DISKUZE K ČLÁNKU Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily

Honda dnes na tiskové konferenci šokovala Red Bull - ve Formuli 1 po sezóně 2021 skončí. Red Bull si bude muset pro své týmy najít nového motorového partnera.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Šok a zklamání: Honda končí ve Formuli 1! Peníze potřebuje na elektromobily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 168, poslední 08.10.2020 12:41 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 8 lidí) 02.10.2020 18:35
O RedBull nemám strach. Nesmírně sympatický tým,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 02.10.2020 11:03
Ferrari reagovalo rychle a již ústy svého… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.10.2020 19:27
Nebuď smutný, protože vždy když něco končí, tak… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Spekulace ....Renault prý vyvíjí motor s děleným turbodmychadlem pro rok 2022...to jest mód Mercedes. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • achmed-cz

      achmed-cz

      212.24.138.XXX
      Každopádně těch signálů, že Renault dal zelenou investicím je celá řada. Po určitém období váhání to konečně vypadá, že začali brát účast v F1 vážně.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Třeba to po Hondě koupí Elseňor a bude vyrábět motory pro celej svět. 12 18

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Tak to je mazec!!! to jsem nečekal!
    No kdo jiný pro RB a AT zbývá než Renault! 18 11 21
    Vůbec jsme nečekal že se Honda stáhne z F1 jako výrobce motorů, to jsem spíš očekával že si koupí nějaký tým (třeba AT) a rozjede svůj vlastní tým F1.
    Konec jsem myslel že bude špíš u renaultu nebo Mercedesu (jako F1 týmů).
    Ale to je všechno kvůli nesmyslné myšlence omezovat splodiny atd u osobních aut, ikdyž to globálně není vůbec podstatné, a když už, tak neplpět na slepou uličku elektrických pohonů, ale obout se pořádně do vodíkové "cesty".

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Vzdali to..... a to je ostuda. Ať už do F1 nikdy nelezou......02

    Kampak asi půjde Redbull.... 12

    Apropo, kampak jde Ándy Cowell...

    RB to ví už od srpna.....

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr Hloušek

      Petr Hloušek

      185.14.233.XXX
      Renault a RB se dohodnou, Renault potřebuje peníze taky, takže oba týmy budou rády, RB si krapet polepší a Renault si polepší finančně

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Óóóó jaká to najednou idylka......padnou si do náruče. 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          212.24.138.XXX
          To asi ne, ale nic jiného jim nezbývá. Renaultu proto, že to přikazují pravidla, a RBR proto, že jim (nejspíš) nikdo jiný motor nedá.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Alphu Tauri vezmou i pro ně to bude výhodné....RB ne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • achmed-cz

              achmed-cz

              212.24.138.XXX
              Pokud se RBR nedohodne s nikým jiným, tak jim Renault podle pravidel motor poskytnout musí, i kdyby sebevíc nechtěli.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Tak mluví pravidla, ale Renault se vždy může vymluvit na znevažování jejich značky a už to tu jednou bylo. Když nový šéf Renaultu řekne NE, nedonutí je k tomu žádné pravidlo.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Máš pravdu, ale ono je motor a motor. RB byl zvyklý, že dostával nadstandardní informace a měl statut stáje s tovární podporou. Motory sice dostanou, ale dostanou k tomu jen nutné informace a budou jim platné asi jako každému zákazníkovi. Navíc motorové módy si bude dělat továrna na míru ke své šasí. RB se bude muset přizpůsobovat. Pokud neudělají o vteřinu lepší šasí než továrna, budou dost možná tahat za krátký konec.
                Stačí se podívat letos. McLaren má dle mého hodně vydařené šasí a Renault už je podle všeho minimálně dohnal. A u McLarenu bych řekl, že si to Renault až tak nehlídá. Je jim jasné, že McLaren už se částečně soustředí na úpravy šasí na příští rok. Továrna má dostatek možností, jak může kdykoli zákazníka srazit tam, kam potřebuje. Nebo mu naopak pomoc někam, kde by ho ocenila. Když se Renault plácal se šasí, RB dělal medvědí práci, aby to koncern nezabalil. Bylo vidět, že s těmi motory se dá vyhrávat. Teď když do toho začali pořádně sypat, tak půjde i ta šasí hodně rychle dopředu a pak už se jim RB moc nehodí do krámu.
                Navíc si tak říkám, že Renault se může dohodnout pouze s STR a RB nechat jiným. Ferrari použije veto a Mercedes se ohradí kapacitami. A nejsem si jist, zda se RB nemůže ocitnout v patové situaci, protože Renault bude mít splněnou kvótu a Ferrari využije právo veta v případně své povinnosti. Případně Renault svolí, ale nebude to zadarmo. Uvidíme. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Dřove se to řešilo rok - dva starým motorem. To už nejde.......

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jon

                    jon

                    90.176.154.XXX
                    Nedáš jim sice starší, ale když jim řekneš jen nějaké standardní doporučení, jak motor provozovat s nutností předimenzovaného chlazení, tak mají smůlu. Na stolici to nedají a ani do motoru nevidí. 04
                    Továrny mají pořád hodně es v rukávu. 04

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Petr Hloušek

          Petr Hloušek

          185.14.233.XXX
          Já myslim že obě strany to dělají pro prachy, takže proč do toho cpát nějaké náruče?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Si vzpomeň co jsi tu mlel když RB od Renaultu odcházel. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr Hloušek

              Petr Hloušek

              185.14.233.XXX
              Neboj, nezapomínám, že Renault je nespolehlivá plečka bez výkonu, což tehdá bylo. Možná odchod týmů ke konkurenci donutil Renault pořádně zamakat. Dnešní pozice toho motoru s tou z doby kdy týmy odcházely se nedá vůbec srovnávat

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Honda byla ještě horší..... 11

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • achmed-cz

                  achmed-cz

                  212.24.138.XXX
                  a je stále .... jediné, co se v pořadí motoru změnilo je podvodný vzestup a následný propad Ferrari. Pořadí zbývajících tří je pořád stejné, jen rozdíly se možná trochu zmenšily.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              Si vzpomeň co dodával Renault 13
              Ono je to ve výsledku zastíněno Hondou, která podávala výkony nehodné F1 ale on Renault byl taky hodně mimo okno a to poměrně dlouho.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama