DISKUZE K ČLÁNKU Nenechám kámen na kameni, hrozí odhodlaný Ecclestone

Ti dva se moc dobře znají už od 70. let, kdy společně začali měnit tvář F1. O jejich aktivitách také víme něco z našeho seriálu FOCA versus FISA, jehož další pokračování chystáme. Nyní se tito dva veteráni sešli, aby se zamysleli nad dalším vývojem F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nenechám kámen na kameni, hrozí odhodlaný Ecclestone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 24.10.2015 14:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 10 lidí) 20.10.2015 13:26
Já bych to Pirelli zas tolik nevinil. Oni plní… »
» Mike17 (Hlasovalo 8 lidí) 19.10.2015 20:53
No, to je hezký nadšení. Ale ony ty bestie budou… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 20.10.2015 13:41
1. Přes obrubníky se jezdí už 65 let. Je to dost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      No, to je hezký nadšení. Ale ony ty bestie budou muset jezdit v zatáčkách hodně opatrně, aby si nepoškodili papučky. 05
      Takže výsledek bude jen ten, že se zrychlí trochu na rovinkách, což nebude divácky vůbec poznat. 05

      + 8 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Já bych to Pirelli zas tolik nevinil. Oni plní zadání FIA, resp. týmů a dodávají, co si u nich objednali. A že ta pneumatika nevydrží jízdu přes obrubníky? Ty na lyžích projedeš přes kamení a další bordel a potom budeš vinit výrobce lyží za nekvalitní výrobek, protože sis poškrábal skluznici?

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          93.99.87.XXX
          1. Přes obrubníky se jezdí už 65 let. Je to dost dlouho na to, aby s tím u Pirelli počítali. Dřívějším výrobcům to problémy nedělalo.
          2. Nesoudím tu jak moc za obrovskou degradaci může zadání FIA nebo Pirelli (přesné zadání jsem nikdy neviděl). Když použiji tvoji analogii: Pokud se lyže při závodech vlivem velké rychlosti začnou zpomalovat, až bude hrozit, že se lyže rozpadnou a závodník bude stát, budu jako divák nespokojen. A bude mi celkem jedno, jestli za to bude moct lyžařská asociace, nebo výrobce lyží. Budu chtít vidět soutěž o nejrychlejšího lyžaře, ne o toho, který bude nejvíc šetrný ke skluznici, nebo ke sněhu. 03

          + 7 / − 8

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • mi88ki

            mi88ki

            165.72.200.XXX
            Podle těch mínusů bych řekl, že místní chtějí vidět závodit o nejlepšího údržbáře lyží než o nejrychlejšího lyžaře. Což sice nechápu, ale když to chtějí?
            Ten kdo je příliš agresivní, jezdí příliš rychle, tak si odrovná lyže a nezaslouží si podle nich vyhrát. Ten kdo si víc přibrzdí a netočí tolik je asi podle nich šampión.

            Hodně lidí si ti myslí, že závod je o tom, udělat ideální podmínky pro předjíždění, ale vůbec si neuvědomují, že ty Pirrelky dělají přesný opak. Nejenže vozy přicházejí o velký aerodynamický přítlak v zatáčkách, ale aby toho nebylo málo, tak si hlavně při jízdě za někým odrovnávají, už tak vysoce degradující pneumatiky. A to ani ten vepředu si nemůže dovolit jízdu na limitu vozu. A to nemluvě o tom, co je to za bordel na trati mimo hlavní stopu, kde často předjíždějící musí jet.

            To je tu tolik lidí co to není schopno pochopit ? Lepší, trvanlivější gumy = lepší podmínky pro předjetí. A že bude méně zastávek v boxech? Tak ať nařídí tři povinné pitstopy a už vůbec nebude důvod šetřit gumy, o to lépe.

            + 3 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              93.99.87.XXX
              On si Mida o to srovnání sám řekl. Ale aplikovat se to dá na kterýkoliv sport. Nikomu by se nelíbilo, kdyby cyklisti museli šetřit gumy a nejezdili moc rychle, Bolt by ve sprintu musel opatrně startovat, aby se mu nerozpadly tretry, hokejisti by nesměli moc prudce měnit směr, aby si neopotřebovali brusle, nebo střílet pomalu, aby jim vydržela hokejka.... F1 je snad jediný sport, kde nevyhrává ten nejrychlejší, ale ten který dokáže nejlíp opatrovat své nářadí. A pak se diví, že diváků ubývá. K čemu 1000k monstra, když musí projíždět zatáčky pomalu, aby se jim náhodou nestalo, že jim ujede zadek a oni budou muset do boxů pro nové gumy. 05
              Já to moc nechápu, že je tu tolik lidí, kterým se to líbí. Vždyť se z těch závodů úplně vytratila bojovnost, protože bojovat se nevyplatí. Jsou tu pořád stupidní porovnání s roky před 2010. Ale vůbec jim nedochází, že jsou to nesrovnatelné doby a tehdejší problémy s předjížděním napravilo DRS a systém 2 různě tvrdých směsí. A to přece může zůstat. A přesně jak říkáš. Když někdo nejezdí v závěsu, aby si nezrušil gumy, tak ani nikoho nepředjede. Už se jen čeká na podseknutí v boxech. Předjíždí se jen při různých směsích gum a to ještě v půlce pole. Na špici vyjímečně.
              Ony klidně můžou existovat gumy, co vydrží jen čtvrtinu závodu. Ale neměly by být tak náchylné k opotřebení. Když někdo probrzdí nebo zadriftuje, má být potrestán ztrátou času, který ho to stálo. Ne ještě tím, že bude až do výměny každé kolo o několik desetin pomalejší. Pak ten strach pilotů z probrždění naprosto chápu, protože jim jedno velké pokazí celý závod. A to dobře není.
              Mínusy neřeším. Je to jedno z témat, kdy dostanu víc mínusů, ať napíšu cokoliv. Když řekne Marko, že ráno vyjde slunce a já s ním budu souhlasit, 100% dostanu víc mínusů než plusů. 12

              + 4 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama