DISKUZE K ČLÁNKU Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny
Šéf Renaultu Cyril Abiteboul vysvětluje, proč byl tak frustrovaný Ricciardovým rozhodnutím opustit tým po sezóně. Náladu mu však zlepšil Fernando Alonso, jenž se tento týden vrátil do továrny v Enstone.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
00:30 25.09.2020 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Mansell_fan
20:07 22.09.2020 37.188.164.XXX
Kdyby šla FIA po všem vždycky tak jak by měla, tak by se asi musely přepisovat tabulky hodně dlouho do minulosti
A vpodstatě je otázka jestli by na těch startovních listinách vůbec nêkdo zůstal
A vpodstatě je otázka jestli by na těch startovních listinách vůbec nêkdo zůstal
Senor
12:27 22.09.2020 89.111.66.XXX
Ricci udělal to jedine co dava trochu smysl. Ac nebude mit pristi rok nejschopnejsi auto, porad bude mit aspon hodne schopny motor. Takze se da predpokladat, ze bude McL pred Renaultem a jinou nabidku Ricci nedostal a asi dlouho nedostane
GRAHAM
10:24 22.09.2020 109.81.213.XXX
Jo a ještě bych se vrátil k motorům Ferrari. Haas a Alfa ty "cinklé" motory používaly také. Jasně některé ty "věci" jim Ferrari nespustilo, respektive nedovolilo používat, ač některé z nich zcela jistě ano, to by pak nemuseli předělávat motor a použily by ten "starý" , který dodávali zákazníkům loni... Ani to nešlo že..... takže i tyto dva těžili s "cinklého" motoru. A to ještě Ferrari chytře dávalo specifikace zakazníkům schválně o týden ( závod) dříve, aby jim dle pravidel nemuseli dát ten stejný, co používají oni.
Je asi jasné, že odběratel za to nemůže.....na druhou stranu, i oni z toho neoprávněně těžili....a získavaly body.
Je asi jasné, že odběratel za to nemůže.....na druhou stranu, i oni z toho neoprávněně těžili....a získavaly body.
GRAHAM
10:11 22.09.2020 109.81.213.XXX
Do CA všichni kopou , hlavně díky RB , takže se ho musím zastat.Jak si RB výkonově a spolehlivostně pomohl všichni víme. Nepomohl....ano finančně, tam je to jinak. Tam si pomohl....otázkou je, jak na dlouho. Snad Honda neodejde.....a taky se těším, až se kruh uzavře a Mclaren se vrátí k Mercedesu a budeme moc probrat, kdo to tedy tehdá lépe udělal. Zatím je motor Mercedesu nedostižný....
Ale z5 k CA, chápu jeho frustraci, Riči je dobrej jezdec a mohl tam být dlouho.....pokud by dostal skvělé načiní. Bohužel Covid a i informace jak na tom automobilka Renault je (i před Covidem prodělávala kalhoty), tak přestoupil. Myslím že intuitivně....Mclaren tady bude imho pořád a i když "zkrachuje" tak ho někdo koupí a pojede se dál....holt dělat rozhodnutí je těžké a chápu frustraci CA, že si myslí že Riči zůstat měl....a že neměl utéct z boje. Holt i to je součast F1.....n=am to snad v Mclarenu pomůže. Dvojka Riči a Lando bude nejoblibenější na dlouhé roky dopředu....a to i u fanoUšků protivníka.
Ale z5 k CA, chápu jeho frustraci, Riči je dobrej jezdec a mohl tam být dlouho.....pokud by dostal skvělé načiní. Bohužel Covid a i informace jak na tom automobilka Renault je (i před Covidem prodělávala kalhoty), tak přestoupil. Myslím že intuitivně....Mclaren tady bude imho pořád a i když "zkrachuje" tak ho někdo koupí a pojede se dál....holt dělat rozhodnutí je těžké a chápu frustraci CA, že si myslí že Riči zůstat měl....a že neměl utéct z boje. Holt i to je součast F1.....n=am to snad v Mclarenu pomůže. Dvojka Riči a Lando bude nejoblibenější na dlouhé roky dopředu....a to i u fanoUšků protivníka.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek