DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko potvrdil, že by nejraději převzali motorovou divizi Hondy poté, co japonská automobilka ohlásila odchod z Formule 1 po skončení sezóny 2021. Pohonnou jednotku by si pak vyvíjeli ve vlastní režii, čímž by si udrželi status továrního týmu s možností ji přizpůsobovat podle svého šasi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 19.10.2020 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 16.10.2020 11:01
Čtu že Russell to dost možná nemá po změně… »
» jiras (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2020 09:12
Co ty hybridy F1 vlastně přinesly? Největší… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2020 09:06
Nemusím moc RB a Honda byla strašně marná na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Jedině jednoduchá burácející atmosféra a celkový mechanický grip, s co největším omezením aero přítlaku na úkor mechanického. Jinak to bude neustále slepá ulička F1 bez koulí 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    RB skonči u Renaultu. Teď pojede chvilku ten jejich vědeckofantastický film a opět tisíce článků kde v nadpisu bude Redbull, reklama zdarma a vyřešeno. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Co ty hybridy F1 vlastně přinesly? Největší dominanci jednoho týmu v historii. Ztrátu zvuku, hlavně první rok. Ještě vyšší náklady. Přepínání módů s radami od inženýrů jak v počítačové hře. Pocit ekologičnosti, což je u ježdění formulí dokola, ničení x sad pneumatik za 500 km během víkendu a létání tisíců lidí po celém světě dobré pokrytectví. Nikdo noví do toho nepůjde a současní výrobci se jich nevzdají, protože je v tom nesmysl prachů.

    R5 1.5l + klasické turbo + elektrické turbo + restriktor. To by dal třeba i Cosworth nebo Ilien.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      A taky o hodně zvýšenou váhu dříve lehkých a obratných formulí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Bych udělal pokud odejdou třetí vozy a vyřešeno. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama