DISKUZE K ČLÁNKU Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Daimler, mateřská společnost Mercedesu, chce zůstat ve Formuli 1, má to ale drobný háček. Její výkonný ředitel Ola Källenius žádá snížení nákladů i environmentální zátěže způsobované závoděním. Lewis Hamilton se závodním týmem navíc stále neprodloužil svou smlouvu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vedení Daimleru je pro setrvání v F1, chce ale snížit náklady a dopad na životní prostředí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 34, poslední 22.10.2020 15:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 13:42
No řeči o ekologii patří k dnešnímu světu … »
» Ferda (Hlasovali 2 lidé) 15.10.2020 18:05
K diskuzím níže. Jestli má Ferrari dostatek… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 15.10.2020 19:19
Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Narazil jsem na zajímavou statistiku jak si vedou letos vzájemně týmy vůči konci loňského roku [odkaz na stránku]
    ..... to se to pak Mercedesu jezdí když jejich hlavní rivalové z loňska tak propadli. Ferrari víme a nejpřipravenější RedBull taky pěkně ztratil 17

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    K diskuzím níže.
    Jestli má Ferrari dostatek rozumu, tak od Hondy odkoupí celou motorárnu. Určitě je to výnosnější řešení, než se roky trápit vlastním vývojem. A navíc by se excelentě zbavili silného konkurenta RB. A aby toho štěstí nebylo málo, tak by mohli RB nabídnout svůj současný motor.
    No řekněte sami. Že jsem geniální myslitel? 12

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Tak dohnat 50-60 koní je výzva. Na Mercedes šance imho nebude, ale něco stahnout na ten zbytek by měli. Na Renault a Hondu ztrácí cca 25-30 ...takže záležet bude i na tom, o kolik to zvedne Renault s Hondu. Ferrari to nemá ve svých rukách....dalo by se říci. A to ještě Mercedes má přiští rok mít race mód, jako měl letos kvalifikační mód. Takže bude navyšovat fakt hodně....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ostatní výrobci taky budou hodně navyšovat, prý, takže to pro Ferrari moc růžově nevidím.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Proč kupovat nějakou Hondu.....proč prostě nekoupí Mercedes? 16

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak hlavně o tom jak to bude s Hondou mluví ti, co o tom nerozhodují a přání jsou otcem myšlenky. 12 Za mne je to taky hloupost, dle které by se pak museli všichni přizpůsobit, což je nereálné. Viz třeba Renault má mít koncepčně novej motor a nebude moc vyvíjet?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.153.XXX
    Jinak zajímavější zpráva přišla od Helmuta. RB preferuje převzetí motoru od Hondy. Podmínkou je ale souhlas Hondy a zmrazení vývoje. 17

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama