DISKUZE K ČLÁNKU Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily
Honda dnes na tiskové konferenci šokovala Red Bull - ve Formuli 1 po sezóně 2021 skončí. Red Bull si bude muset pro své týmy najít nového motorového partnera.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 5 lidé)
02.10.2020 19:27
Nebuď smutný, protože vždy když něco končí, tak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Kaša
11:24 02.10.2020 82.142.123.XXXTak to je mazec!!! to jsem nečekal!
No kdo jiný pro RB a AT zbývá než Renault!
Vůbec jsme nečekal že se Honda stáhne z F1 jako výrobce motorů, to jsem spíš očekával že si koupí nějaký tým (třeba AT) a rozjede svůj vlastní tým F1.
Konec jsem myslel že bude špíš u renaultu nebo Mercedesu (jako F1 týmů).
Ale to je všechno kvůli nesmyslné myšlence omezovat splodiny atd u osobních aut, ikdyž to globálně není vůbec podstatné, a když už, tak neplpět na slepou uličku elektrických pohonů, ale obout se pořádně do vodíkové "cesty". -
-
Petr Hloušek
11:32 02.10.2020 185.14.233.XXXRenault a RB se dohodnou, Renault potřebuje peníze taky, takže oba týmy budou rády, RB si krapet polepší a Renault si polepší finančně-
-
-
-
-
jon
13:37 02.10.2020 90.176.154.XXXMáš pravdu, ale ono je motor a motor. RB byl zvyklý, že dostával nadstandardní informace a měl statut stáje s tovární podporou. Motory sice dostanou, ale dostanou k tomu jen nutné informace a budou jim platné asi jako každému zákazníkovi. Navíc motorové módy si bude dělat továrna na míru ke své šasí. RB se bude muset přizpůsobovat. Pokud neudělají o vteřinu lepší šasí než továrna, budou dost možná tahat za krátký konec.
Stačí se podívat letos. McLaren má dle mého hodně vydařené šasí a Renault už je podle všeho minimálně dohnal. A u McLarenu bych řekl, že si to Renault až tak nehlídá. Je jim jasné, že McLaren už se částečně soustředí na úpravy šasí na příští rok. Továrna má dostatek možností, jak může kdykoli zákazníka srazit tam, kam potřebuje. Nebo mu naopak pomoc někam, kde by ho ocenila. Když se Renault plácal se šasí, RB dělal medvědí práci, aby to koncern nezabalil. Bylo vidět, že s těmi motory se dá vyhrávat. Teď když do toho začali pořádně sypat, tak půjde i ta šasí hodně rychle dopředu a pak už se jim RB moc nehodí do krámu.
Navíc si tak říkám, že Renault se může dohodnout pouze s STR a RB nechat jiným. Ferrari použije veto a Mercedes se ohradí kapacitami. A nejsem si jist, zda se RB nemůže ocitnout v patové situaci, protože Renault bude mít splněnou kvótu a Ferrari využije právo veta v případně své povinnosti. Případně Renault svolí, ale nebude to zadarmo. Uvidíme. -
-
-
-
Petr Hloušek
12:01 02.10.2020 185.14.233.XXXJá myslim že obě strany to dělají pro prachy, takže proč do toho cpát nějaké náruče?-
-
Petr Hloušek
12:06 02.10.2020 185.14.233.XXXNeboj, nezapomínám, že Renault je nespolehlivá plečka bez výkonu, což tehdá bylo. Možná odchod týmů ke konkurenci donutil Renault pořádně zamakat. Dnešní pozice toho motoru s tou z doby kdy týmy odcházely se nedá vůbec srovnávat -
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek