DISKUZE K ČLÁNKU Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea

Jak se zdá, Bernie Ecclestone a Jean Todt najdou v něčem společnou řeč. Začínají se zabývat myšlenkou alternativní pohonné jednotky, která by splňovala podmínky nízkorozpočtového motoru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 26.10.2015 10:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ligier (Hlasovalo 11 lidí) 25.10.2015 12:05
Na rok 2017 nepotřebuje jejich souhlas »
» Alfred (Hlasovalo 10 lidí) 25.10.2015 14:33
Jasně a zbytek bude mít Ilmor...a co by se jako… »
» rock (Hlasovalo 10 lidí) 25.10.2015 18:28
No, tak - Renault, kterej sice má dva týmy, ale… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

              • rock

                rock

                82.117.159.XXX
                Jestliže jsou současný pravidla pro motory takový, že je reálně dokáže zkonstruovat 3.5 koncernu na světě (Hondu,zatím počítám za polovičku), tak je něco sakra špatně.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Alfred

                  Alfred

                  78.41.168.XXX
                  Tak Honda je na tom letos špatně...ale to bylo loni i Ferrari. Krom toho 4 motory v poli není statisticky nijak nestandardní stav .... a co se týče výkonnostních rozdílů, tak menší byly hlavně v době totálně zmražených motorů - což byl zase stav na poměry zcela netandardní 03

                  + 1 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • rock

                    rock

                    82.117.159.XXX
                    Rozdíl vidím v tom, kdy o to výrobce nemá zájem (nebo není do F1 vůbec vpuštěn) a mezi situací, kdy by rád, ale nezvládne to.
                    V době V8 dokonce i ten Cosworth dokázal postavit motor +- vyrovnanej těm továrním, který byly cizelovaný už od dob V10 (a prodávat ho za 2/3 cenu). Rozdíly mezi nimi byly, ale dalo se to dorovnat šasim.

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Alfred

                      Alfred

                      78.41.168.XXX
                      Tak jistě Cosworth...ten opravdu dokázal sestavit takový motor o který se všichni rovnou rvali....po přečtení tvého komentu mě popadl němý údiv na 5, slovy pěti body které dokázal Cosworth vyjet za kolik, čtyři roky? Ti se mohli rovnat vozům s jiným motorem snad jen v protisměru...Krom toho si nepamatuji, že by se tehdy o místo dodavatele rvaly nesčetné zástupy motorářů.

                      + 1 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • rock

                        rock

                        37.188.232.XXX
                        ... a poté, co Cat a Will přešli k Renaultům, tak měli úplně stejnou výkonnost vzhledem ke zbytku pole jako s Cosworthem. Teda Williams měl jeden rok dobrej, abych byl spravedlivej, ale ten další spadl zase do mizérie - takže ty výsledky byly spíš o tom, jak se povedlo nebo nepovedlo šasi a změna motoru měla naprosto zanedbatelný vliv.
                        A fakt si myslím, že ta paměť ti trošku skřípe. Neříkám, že ten zástup byl nesčetnej, ale ve výběrovým řízení, který vyhrál Cosworth, bylo 4 nebo 5 zájemců.

                        + 1 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Alfred

                          Alfred

                          78.41.168.XXX
                          Na tom, že týmům z chvostu by asi nepomohl ani lepší motor se shodneme, ovšem tvé tvrzení stojí pouze na 1, slovy jedné sezoně, kdy Williams na tom byl stejně jako s Cosworthem - a na tom tvé tvrzení i padá, protože vyjma té sezony byl na tom Williams POKAŽDÉ lépe než kdy s Cosworthem. A ano, výběrové řízení vyhrál....dost množná proto, že byl jednookým králem mezi slepými.

                          Nahoře mi nejde bůhví proč reagovat, ale jen tak pro připomenutí a srovnání efektivity - A.Prost tvrdí že musel svůj tým prodat díky tomu že Ferrari požadovalo za motory na sezonu 2002 40. mil USD - což je vzhledem na inflaci částka myslím srovnatelná s tím, co odběratelé platí i dnes. Já v vím, těch motorů na sezonu bylo víc, ale v principu to je snad jedno, nemluvě o tom že současná generace motorů je pořád jen u druhé sezony...dnes mobil také stojí nesrovnatelně méně než před 20 lety.

                          + 1 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Nedočká, výrobci to nepodpoří... BE už to zkoušel různě, vždy byl jednohlasně přehlasován... Teď obešel automobilky, obešel týmy... Ale bez nich se jaksi závodit nebude... Nelíbí se mi tahle partyzánština...

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama