DISKUZE K ČLÁNKU Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea
Jak se zdá, Bernie Ecclestone a Jean Todt najdou v něčem společnou řeč. Začínají se zabývat myšlenkou alternativní pohonné jednotky, která by splňovala podmínky nízkorozpočtového motoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dočká se F1 alternativních V6 2,2l bi-turbo motorů? FIA podporuje Ecclestonea
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Alfred
22:43 25.10.2015 78.41.168.XXXTak Honda je na tom letos špatně...ale to bylo loni i Ferrari. Krom toho 4 motory v poli není statisticky nijak nestandardní stav .... a co se týče výkonnostních rozdílů, tak menší byly hlavně v době totálně zmražených motorů - což byl zase stav na poměry zcela netandardní-
rock
23:15 25.10.2015 82.117.159.XXXRozdíl vidím v tom, kdy o to výrobce nemá zájem (nebo není do F1 vůbec vpuštěn) a mezi situací, kdy by rád, ale nezvládne to.
V době V8 dokonce i ten Cosworth dokázal postavit motor +- vyrovnanej těm továrním, který byly cizelovaný už od dob V10 (a prodávat ho za 2/3 cenu). Rozdíly mezi nimi byly, ale dalo se to dorovnat šasim.-
Alfred
23:35 25.10.2015 78.41.168.XXXTak jistě Cosworth...ten opravdu dokázal sestavit takový motor o který se všichni rovnou rvali....po přečtení tvého komentu mě popadl němý údiv na 5, slovy pěti body které dokázal Cosworth vyjet za kolik, čtyři roky? Ti se mohli rovnat vozům s jiným motorem snad jen v protisměru...Krom toho si nepamatuji, že by se tehdy o místo dodavatele rvaly nesčetné zástupy motorářů.-
rock
09:29 26.10.2015 37.188.232.XXX... a poté, co Cat a Will přešli k Renaultům, tak měli úplně stejnou výkonnost vzhledem ke zbytku pole jako s Cosworthem. Teda Williams měl jeden rok dobrej, abych byl spravedlivej, ale ten další spadl zase do mizérie - takže ty výsledky byly spíš o tom, jak se povedlo nebo nepovedlo šasi a změna motoru měla naprosto zanedbatelný vliv.
A fakt si myslím, že ta paměť ti trošku skřípe. Neříkám, že ten zástup byl nesčetnej, ale ve výběrovým řízení, který vyhrál Cosworth, bylo 4 nebo 5 zájemců.-
Alfred
10:32 26.10.2015 78.41.168.XXXNa tom, že týmům z chvostu by asi nepomohl ani lepší motor se shodneme, ovšem tvé tvrzení stojí pouze na 1, slovy jedné sezoně, kdy Williams na tom byl stejně jako s Cosworthem - a na tom tvé tvrzení i padá, protože vyjma té sezony byl na tom Williams POKAŽDÉ lépe než kdy s Cosworthem. A ano, výběrové řízení vyhrál....dost množná proto, že byl jednookým králem mezi slepými.
Nahoře mi nejde bůhví proč reagovat, ale jen tak pro připomenutí a srovnání efektivity - A.Prost tvrdí že musel svůj tým prodat díky tomu že Ferrari požadovalo za motory na sezonu 2002 40. mil USD - což je vzhledem na inflaci částka myslím srovnatelná s tím, co odběratelé platí i dnes. Já v vím, těch motorů na sezonu bylo víc, ale v principu to je snad jedno, nemluvě o tom že současná generace motorů je pořád jen u druhé sezony...dnes mobil také stojí nesrovnatelně méně než před 20 lety.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek