DISKUZE K ČLÁNKU Nürburgring: Zelené peklo 3/3

Závěrečný díl seriálu o legendárním okruhu Nürburgring.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nürburgring: Zelené peklo 3/3

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 30.03.2014 21:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000178 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2012 09:44
Paráda,tohle se čte samo. 01 01 01 »
» uzivatel000598 (Hlasoval 1 člověk) 26.02.2012 11:21
děkuju moc za takto skvělý článek...podobné… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • ltk

    88.102.216.XXX
    84h na Nurburgringu se jezdila už od roku 1965 kdy tam poprvé byl přeložen Marathon de la Route původně vedoucí na trase Spa, Sofia, Liege. Škoda, že v článku chybí informace o účasti vozů Tatra 603 letech 65 až 67, které dojížděly pravidelně v celkovém pořadí v první pětce (!). Zrovna v roce 1968, který autor zmiňuje strana a vláda rozhodla, že se Tatra závodních podniků účastnit nebude a celý sportovní program v Tatře byl zrušen :-(

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    AleSi: Díky moc a myslím, že můžu mluvit i za ostatní "výletníky", že se budeme moc těšit na další články. 01

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • AleSi

    XXX
    Tohle je prozatím vše, motoristická sezóna pomalu začíná a tak nebude příliš času na takové podrobné výlety do historie. Každopádně definitivní konec to není, pokud bude zrušen závod v Bahrajnu, vznikne měsíční mezera - a tu bych určitě něčím zaplnil. Zatím mohu slíbit jen seriál na květen - bude se jednat o legendární ovál Indianapolis Motor Speedway a bude mít přinejmenším čtyři díly. Jinak děkuji za přízeň a kladné ohlasy. To vždy potěší. 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    BMW-Sauber v 2007 nasimuloval na Nordschleife za ideálních podmínek možnost dosažení 5:15,8. Ale když tam Nick jezdil, v každém kole zpomaloval na focení, takže oficiální čas byl přes 8 min.

    Myslím, že největší překážkou pro dosažení takového času není technika, ale pilot. Ostatně hezky se o psychické bariéře píše i v článku. Nicméně možnost pokoření 6m hranice s moderním vozem F1 je jistá.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    XXX
    Super, co se člověk dozví 01Docela mě chytla zmínka,že by trat neustála rychlost F1. Byl by to dobrý námět na článek,jak se musí trat položit a celkově ta technologie. Něco málo bylo při stavbě Yongamu v koreji,kde popisovali co dělat aby to vydrželo ty tlaky atd atd. 12

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • asdf

    XXX
    ten absoltní rekord, to mi hlava nebere, to musel byt fofr 16 16 a Lauda taky pěkně!

    zajímalo by mě ,za kolik by to zvládl třeba takovej RB7 nebo F2003....to uz by mohli atakovat hranici 6 min, ne? 20

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000922

    uzivatel000922

    XXX
    super článok 01, dúfam že budete mať ochotu pokračovať v takýchto článkoch aj naďalej, a nemusí to byť len o tratiach ale aj o osobnostiach atď :) ... držím palce redaktori :)

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000598

    uzivatel000598

    XXX
    děkuju moc za takto skvělý článek...podobné publicity by se mohl dostat ještě indianapolis, watkins glen, monte carlo, spa, remeš, le mans, monza, silverstone a mnohé další slavné okruhy minulosti-současnosti

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Paráda,tohle se čte samo. 01 01 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • TNT

    XXX
    jednim slovem, LUXUSNÍ článek! Mockrát děkuju redakci 01

    není legendárnějšího okruhu kterej by si takovou popularitu zasloužil. A vubec bych se nezlobil, kdyz by jste casem pokracovali i dalsima evropskym tratema, ktere stoji za to o nich napsat. Monaco, Spa, LeMans. Kazdopadne jste skveli, a moc Vam drzim palce a mnoho uspesnych redaktorskych let 11

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama