DISKUZE K ČLÁNKU Revoluce v F1: Co přinesou nová pravidla pro rok 2014?

O novinkách a změnách v pravidlech Formule 1 pro rok 2014 slyšel už snad každý fanoušek motorsportu. Co všechno se ale mění a jak změny vnímají lidé pohybující se v F1?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Revoluce v F1: Co přinesou nová pravidla pro rok 2014?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 03.03.2014 18:22 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovali 5 lidé) 04.12.2013 22:44
nos u 2014 vypadá jako nějaký podběrák.. když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Butchmilian

188.175.36.XXX
Kam to vede? Už se těšim jak ze špičkového motosportu kde rozhodovalo stálé "zrychlování" formulí na technické úrovni,udělaji pomalejší formule F1"Green" 1200ccm 3-válec s miliony turby,už tomu pak bude chybět jenom logo "VW" nebo "Peugeot" a přestanu se nato dívat.Totalní konec bude přechod na naftu....... ještě naštěstí zbyvá Moto GP. 11

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TRUTRA

195.91.14.XXX
Pre boha cele zle a chore nesmie sa trenovat obmezeny pocet gum.Jazdil som kedisi motokari a trenig skusanie je alfa omega celeho pocinania cela formula ide zlim smerom je to kralovna motor.sportu su tam najlepsi sponzory firmytak ich nechajte skusat testovat minat tolko pleumatik kolko chcu.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
Je to tak. Bohužel. Už je mi jasné, že hodně týmů nepůjde elegantní cestou snížení kokpitu, ale strašlivými nástavci, aby zachovaly stávající výšku, ale naplnily pravidla
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

eR

62.245.107.XXX
Strach ze škaredých formulí rozhodně nemám. Užší přední křídla už byla, nosy až u země, taky a ty formule vypadaly, dle mého, lépe než ty se zvednutým čumákem. Bočnice budou pořád pěkně zaoblené, protože aerodynamika to jinak nepřipustí a nebudou v nich výfuky, což zajistí ladné linie bez rušení. Prostě není se čeho bát.

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

88.101.0.XXX
to sis nějak popletl, ne?

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Monposty F1 nebdú v žiadnom prípade pomalejšie,... ...lebo bude potrebné si jazdu nacvičiť na simulátore tak, že 160 kW elektromotor od ERS sa bude využívať pri zrýchlení veľmi často, lebo motor má veľký krútiaci moment a preto nebude treba šľapať tak na plyn, ako u motora starého, ale na zrýchlenie auta využívať práve v počiatku elektromotor, ku ktorému sa turmomotor potom pripojí a preto tá spotreba bude omnoho nižšia (takto znížili spotrebu na LaFerrari u V12 spotrebu o 40%). Samozrejme si to vyžiada vhodnú mapu motora, kedy sa má nafázovať na elektromotor, ktorý práve, kvoli jeho počiatočnému, veľkému krútiacemu momentu bude auto zrýchľovať s tej najnižšej rýchlosti. Kto o tom čítal, tak mu je to úplne jasné a nevyžaduje si to ďalší komentár. Komu však nebude dobre fungovať ERS, ten bude mať ešte väčší handicap, ako tomu bolo u doterajšej techniky. Takže takto to treba upresniť a nacvičiť si všetko na simulátore, ktorý sa stáva ako vidieť, čoraz silnejším nástrojom závodníkov F1 a ak ho Suber nemá, tak to jazdci budú mať veľmi ťažké a budú si zrejme musieť prenajať strojový čas a chodiť do niektorého tímu, kde ho majú a pilovať jazdný štýl. 01 Ale že by to bolo ťažšie Jensom, ani náhodou. 18

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Honza

89.176.179.XXX
Co jsem viděl, tak čumák by měl být podobný Red Bullům RB3 a RB4. Nízký, úzký a od zavěšení hodně se svažující.

[odkaz na stránku]

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
Bohužel, tak to může dopadnout. Snaha nacpat co nevíce vzduchu pod auto bude pokračovat. Některé týmy se nepochybně vydají cestou extrémních nástavců a schodů.

+ 2 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
Pro mě návrat k "normálu". Chápu, že inženýři se snaží vytěžit z pravidel maximum. Kdyby ale bylo víc rychlých tratí, nikdy by nosy neby tak vysoko jako dnes. Auto s čenichem dole vypadá lépe a agresivněji. Navíc to nahrává vysokému top speedu. Nemusí jít nutně o nosy s křídlem bez pilířů, ale stav a la Renault 2008, McLaren 2005, Williams 2007...to byla nádherná auta.

+ 10 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

XR

78.157.160.XXX
Spíše mám obavy, aby to nebylo něco takového: [odkaz na stránku]

+ 7 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aleš

90.180.91.XXX
článek Super článek se zajímavýma postřehama spousty expertů 04 Parádní čtení, díky moc redakce 01

+ 18 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Prokop S.

Prokop S.

89.177.90.XXX
nos u 2014 vypadá jako nějaký podběrák.. když to někdo neubrzdí, nezničí alespoň záď jako letos, ale pěkně ho podebere a podjede 11

+ 5 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

zlo

94.113.8.XXX
[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

Pokud by to mělo vypadat takhle, tak jsem spokojen. Nemám rád vysoké nosy. Pilíř pod zadním spojlerem je mi taky sympatický. Budou větší bočnice. Užší přední křídlo? Jednoznačné zlepšení vzhledu.
Problém by mohl nastat, pokud by se konstruktéři rozhodli řešit problém nějakým extrémním schodem.

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama