, kterou u RBR postrádám.
Poslední odstavec: Zase snaha zpochybňovat i to co jsi napsal ty sám. Neuvěřitelné, kam jsi schopen ve své zaujatosti až dojít.
A ano, klidně mohlo být auto připravované pro Irvina lepší, než to pro Schumiho. Což jenom potvrzovalo, že sázka na Schumiho byla od začátku chybou. A Ferrari mohlo v případě sázky na Irvina získat více titulů. Ale opět je to jenom spekulace, kterou nemám zrovna moc v lásce, protože je hodně na vodě.-
Mike17
14:39 21.02.2016 93.99.87.XXX-Jasně. Naprosto typická ukázka. Vedoucí pilot jel nepochopitelně v závodní stopě a ten o kolo zpět (co dostal modré vlajky) jel v závodní stopě naprosto oprávněně. Protože ten vzadu byl Schumi, tak platilo nepsané pravidlo, že v tomto jediném případě nemá jezdci v pořadí uvolnit trať. Promiň, já na to pravidlo zapomněl. A samozřejmě komisaři jen v tomto případě měli zapomenout na nějaké kolo zpět. Byl to protěžovaný Schumacher, tak je to úplně jedno, jestli je někdo o kolo, jestli něco přes mlhu viděl nebo ne. Flastr se dává podle jména.
- Jo já zapomněl. Protože s Hillem šlo o titul, tak se kolize posuzují opačně. Ten vzadu je v právu a vepředu viník. Tedy opět na jednu vyjímku. V Jerezu 1997. Tam je opět vyjímka se Schumacherovým jménem. Tam zase je viník ten vzadu. Vlastně o pozici nejde, kde je Schumacher, tam je viník. Už to chápu.
-Proč o brzdových destičkách? Protože je to na stejném principu jako současné gumy. Nejde o rychlost, ale o šetření materiálu. A tvoje hloupá premisa, že všichni mají stejné podmínky.
-Ne, netrvalo to roky, stačilo po sezoně. Z toho mohl těžit jeden rok a rozhodně ne proti TÝMOVÉMU KOLEGOVI!!!
-Když postrádáš u RBR, že si nedotáhli dalšího výrobce, proč vyčítáš Schumimu, že si konkurenti nepřitáhli dalšího výrobce gum????? Stejný metr?
-MOHLO BÝT!!!!! BYLO????? O kolik by sedělo Eddiemu víc? Proč měli sázet na pilota, který za Schumim celé 3 roky daleko daleko daleko zaostával? Neměli se soustředit pak na Barichella? Získalo by Ferrari 5 titulů, kdyby vsadilo na požadavky Barichella? Byl by vůz tak dobrý? Získali by aspoň jediný titul? Vždycky mě dostává, jak víš, že tebou zvolená varianta je ta jediná správná.-
Alfred
14:58 21.02.2016 78.41.168.XXXCo máš pořád s tím kdo a o kolik předtím za Šumákem zaostával? Vždyť Barča, nebo Irvine šli do týmu s tím, že budou krýt záda mistrovi všehomíra, v závodě nikdy nedostane výhodnější strategii, že vývoj vozu bude a taky byl zcela podřízen pro potřeby Šumáka, v testech, které tehdy nebyli nijak omezeny odjeli ve srovnání se Šumákem směšný zlomek km, pneumatiky Bridgestone se taky nedělali na míru Ferrari jak se traduje, ale jak později řekl něko z inženýrů rovnou na míru Schumacherovi. Já se tě tedy ptám, kdo a jakým zázrakem mohl podávat se Schumacherem srovnatelné výkony? A když už vyučuješ z chápání textu, tak nikde nečtu že by Odin tvrdil jak je jím zvolená varianta jediná správná...jen že byla možná a ne nereálna - a tím se opět obloukem vracím k tvé demagogii.
-
Mike17
15:48 21.02.2016 93.99.87.XXX-Jak ovlivňuje strategie v závodě to, jak moc zaostávali v kvalifikaci? Nějaký odkaz na počet najetých km v testech? Nějaký odkaz, že Bridgestone dělal gumy na míru jednomu pilotovi? Že si něco myslíte vy dva, z toho nedělá fakt.
-Fakt netvrdil? Tak kde se tedy zmínil, že možná Eddie těžil s lepšího vozu? Kde napsal, že že možná Barik byl možná horší pilot? A povídej mi něco o demagogii.
-
-
odin
15:33 21.02.2016 77.240.103.XXXSrovnávám srovnatelné. Ty srovnáváš nesrovnatelné.
V případě Belgie 1998 a Singapore 2012 bylo příčinou nedobrždění. V případě kolize s Hillem, šlo o kličkování a blokování předjetí. Kdyby totiž Schumi hejbnul volantem v Belgii, tak, jako to předváděl v Austrálii, tak se Davidovi vpohodě vyhne a zvítězí. Kde jsi proboha zase vzal pravidlo, že předjížděný pilot o kolo musí uhýbat? V pravidlech je, že nesmí bránit předjetí (případně má zpomalit a umožnit předjetí).
RBR nic nevyčítám, právě že jsem psal, že si mají přitáhnout svého výrobce. A co se týče Michelinu, tak ten vstoupil znovu do F1 právě kvůli poptávce McLarenu a spol.
Znovu opakuji, tyto spekulace nerad dělám, protože jsou na vodě. Možná by Ferrari získalo více titulů, kdyby vsadili na "dvojky" Schumiho. Možná ne. To nikdo neví. Vlastně ty se mi tu neustále snažíš podsunout nějakou svoji absurditu, když ti dojdou argumenty.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek