DISKUZE K ČLÁNKU "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko se domnívá, že zákaz party módů motorů od nadcházející Velké ceny Itálie pomůže soupeřům snížit jeho týmu poháněnému Hondou náskok dominantního Mercedesu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Zákaz kvalifikačních módů motorů pomůže stáhnout náskok Mercedesu, postihne i Renault" věří Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 04.09.2020 15:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.09.2020 09:08
Odporný poradce Helmut Marko se přestupem k Hondě… »
» Fanda.LH (Hlasovali 3 lidé) 04.09.2020 09:15
Podle mě se nic nezmění... V závodech je Mercedes… »
» jumpman (Hlasoval 1 člověk) 04.09.2020 09:47
problém ferrari není evidentně jenom motor...… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Odhaduje se že zákazem kvalifikačního módu motoru ztratí v kvalifikaci motory Renault na motory Ferrari 25 koní, na motory Mercedes prý získá asi 15 koní. Neví se samozřejmě o kolik tím kdo zatíží více svůj závodní (teď i kvalifikační) režim.

    .... 25 koní není málo, v takovém případě by to Ferrari mohlo vykopnout v té kvalifikaci docela dost.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      problém ferrari není evidentně jenom motor... spíš to pomůže alfě a haasu...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.245.XXX
      Není to málo, ale je to spekulace a hlavně vozy s PJ Ferrari má velký problémy s aero a motorvé tratě nebudou odpouštět i v závodech, to Ferrari moc nepomůže

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        No, tady v Monze to nejspíše stačit nebude, ale jinak Ferrari je na tom v kvalifikaci s McLarenem dost podobně. Kdybych jim měl přičíst 25 koní tak si myslím že to představuje pro McLaren problém. Pro Renault samozřejmě také. No uvidíme časem jak to bude vypadat.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          86.49.245.XXX
          Otázka bude to aero, kde Ferrari má problém s rychlýmy a středně rychlýmy zatáčkami (Mugello, Protugalsko, Bahrain obě části okruhu, Abu), takže jinak to může být vyrovnané, ale tady bude větší ztráta si myslím, hlavně McLaren vozí nové díly, které slouší k přechodu na PJ Mercedesu a upravu na příští rok (v Belgii ve FP otedtovaný nový druh podlahy)

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.248.XXX
    Podle mě se nic nezmění... V závodech je Mercedes jinde a v kvalifikaci má taky brutální rezervu...

    Navíc pokud to dobře chápu, tak módy povolené jsou, ale jspu zakázané módy určené výhradně pro kvalifikaci... Předpokládám, že nejostřejší závodní mód Mercedesu bude stále nejdál...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      chápeš to špatně, motor musí být provozován v jediném modu, je povoleno použít mod na chránění životnosti, či-li ke snížení výkonu, ovšem jakmile tento mod bude aktivovan, tak jej musí používat dokud daný motor nebude vyměněn za jiný...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      to mi právě taky není úplně jasné. všichni mají na volantu x možnsotí pro nastavení motoru. platí to omezení tak, že se pilot od začátku kvalifikace nesmí těch čudlíků dotknout, nebo, jak píše kolega, se nebude smět využívat nějaký jeden speciální mód? to by potom ale bylo dost k ničemu. být týmem, tak jako první udělám to, že ten kvalifikační "párty" mód zahrnu do běžných závodních módů a mám vyřešeno...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Krom tlačítka na předjíždění nebudou moci měnit módy motoru, výjimkou jsou kola za SC, výjezdová kola atd. Konkrétně to bylo někde vypsané.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Tlačítko pro předjíždění? Za to se dá schovat věcí 18

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • tom11

            tom11

            77.48.94.XXX
            no právě.
            ale zlepšení závodní šou by spíše prospělo, kdyby do řízení pilotům tolik nekafrali všichni možní chytří z boxové zídky a od počítačů napojených na auto obecně. ale to už je ode mne stará písnička.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Odporný poradce Helmut Marko se přestupem k Hondě těšil jak budou mít konečně párty mód. Výsledkem je že se těší až párty mód nebude mít nikdo 18

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    37.188.179.XXX
    Zajímalo by mě, kdo to jako první do závodu přepálí

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Poslední start závodu v Malajsii

Verstappen a Stroll byli kvůli kolizi u komisařů. Kdo je viníkem? + VIDEO

Valtteri Bottas po vyhrané kvalifikaci na Nürburgringu

Odpoledne byl v Portugalsku nejrychlejší Bottas. Verstappen kolidoval se Strollem

Valtteri Bottas v 1. tréninku v Portimau

Bottas začíná na 'horské dráze' v Portimau nejrychleji, Verstappen ztrácí přes 0,7 s + VIDEO

Mercedesy v GP Eifelu

Mercedes mění elektroniku obou vozů, trénink si vyzkouší bez systému DAS

První testy nového Haasu VF-20

Nový start pro Haas - na konci sezóny končí Grosjean i Magnussen

Esteban Ocon s Renaultem RS20 v Barceloně

Šéf Renaultu nepovažuje výsledky Ocona za 'katastrofu,' Alonsův přínos na simulátoru oceňován

Lance Stroll v závodě ve Španělsku

Důvod německé absence Strolla? COVID-19

Práce na voze Sebastiana Vettela

Ferrari kvůli zmrazení vývoje optimismem neoplývá. Na jakou část vozu využije své žetony?

Nico Hülkenberg na Nürburgringu před Sebastianem Vettelem

Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

George Russell na Monze

Nečekaná škatulata na jezdeckém trhu? Odnést je může klenot Mercedesu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama