DISKUZE K ČLÁNKU Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Ferrari pro Velkou cenu Ruska vyvíjí několik vylepšení, hlavní potíže jejich letošního vozu SF1000 ale podle svého šéfa Mattii Binotta nevyřeší. Podstatně konkurenceschopnější by mohlo být díky nové pohonné jednotce až v příští sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 18.09.2020 17:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 2 lidé) 18.09.2020 14:43
U pohonných jednotek skládající se ze 6 komponent… »
» Ferda (Hlasoval 1 člověk) 18.09.2020 14:07
Co na te stolici Ferrari testuje? Nový druh… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 18.09.2020 14:32
Mluví se o cca 50 koních. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak to je dobrý.....Honda to ještě pořád buduje a buduje. 12

    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    188.190.101.XXX
    Co na te stolici Ferrari testuje? Nový druh paliva, olejíčku?

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Slaby.odvarek

    Slaby.odvarek

    185.73.102.XXX
    Třeba napíšu blbost, nebyla náhodou ta tajná dohoda o tom, že letos budou mít třeba motor starší specifikace jako trest, plus žádný vývoj. Je mi to celé divné, jejich auto mi přijde úplně bez vývoje. Pak ten loňský motor, jestli jsem to pochopil dobre, používaly to na chvilku v kvalifikaci, možná dvě tři kola v závodě. Takže logický pro mě, šlo by to teoreticky vypnout pouze softverove, nebo kontrolovat senzorama co přidala fia. Loni to také od vc USA údajně nepoužívali a hrozně nejeli, takže je mi to celé úplně divné. Najednou nejhorší motor v poli z ničeho nic. Ale jen blbá teorie. A hlavně jsem myslel, že vývoj je omezen zetony. Takže na zetony je jen auto?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Nejen loni ale i předloni.....tam něco bylo.Odstranily to a tohle je výsledek.....( neměli čas to udělat lépe a zvednout výkon legálně)

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    No ten nový motor Ferrek mě bude docela zajímat. Určitě by ho měli mít lepší než ten letošní, ale otázkou je o kolik a jestli doženou konkurenci (R, H) .... počítám že na Mercedes mít nebudou stejně.
    Problém je že očividně navrhovali svůj motor s tím nějakým "podvůdkem", takže je otázkou jestli budou schopni postavit slušný motor dle pravidel... 17 Na druhou stranu jsou to ono kteří teď "určují" FIA ty pravidla pro motory, tak třeba překvapí a dozvíme se, že schválně obětovali r.2020 na to aby měli následně nejlepší motor a vychytanou káru na nové pravidla!!! .... ale to bych čuměl tedy. 16 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Jeden z Bratří Grimmů.... 11

      Zamysli se , jakou vše mělo posloupnost a že v únoru tuším MUSELA proběhnout homologace PJ a od té doby nejde zvedat výkon motorů...... 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No já přesně nevím jak mají povoleno předělat motor na další sezonu a taky hlavně na r.2022. Jestli je to volně, nebo na žetony, atd. Může někdo napsat kdo to ví přesně? Díky

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          motor je bez omezení, omezení mají pouze letos, kdy nesmí provést úpravu, která by zvyšovala výkon, pouze spolehlivost a v dalším roce má být umožněno nasadit pouze omezený počet vylepšení, ale není omezení ve vývoji...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          U pohonných jednotek skládající se ze 6 komponent (ICE, TC, MGU-K, MGU-H, ES, CE) je do roku 2023 povolena jedna vývojová změna ročně pro každou z těch 6 komponent (téměř) - viz: [odkaz na stránku]

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak na motoru pracují všichni, třeba Renaukt už rok a půl.....takže navyšovat výkon budou všichni. Jen je otázka o kolik. Takže to může Ferrari pomoci ale také nemusí, ač to druhé není pravděpodobné.

    Je někde realistický odhad kolik Ferrari v race módu ztrácí?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.245.XXX
      Ale Grahame, tady jde o zcela nový motor, ne navyšování 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Výkon se navyšuje....a je jedno zda na novém motoru či na starém. Je to jedno....

        Letos Ferrari výkon "brutálně" snižovalo a myslím že to je poprvé v historii F1.......

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Mluví se o cca 50 koních.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Díky.... předpokládám na Mercedes ........na Hondu a Renault to je tak cca půlka...20-25.......aspoň je vidět co znamenalo Hondích 70 koní a někdy i více........ 12 ( samozřejmě pletu do toho Kvalda-mód)

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama