DISKUZE K ČLÁNKU Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro

Když začal Fernando Alonso vyhrávat, předpovídala se mu velká budoucnost. Když získal své dva tituly, hovořilo se o něm jako o likvidátoru Schumacherových rekordů. Od té doby se však strojek zadrhl a Fernando jako by se stále hledal.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je Alonso nejlepším pilotem na světě? Pět důvodů proti a zároveň pro

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 22.02.2016 18:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 24 lidí) 17.02.2016 18:19
Tento typ článků mám rád. Autor nabídne pro i… »
» uzivatel001890 (Hlasovalo 22 lidí) 17.02.2016 17:30
Já Alonsovi na začátku fandil, ale Pak už ne a to… »
» uzivatel001947 (Hlasovalo 22 lidí) 18.02.2016 06:27
Přijde mi jako extrémně povrchní a prvoplanové… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            Mimochodem dal jsem si s tím Barikem trochu práce. První TR jsem našel v onom Rakousku 2002. Tedy po 2,5 letech a 38 závodech! Stav bodů před oním závodem byl 46:8!!! Asi nemusím říkat v čí prospěch. Je naprosto evidentní, jakým brutálním způsobem zničili Barikovi skvěle rozjetou cestu za titulem. (jo, tohle byl sarkasmus)
                            Chtěl bych vidět stáj, která by v takovém případě řekla: OK, možná přijdeme o titul, ale co. Však na něm tolik nezáleží, hlavně že bude mít Barik o 2 body víc.
                            To, že mu to vítězství Schumi později vrátil (žádná zmínka o jeho charakteru?) se ty rozhodně zmiňovat nebudeš že?

                            + 6 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Alfred

                              Alfred

                              78.41.168.XXX
                              Kdyby to trapné divadlo nevyvolalo pískot dokonce i u tifosi, tak Barichellovi nikdy nic nevrátil....
                              Ferrari bylo tehdy dominantní, nešlo o Barrichelovu kariéru ani Šumákův titul, ale o to, že s ním před celým světem vytřeli podlahu způsobem který vyvolal obecný odpor. Když se trhala plomba na Massově voze tak si tolik pochopení neměl, ačkoliv Massa už neměl co získat a s Alonsem se mohl tým udržet v boji o titul...a Massa to tak i chápal. Co měl pochopit Barrichello? Že má být za hadr nejen interně,smluvně ale i veřejně všem na očích?

                              + 2 / − 6

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Jasně, další expert co by někdo cizí udělal, kdyby.... 20
                                Jasně v 6-tém závodě věděli dopředu, že auto zůstane dominantní po celou sezonu a měli 100% jistotu, že Schumi titul získá. nějaká další pohádka?
                                Vytřeli podlahu? Vždyť s Masou vytírali podlahu za éry Alonsa ještě mnohem víc. To ti nevadilo? Je hezké, že si pamatuješ, že mi trhání plomby vadilo. A pamatuješ si také na to, proč? Evidentně ne, protože to nemělo s TR nic společného.

                                + 5 / − 5

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Alfred

                                  Alfred

                                  78.41.168.XXX
                                  Mimochodem kdy se v F1 udál takový obrat, že po 1/3 sezony vedoucí jezdec vedoucího týmu měl tolik bodů co oba jezdci nejbližší konkurence a nakonec to projel?
                                  BTW dvojnásobek bodů co oba nejbližší konkurenti by měl Šumák i při druhém místě z Rakouska. Jestli něčemu chceš říkat pohádka tak snad tomuhle....

                                  + 2 / − 6

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Jasně a v 6-tém závodě věděli, že Schumi vyhraje s velkým náskokem celé MS a ty body potřebovat nebude protože měl náskok, o který mohl přijít během 3 závodů a do konce jich chybí jen 10. Neeeeee, to vůbec není trapas. 12
                                    Vlastně co se divím, Odin tvrdil že to RB věděl v roce 2013 už ve druhém závodě sezony, tak to jsi ještě dobrej. 11

                                    + 5 / − 5

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Alfred

                                      Alfred

                                      78.41.168.XXX
                                      Trapné je spíš předpokládat že se z bezporuchového vozu stane ze dne na den poruchový, nebo tvá ikona se stane lemlplem, který ze tří závodů nedoveze jediný bod.
                                      Jestli něčemu chceš říkat trapas, tak tomuhle...i zasmát a zasmajlovat u toho můžeš.
                                      Zajímavé jak dokážeš překroutit realitu i když pozdejší vývoj tě jen argumentačně hezky nafackoval. A ty se u toho doknce řehtáš jak smyslů zbavený....
                                      Viděl a zažil jsem v diskuzích hodně, ale ty zatím všechno s přehledem překonáváš....řádově, Miku, řádově.

                                      + 3 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        Jasně. Jediné netrapné je předpokládat, že kdo vyhraje 4 z 5-ti prvních závodů musí získat s velkým náskokem titul.
                                        Pamatuješ si na rok 2009? Taky zbytek sezony dominoval Brawn? Rok 2013? Všimni si rozdíl mezi prvními 5 závody a koncem sezony. Nefackuje tě pozdější vývoj? 12
                                        Jo, ten poslední odstavec bych použil úplně stejně na tebe. Pokaždé nemáš argumenty, tak se nezmůžeš na nic jiného než urážky. 13

                                        + 4 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                        • rock

                          rock

                          82.117.159.XXX
                          ad Schumacher vs Irvine 1999

                          PŘED Silverstone bylo pořadí 1.Hakkinen (40b.), 2.Schumacher (32b.), 3.Irvine (26b.).
                          Na konci sezóny Hakkinen 76b, Irvine 74b.

                          Za prvé bych konstatoval, že ta ztráta Irvina na Schumachera vůbec nebyla až tak velká. 6b po sedmi závodech, 9 závodů před koncem sezóny, to je naprosto otevřená hra.
                          Za druhé se přímo nabízí otázka, co by se dělo, kdyby se Ferrari na Irvina koncentrovalo od začátku sezóny; protože v té první části, kdy byl jedničkou Schumacher, to na Hakkinena nestačilo. Zatímco v té druhé Irvine získal víc bodů než Hakkinen, vyhrál víc závodů, byl spolehlivější. V zásadě se dá říct, že kdyby Ferrari vsadilo na Irvina už na začátku sezóny, měli by titul. Se Schumacherem bych si tak jistý nebyl.

                          + 4 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            1. Uznávám, že o 20% víc bodů je sporné označit jako mnohem více. Prostě měl víc.
                            2. Bylo to Eddiem, nebo zlepšeným vozem?
                            1996: MS 59 bodů, EI 11b
                            1997: MS 78b: EI 24b
                            1998: MS 86b: EI 47b
                            A teď mi řekni, proč by měl být Eddie v roce 1999 lepší než Schumi a měli vsadit na něj? 03 Nebo bylo v zájmu Ferrari, aby Irvine neskončil ani za Schumi, ale ještě daleko za ostatními soupeři?
                            Promiň, ale nějak si napamatuji, že by před Silverstone Irvine musel Schumiho pouštět.
                            Byl dělaný vůz asi víc podle přání Schumiho? Asi ano. Dostával víc peněz? Asi ano. Měl lepší řízek k obědu? Asi ano. Bránil Eddimu někdo jezdit rychleji? Rozdhodně ne. 03

                            + 5 / − 5

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Alfred

                              Alfred

                              78.41.168.XXX
                              "Bránil Eddimu někdo jezdit rychleji? Rozdhodně ne."

                              Schumacher si u Ferrai vybíral všechny své kolegy a ve všech smlouvách měl zakotvenou pozici týmové n.1 ....netajil se s tím Šumák, netajil to Todt, Brawn a nijak to netajil ani Montezemolo - vše se propíralo už u přestupe téhle suity z Benettonu. Takže bez ohledu na to, jestli Irvine (Barrichello, Massa) toho byl, nebyl schopen, tak rychleji než Šumák moc jezdit nemohl. No a na to jak tady mácháš statistikou, taky bys sis mohl uvědomit že tehdy bodovalo jen šest jezdců, z toho už druhý v pořadí bral o 40% méně než vítěz a třeba v r.1996 ze 16 GP irvine nedojel hned 10x, od Španělska po Itálii dokonce nedojel ani jeden z 8 závodů v řadě (7x díky selhání techniky).
                              Nikdo tady netvrdí že Irvine byl lepší než Šumák, jen to, že kdyby si na něj vsadili třeba v r.1999 hned od začátku, tak ten titul mohl mít i kdyby se Schumacher nezranil.

                              Ostatně když dle tebe nikdo Šumákově dvojkám nezakazoval jezdit rychleji, kdo to zakazuje Rosbergovi....páč u Mercedesu máš hubu plnou týmovky.

                              + 3 / − 5

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                93.99.87.XXX
                                Jak souvisí jeho souhlas s týmovým kolegou (který ti u Alonsa nějak nevadí) s tím, že byl Irvine pomalejší? To nějak zpomalovalo jeho auto? Doslova jsem psal, že se auto mohlo vyvíjet více podle požadavků Schumiho. To jsi přeskočil? Záměrně, nebo omylem? Kdyby se auto vyíjelo podle Eddieho, bylo by rychlejší? A ano, tehdejší bodovací systém znám. Na tom, že získal míň bodů to mění co? Jakože kdyby byl systém dnešní, tak by Irvine získal víc bodů jak Schumi??? 20

                                Tradičně jsi nějak nezaregistroval, že souhlasím s tím, že TR u Ferrari BYLA!!!!!!!!!! Už to přečteš? Stejně jako je u Mercedesu. Jen říkám, že i kdyby nebyla, Bari ani Eddie by Schumiho neporazili. Nevzpomínám si, že by Eddie musel pouštět (nebo nesměl předjet) Schumiho a Bari to musel udělat až v roce 2002, kdy byl stav bodů 46:8!!! Po 2 letech kdy v prvním roce skončil až 4-tý se skóre 108:62 a ve druhém byl až 3-tí a skóre se Schumim bylo 123:56.
                                Mělo Ferrari nějakou záhadnou ideu, že má Barik skončit nejen za Schumim, ale i za Mclarenem a v roce 2000 nechat stav MS napnutý do konce sezony, jestli nezíská titul Mika? 20

                                + 4 / − 3

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Alfred

                                  Alfred

                                  78.41.168.XXX
                                  Tak prvně Alonso si Massu nevybíral, ten tam už jaksi byl a za druhé, když Massu u Ferrari udržet chtěl, tak Montezemelo jako formu nátlaku přitáhl Kimíska aby na Alonsa vyvinul tlak....aby se nakonec ukázalo že by nevyvinul tlak ani na Massu a s oběma Alonso udělal krátký proces. Krom toho, JAK s Massou zacházeli daleko hůř než s Barykem? Tím že jej v médiích Monte pasoval za jedničku? Mé tu suneš do huby ledasco, ale odkud zrovna ty víš, že při koncentraci týmu na Irvina by to mělo být nějak zásadně jinak je jaksi záhadou. A jakou záhadnou strategii mělo Ferrari když Alonso bral 3 x vicemistra a Massa s Raikkonenem jezdili suterén? Jakou strategii měli loni, kdy Raikkonena od suterénu zachránila pouze výkonostní díra za nima a stupidní strategické chyby Williamsu? ***
                                  Příspěvek byl redakčně upraven.

                                  + 2 / − 5

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    93.99.87.XXX
                                    Demagoga ze mne děláš jen tím, že záměrně ignoruješ co píšu. Kde mám něco proti TR za dob Alonsa????? Prosím prosím ocituj mne, kde jsem proti TR za Alonsa!!!
                                    Napsal jsem, že za dob Alonsa byla propracovanější a intenzivnější než za dob Schumiho. V OBOU PŘÍPADECH BYLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rozumíš těm 4 slovům? A v čem byla intenzivnější? POštěli své rychlejší kolegy v obou případech. Bari pouštěl Schumiho za stavu 46:8, kdy bylo jasné, kdo má větší šanci na titul. Massa Alonsa za stavu 0:0 (ano první závod v Austrálii 2012). Viděl jsi někdy aby v kvalifikaci Barik Schumimu pomáhal zrychlit na rovinkách? Viděl jsi někdy, aby Barik přepouštěl své startovací místo? Kdyby Massa věděl, co ho čeká, toužil by po Schumiho návratu (ano, čistá spekulace).
                                    Právě, že Ferrari žádnou záhadnou strategii nemělo. Massa (Barik, Eddie, Kimi) byl prostě pomalejší než Schumi nebo Alonso. Za Schumiho i za Alonsa je nikdo i titul nepřipravil.
                                    A pak kdo se tu ztrapňuje. 12

                                    + 7 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Alfred

                                      Alfred

                                      78.41.168.XXX
                                      "Viděl jsi někdy aby v kvalifikaci Barik Schumimu pomáhal zrychlit na rovinkách? "

                                      Viděl jsem jak Alonso na pro Italy domácím okruhu pomáhal zrychlovat Massovi.

                                      Nevím jak intentivněji ta týmovka byla za Alonsa propracovanější, ale tisícky kilometrů v neomezených testech (alfa a omega tehdejšího vývoje), kterých se takřka výhradně účastnil pouze Šumák jaksi eliminovali možnost, že by se Barča, nebo Irvine dostali do situace, kdy by svou pozici mohi přepouštět častěji. Právě že Ferrari strategii mělo...týmová jednička dostala ideální strategii a dvojka nejednou zůstala na dráze déle než bylo nutné pouze aby zdržela konkurenty v provozu a proto jezdili pozičně dál, než na co vůz reálně měl.
                                      To je sice hezké že týmovku připouštíš v obou případech, ale dívaš se na ně ze dvou různých ůhlů - a tomu já říkám demagogie. On i Kimísek má titul, proč by jej nemohl tehdy mít díky obrácené týmovce i Irvine? Vždyť mistr Kimísek u Ferrari jezdí to, co Irvine ... a dost možná ani to ne.

                                      + 1 / − 5

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Mike17

                                        Mike17

                                        93.99.87.XXX
                                        A ty jsi to viděl jen v Monze??? Co třeba Austin? Indie? To bylo taky pro Italy? 20
                                        Podívej se na výsledky a pak možná přestaneš plácat takové nesmysly, jako že Barik brzdil soupeře.
                                        Z jakých dvou úhlů?????????????? V obou případech byla TR a v obou případech to bylo v pořádku. Jako všude jinde v minulosti i teď. Jaký jiný úhel v tom je???? 12
                                        A proč získal Kimi titul? No protože neměl za kolegu ani Alonsa ani Schumiho, ale Massu. A právě proto, že jezdil srovnatelné výsledky s Massou "někteří" předpověděli, že dostane od Alíka stejnou nakládačku jako Massa. Což bylo pro některé překvapením.

                                        + 5 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  93.99.87.XXX
                  No jen bych dodal, že podobná prohlášení najdeš jak u Ferrari tak u Mercedesu i po celou dobu (ne jen na konci období).

                  + 3 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Cooper

                    Cooper

                    188.120.212.XXX
                    To máš sice asi pravdu jenže u Ferrari to je prostě patrný hned a nepotřebuješ na to žádný prohlášení 14 řekl bych že od doby co to bylo nějakej čas zakazaný tak to přestali veřejně říkat ne?

                    + 1 / − 2

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      93.99.87.XXX
                      No myslím, že nějaké slova o rovnosti Vettela a Kimiho padaly taky, stejně jako o rok dřív. 03
                      U Mercedesu to tvrdí každý "druhý" týden a jsou to jen kecy. 03

                      + 3 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001967

    uzivatel001967

    94.113.178.XXX
    Blíží se jarní "testy"....Doufám,že nebudu muset říct,jako několik let zpátky...."Tak až příští rok!!!!!.....Tím je myšleno,že letos Alík na titul nedosáhne....Doufám,že se u Hondy probudili....Ahoj

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001967

    uzivatel001967

    94.113.178.XXX
    Vzkaz "ODINOVI" Plně s tebou souhlasím...jezdil jsem závodně motokáry a skoro bez peněz a vím,co to je,dívat se slabšímu do zadku...

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama