DISKUZE K ČLÁNKU Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea
Jak se zdá, Bernie Ecclestone a Jean Todt najdou v něčem společnou řeč. Začínají se zabývat myšlenkou alternativní pohonné jednotky, která by splňovala podmínky nízkorozpočtového motoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
15:34 25.10.2015 176.74.128.XXXJe to otázka nastavení pravidel, pokud b udou mít oba motory omezené množství paliva na 100 kg na závod tak je tahle Bernieho alternativa bez šance. -
-
Alfred
14:33 25.10.2015 78.41.168.XXXJasně a zbytek bude mít Ilmor...a co by se jako změnilo, krom toho že místo Merglu bude dominovat Ferrari a za nima dlouho nikde nikdo? Jedině snad to, že odejdou automobilky a krom Ferrari bude celé pole přemanorováno a přehaasováno.
Díky automobilkám je F1 pořád na špičce technologických inovací....které k F1 neoddělitelně jaksi patří. Serií s de facto unifikovanými vozy i motory je všude plno, komu se F1 nelíbí tak má tolik možností....se u F1 nevztekat a jít trousit moudra do diskuzí o jiných seriích. Když je F1 tak sprzněna, tichá a bůhvíjaká, tak proč se na ní koukáte?-
airwar1939
15:36 25.10.2015 176.74.128.XXXPřesně tak, Formule 1 je vrchl automobilového sportu, je to o technice, nejnovějších vychytávkách. Pokud nám vydí že rozhoduje technika a je drahá, máme velké množství alternativ GP2 počínaje, a poslední národní formulí konče. -
rock
18:32 25.10.2015 82.117.159.XXX"proč se na ní koukáte?"
Protože jsem na ní do jisté míry závislej a nedokážu nad ní jenom tak mávnout rukou.
Ale taky jsem dost soudnej, abych viděl, že je něco špatně.
btw koukal jsem letos na defacto unifikovanou IndySerii (jedno šasi, dva motory, dvě aera). Byly tam i poslabší závody a byly tam některé fáze závodů vysloveně nevyvážené (občas dost ruleta s palivem a žlutými fázemi), ale v průměru to bylo o třídu zábavnější než F1.-
Alfred
19:34 25.10.2015 78.41.168.XXXTo ano, ovšem kolik těch sezon F1 ze 75ti takových nebylo....? V drtivé většine buď někdo dominoval, nebo v lepím případě to byl boj dvou týmů. Když budou mít všichni plus mínus autobus stejný materiál, tak bude závod již z principu zábavnější - to nerozporuji, jenže kdy tomu v F1 bylo, že ano.
-
-
-
-
-
-
rock
18:28 25.10.2015 82.117.159.XXXNo, tak
- Renault, kterej sice má dva týmy, ale za rok taky může mít jeden nebo žádnej, holt půjde do prd***. Ti možná půjdou, aniž by to Bernie ovlivnil jakoukoliv změnou. Žádná škoda.
- Honda, která má jeden tým a zatím mu nic dobrýho nepřinesla -a nikde není psaný, že se to zlepší- půjde do prd***.
- Mercedes, kterej je na absolutním vrcholu, ze kterýho už může jenom ztratit, určitě zůstane po dobu existence stávajících pravidel, ale jak přijdou nějaký zásadní koncepční změny, budou ve stejným rozhodovacím procesu jak Toyota a BMW nedávno. Takže 50:50.
- Ferrari bude hudrovat a vydírat, ale na F1 má postavenej marketing jak skoro nikdo další (snad s výjimkou McLarenu, ale ten zase nestaví motory, tak sem nepatří). Ti pravděpodobně zůstanou, ať se děje, co se děje
OK, připravme prostor pro Cosworthy a Ilmory a jiný; dva externí dodavatelé pokryjou potřeby.-
-
-
Alfred
19:47 25.10.2015 78.41.168.XXXEvidentně takové pravidla nikdo neumí sepsat aniž by přišla F1 o to, co je odlišuje od jakékoliv jiné série - určování trendů v technologii. Za 30 mega by F1 zvládla možná víc jak polovina týmů z GP2 a GP2 je v principu momentálně to, co by mnozí tuze rádi viděli v F1. Hučí to, baví to, ale kouká se na to ve srovnání s F1 zlomek diváků....o výdělečnosti jak pro promotéry, tak pro sponsory ani nemluvě.-
-
-
rock
23:19 25.10.2015 82.117.159.XXXV tom minulým čase, kdy se automobilky v civilu hnaly (snad s výjimkou pár let ropné krize) za výkonem, to bylo OK. Jestliže se dneska zaměřují už ani ne na efektivitu, jako na úspory za každou cenu (všimni si, že každá další generace téhož typu je fórovější než předchozí. To platí napříč snad všemi automobilkami) a na pseudoekologičnost, tam tam bych byl raději, aby se tím F1 neplevelila.-
Alfred
23:26 25.10.2015 78.41.168.XXXTak zrovna letošní motory mi přijdou o hodně efektivnější než všechny předchozí atmosféry...a omezení průtoku a snížení počtu motorů na sezonu na 4ks si dle mého názoru nevybrečely automobilky. Kdyby nebylo těchto omezení, tak vedle nich zbledne závistí kterýkoliv závodní motor.
-
-
-
-
-
Fanda.LH
21:50 25.10.2015 78.102.41.XXXSamozřejmě, že nedá... Vytáhni si hlavu z... Koukni se, jak dlouho trvá novým týmům se do F1 dostat... Pokud to teď zavedou, tak do roku 2017 neseženou žádný nový tým... A pochybuji, že do té doby někdo ten motor dokáže vyvinout a rozjet velkou sériovou výrobu...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek