DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny

Šéf Renaultu Cyril Abiteboul vysvětluje, proč byl tak frustrovaný Ricciardovým rozhodnutím opustit tým po sezóně. Náladu mu však zlepšil Fernando Alonso, jenž se tento týden vrátil do továrny v Enstone.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 26.09.2020 23:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 22.09.2020 10:27
Příchod Alonsa je pro F1 nepochybně pozitivní,… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 22.09.2020 10:42
Renaultu nefandím takže jejich zájem mi žíly po… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 22.09.2020 09:44
Tak přiznejme si že se to všecko upeklo tak brzy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Ne že by těch 18 let nebylo poznat 11 [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.133.XXX
    Příchod Alonsa je pro F1 nepochybně pozitivní, takže ten vývoj událostí kvituji

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jo a ještě bych se vrátil k motorům Ferrari. Haas a Alfa ty "cinklé" motory používaly také. Jasně některé ty "věci" jim Ferrari nespustilo, respektive nedovolilo používat, ač některé z nich zcela jistě ano, to by pak nemuseli předělávat motor a použily by ten "starý" , který dodávali zákazníkům loni... Ani to nešlo že..... takže i tyto dva těžili s "cinklého" motoru. A to ještě Ferrari chytře dávalo specifikace zakazníkům schválně o týden ( závod) dříve, aby jim dle pravidel nemuseli dát ten stejný, co používají oni.

    Je asi jasné, že odběratel za to nemůže.....na druhou stranu, i oni z toho neoprávněně těžili....a získavaly body.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Co navrhuješ 12 Ono člověk tuší že kdyby po tom FIA šla tak jak by v rámci spravedlnosti jít měla, tak by to byl obrovský průšvih.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.164.XXX
        Kdyby šla FIA po všem vždycky tak jak by měla, tak by se asi musely přepisovat tabulky hodně dlouho do minulosti 03
        A vpodstatě je otázka jestli by na těch startovních listinách vůbec nêkdo zůstal

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Do CA všichni kopou , hlavně díky RB , takže se ho musím zastat.Jak si RB výkonově a spolehlivostně pomohl všichni víme. Nepomohl....ano finančně, tam je to jinak. Tam si pomohl....otázkou je, jak na dlouho. Snad Honda neodejde.....a taky se těším, až se kruh uzavře a Mclaren se vrátí k Mercedesu a budeme moc probrat, kdo to tedy tehdá lépe udělal. Zatím je motor Mercedesu nedostižný....
    Ale z5 k CA, chápu jeho frustraci, Riči je dobrej jezdec a mohl tam být dlouho.....pokud by dostal skvělé načiní. Bohužel Covid a i informace jak na tom automobilka Renault je (i před Covidem prodělávala kalhoty), tak přestoupil. Myslím že intuitivně....Mclaren tady bude imho pořád a i když "zkrachuje" tak ho někdo koupí a pojede se dál....holt dělat rozhodnutí je těžké a chápu frustraci CA, že si myslí že Riči zůstat měl....a že neměl utéct z boje. Holt i to je součast F1.....n=am to snad v Mclarenu pomůže. Dvojka Riči a Lando bude nejoblibenější na dlouhé roky dopředu....a to i u fanoUšků protivníka. 11

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak přiznejme si že se to všecko upeklo tak brzy že trochu šok to byl, jenže na druhou stranu ani Sainz ani Ricciardo nechtěli riskovat čekat a tak se to rozjelo. No a McLaren tu vzestupnou tendenci má a přechod na motory Mercedes slibují nějakou tu větší naději. Jak by se rozhodl teď nevím, možná to jeho rozhodnutí bylo taky dost spojené s velkou nejistotou u celého Renaultu kdy se dost spekulovalo i o jejich konci.

    Co se týče návratu Alonsa, nemůžu se dočkat 03

    + 3 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama