DISKUZE K ČLÁNKU Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea

Jak se zdá, Bernie Ecclestone a Jean Todt najdou v něčem společnou řeč. Začínají se zabývat myšlenkou alternativní pohonné jednotky, která by splňovala podmínky nízkorozpočtového motoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 26.10.2015 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 11 lidí) 25.10.2015 12:05
Na rok 2017 nepotřebuje jejich souhlas »
» Alfred (Hlasovalo 10 lidí) 25.10.2015 14:33
Jasně a zbytek bude mít Ilmor...a co by se jako… »
» rock (Hlasovalo 10 lidí) 25.10.2015 18:28
No, tak - Renault, kterej sice má dva týmy, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • rock

    rock

    82.117.159.XXX
    ad poslední otázka: tým jsem z hlavy dal, pilota ani náhodou 13

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Je to otázka nastavení pravidel, pokud b udou mít oba motory omezené množství paliva na 100 kg na závod tak je tahle Bernieho alternativa bez šance.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • rock

      rock

      82.117.159.XXX
      Přesně tak, je to otázka nastavení pravidel. Když budeš mít koncepčně úplně jinej motor, tak proč nastavovat stejné množství paliva? F1 není ekorally, aby zrovna palivo muselo být omezující činitel...

      + 9 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Tak Ferrari neodejde... A zbytek může jezdit Ilmor. Automobilky jen F1 przní

    + 9 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alfred

      Alfred

      78.41.168.XXX
      Jasně a zbytek bude mít Ilmor...a co by se jako změnilo, krom toho že místo Merglu bude dominovat Ferrari a za nima dlouho nikde nikdo? Jedině snad to, že odejdou automobilky a krom Ferrari bude celé pole přemanorováno a přehaasováno.
      Díky automobilkám je F1 pořád na špičce technologických inovací....které k F1 neoddělitelně jaksi patří. Serií s de facto unifikovanými vozy i motory je všude plno, komu se F1 nelíbí tak má tolik možností....se u F1 nevztekat a jít trousit moudra do diskuzí o jiných seriích. Když je F1 tak sprzněna, tichá a bůhvíjaká, tak proč se na ní koukáte?

      + 10 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.128.XXX
        Přesně tak, Formule 1 je vrchl automobilového sportu, je to o technice, nejnovějších vychytávkách. Pokud nám vydí že rozhoduje technika a je drahá, máme velké množství alternativ GP2 počínaje, a poslední národní formulí konče.

        + 9 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        "proč se na ní koukáte?"

        Protože jsem na ní do jisté míry závislej a nedokážu nad ní jenom tak mávnout rukou.
        Ale taky jsem dost soudnej, abych viděl, že je něco špatně.

        btw koukal jsem letos na defacto unifikovanou IndySerii (jedno šasi, dva motory, dvě aera). Byly tam i poslabší závody a byly tam některé fáze závodů vysloveně nevyvážené (občas dost ruleta s palivem a žlutými fázemi), ale v průměru to bylo o třídu zábavnější než F1.

        + 10 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alfred

          Alfred

          78.41.168.XXX
          To ano, ovšem kolik těch sezon F1 ze 75ti takových nebylo....? V drtivé většine buď někdo dominoval, nebo v lepím případě to byl boj dvou týmů. Když budou mít všichni plus mínus autobus stejný materiál, tak bude závod již z principu zábavnější - to nerozporuji, jenže kdy tomu v F1 bylo, že ano.

          + 5 / − 5

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ligier

    Ligier

    176.74.136.XXX
    Na rok 2017 nepotřebuje jejich souhlas

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Jasně a co si bez nich počne ??

      + 9 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        82.117.159.XXX
        No, tak
        - Renault, kterej sice má dva týmy, ale za rok taky může mít jeden nebo žádnej, holt půjde do prd***. Ti možná půjdou, aniž by to Bernie ovlivnil jakoukoliv změnou. Žádná škoda.
        - Honda, která má jeden tým a zatím mu nic dobrýho nepřinesla -a nikde není psaný, že se to zlepší- půjde do prd***.
        - Mercedes, kterej je na absolutním vrcholu, ze kterýho už může jenom ztratit, určitě zůstane po dobu existence stávajících pravidel, ale jak přijdou nějaký zásadní koncepční změny, budou ve stejným rozhodovacím procesu jak Toyota a BMW nedávno. Takže 50:50.
        - Ferrari bude hudrovat a vydírat, ale na F1 má postavenej marketing jak skoro nikdo další (snad s výjimkou McLarenu, ale ten zase nestaví motory, tak sem nepatří). Ti pravděpodobně zůstanou, ať se děje, co se děje

        OK, připravme prostor pro Cosworthy a Ilmory a jiný; dva externí dodavatelé pokryjou potřeby.

        + 10 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          78.102.41.XXX
          Jj zatím nejsou dodavatelé, nejsou žádné nové týmy... Ale pojďme do toho... 20 20

          + 9 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            Na sezónu 2016 je v půlce října pozdě, od 2017... jo, teď se to ještě stihnout dá.
            Ale je potřeba vymyslet pravidla, kdy bude tým s 30mega USD rozpočtem konkurenceschopný. Jinak nemá smysl se tím zabývat, protože se nic nezmění.

            + 7 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Alfred

              Alfred

              78.41.168.XXX
              Evidentně takové pravidla nikdo neumí sepsat aniž by přišla F1 o to, co je odlišuje od jakékoliv jiné série - určování trendů v technologii. Za 30 mega by F1 zvládla možná víc jak polovina týmů z GP2 a GP2 je v principu momentálně to, co by mnozí tuze rádi viděli v F1. Hučí to, baví to, ale kouká se na to ve srovnání s F1 zlomek diváků....o výdělečnosti jak pro promotéry, tak pro sponsory ani nemluvě.

              + 7 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                82.117.159.XXX
                Trendama v technologiích ať se prsí automobilky na autosalónech, v F1 na to nijak zvlášť zvědavej nejsem.

                + 9 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Tak to bude spíš tvůj problém a ne F1...o tom F1 byla, je a snad i bude.

                  + 7 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    rock

                    82.117.159.XXX
                    V tom minulým čase, kdy se automobilky v civilu hnaly (snad s výjimkou pár let ropné krize) za výkonem, to bylo OK. Jestliže se dneska zaměřují už ani ne na efektivitu, jako na úspory za každou cenu (všimni si, že každá další generace téhož typu je fórovější než předchozí. To platí napříč snad všemi automobilkami) a na pseudoekologičnost, tam tam bych byl raději, aby se tím F1 neplevelila.

                    + 7 / − 5

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Alfred

                      Alfred

                      78.41.168.XXX
                      Tak zrovna letošní motory mi přijdou o hodně efektivnější než všechny předchozí atmosféry...a omezení průtoku a snížení počtu motorů na sezonu na 4ks si dle mého názoru nevybrečely automobilky. Kdyby nebylo těchto omezení, tak vedle nich zbledne závistí kterýkoliv závodní motor.

                      + 7 / − 5

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • rock

                        rock

                        37.188.232.XXX
                        Efektivita musí být komplexní. Ušetřit za sezónu (řekněme) 6000 kg paliva při zvýšení nákladů o 15 mil USD (a to jenom při koupi. Vývoj bude ještě dražší) nemá s efektivitou nic společnýho.

                        + 9 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              78.102.41.XXX
              Samozřejmě, že nedá... Vytáhni si hlavu z... Koukni se, jak dlouho trvá novým týmům se do F1 dostat... Pokud to teď zavedou, tak do roku 2017 neseženou žádný nový tým... A pochybuji, že do té doby někdo ten motor dokáže vyvinout a rozjet velkou sériovou výrobu...

              + 9 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama